ביקורת סרט: חג מולד באיינג'לס פולס, במאי: ג'רי קיצ'וריטי, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: חג מולד באיינג'לס פולס, במאי: ג'רי קיצ'וריטי, 2022

עוד סרט ממבול סרטי חג המולד שמציפים אותנו והפעם - התערבות שמיימית באהבה שעומדת להתקלקל, בגלל מסירות לעבודה ווורקוהוליקיות, והתיקון שמגיע ממקום בלתי צפוי.


אלי (ג'סיקה לונדרס) היא רופאה מנתחת, שמקבלת קידום וכל כך מסורה לעבודתה, עד שמוכנה לעבוד בחג המולד. החבר שלה - ג'וש (דיוויד ריאל) מתכנן להציע לה נישואים ולנסוע בחג, אך במקום זאת, בשל תוכניות העבודה שלה, הם נפרדים. הוא מתפלל שאלי תבין שיש חיים אחרי העבודה ושהוא אוהב אותה וחג המולד הוא חג מאוד משמעותי, ואלי מקווה שג'וש יבין כי יש לה עבודה מאוד חשובה ועליה לעבוד ולהציל אנשים.


שני מלאכים נענים לבקשתם - גייב (צ'אד מיכאל מורי) ומורין (ג'יין לוק). גייב נקלע לתוכניותיה של אלי, והוא מסביר לה שחג המולד הוא חג מאוד שמח ועליה להבין את רוח החג. הוא משכנע אותה לרשום רשימת מטלות שעליה למלא לפני החג ומוכן לעזור לה למלא אותן. בין היתר זה כולל בחירת עץ לחג המולד, קישוטו, אפיית עוגיות ג'ינג'יר ועוד.


הם מבלים ביחד, אך כידידים בלבד. כאשר הם מבקשים לשיר מזמורי חג, התוכנית משתבשת והם יוצאים לקריוקי. שם גייב מנגן בגיטרה, למרות שציין שמומחיותו היא נגינה בנבל ואלי שרה. הייתה נקודת מסויימת שהם כמעט התנשקו, אך המנחה, אנג'לינה (קרלי מנטילה) מתערבת ומונעת זאת. כמובן שבסוף נגלה שגם אנג'לינה היא מלאכית מתלמדת.


בשלב כלשהו גייב התאהב באלי, אך שיחה עם מורין מונעת ממנו לוותר על מלאכיותו למענה. מורין הפכה להיות מזכירתו של ג'וש והיא תומכת בו ומקשיבה לכל מצוקותיו.


את סוף הסרט אפשר לנחש, כאשר אלי וג'וש נפגשים שוב וחשים את האהבה ביניהם. ד"ר ווינצ'סטר (דן לט) מציע להחליף את אלי בחג ומציע לה עזרה גדולה בעבודתה. כמובן שהכל מסתדר, משום שזה חג המולד ויש עזרת מלאכים.


גם המלאכים - מורין חוזרת למקומה, וגייב מקבל קידום שמיימי - להיות החונך של אנג'לינה, שהצילה אותו מהחלטה פזיזה.


סרט מתוק מדבש, לחובבי הסכרין בסרטים. מתאים מאוד לחג המולד בו הכל מסתדר על הצד הטוב ביותר וכמובן שהאהבה מנצחת, במקרה הזה - בהתערבות מהשמים.




ראה גם:

bottom of page