ביקורת סדרה: SWAT ׁ(ימ"מ), 2017 - 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: SWAT ׁ(ימ"מ), 2017 - 2021

עודכן: 4 בינו׳ 2022

הסדרה SWAT ׁׁ(ימ"מ) החלה בשנת 2017 וממשיכה לעונתה החמישית בשנת 2021 - 2022. היא מתרחשת בלוס אנג'לס והיחידה שייכת ל-LAPD ׁ(LOS ANGELES POLICE DEPARTMENT), יחידה מיוחדת במינה, מעט אנשים, שמיומנים מאוד במצבי משבר, סכנה ולחץ. קשה מאוד להתקבל אליה, ואלה שמשרתים בה הם יחידי סגולה.

מי שעומד בראש היחידה הוא סמל דניאל "הונדו" הרלסון (שמר מור), אדם מוכשר ששירת בעברו כנחת, כהה עור ובן המקום, ומכיר כמעט את כול התושבים היכרות קרובה וכול אדם חשוב לו. הוא עוזר למי שיכול ואנשי המקום מוכנים לעזור לו כשהוא מבקש את עזרתם. באיזה שלב הוא יורד בדרגתו, כאשר בסוף העונה הרביעית הוא הדליף מידע על גזענות במשטרה.

הונדו מנהל מערכת יחסים חשאית עם המפקדת קפטן ג'סיקה קורטז (סטפני זיגמן), אך הם נפרדים והיא עוזבת ל-FBI בסוף העונה השניה.

עוד חבר צוות מסור ומוכשר הוא דיוויד "דיקון" קיי (ג'יי הרינגטון), נשוי ואב לילדים, ואפילו כשאשתו אנני (ברא בלייר) חלתה ועברה ניתוחים במוח, הוא עובר ייסורי מצפון, אך היחידה בראש מעייניו.

האישה בצוות היא כריסטינה "כריס" אלונסו (לינה אסקו), אמיצה ומיומנת וגם ביסקסואלית ואוהבת גברים ונשים כאחד.

דומיניק לוקה (קני ג'ונסון), נהג מיומן, שמוכר מתפקידו בסדרה "המגן", בעל קשרים שונים, כולל אצל יוצאי המזרח הרחוק, בעיקר הקוריאנים, מנצל את הידע שלו לעזרה וליציאה ממצבים מסוכנים.

ויקטור טאן (דיוויד לים), מלבד כישרונותיו, יש לו קשרים רבים בעיקר בתחום של סחר בסמים, והוא עוזר לצוות במידע ממקורותיו. בסוף העונה הרביעית נישא לחברתו בוני.

ג'ים סטריט (אלכס ראסל), הצעיר מכולם בצוות, אמיץ וזריז, אך גם קצת פזיז ושחצן, נאלץ ללמוד בדרך הקשה כיצד מתנהגים ומה מקובל. אימו נמצאת בכלא לאחר שרצחה את אביו המתעלל ומנסה לנצל את בנה לעזור לה בעסקיה המפוקפקים בכלא, עד שהונדו עולה על כוונותיה ומנסה לפקוח את עיני סטריט.

בעונה השלישית מצטרפת לצוות כיועצת טקטית - פייפר לינץ' (איימי פארינגטון).

המבוגר האחראי הוא מפקד היחידה רוברט היקס (פטריק סט. אספרי).

בעונה החמישית שעלתה לאחרונה, הונדו חוזר לתפקידו הקודם כראש הצוות.

סדרה מרתקת, מותחת עם הומור. אנו צופים בפרקים בני 40 הדקות בנשימה עצורה. עד עתה יש לסדרה 5 עונות, אך אנו צופים שיוסיפו עוד לאלה הקיימות.




bottom of page