top of page
לוטן דיקר

ביקורת סדרה: רובי וויליאמס סדרה תיעודית, בימוי: ג'ו פרלמן, 2023

רובי וויליאמס נחשב לאחד מגדולי הזמרים בפופ האנגלי של עשרים השנים האחרונות. וויליאמס החל את דרכו בלהקת בנים והפך להיות למולטי כוכב. הוא הופיע בישראל מספר פעמים, מה שהופך את הסרט התיעודי לגביו אפילו ליותר מעניין.


כמו סרטי דוקו רבים, הסדרה "רובי וויליאמס סדרה תיעודית" עוסקת בתולדותיו של רובי ויליאמס. הסדרה מתחילה מהגיל הצעיר שהוא הפך להיות כוכב ועד לבעיות שהוא גרם בלהקת הבנים "טייק דאת". רובי וויליאמס הוא דמות צבעונית שיודע להתנסח וסביבה שיש הרבה מאוד קטעי תעודה מכל שנותיו המוקדמות והמאוחרות.


רגע השיא של הסדרה הוא הפירוק של להקת הבנים, שגרם להרבה מאוד משברים בחייו. בנוסף, יש הרבה התמכרויות לחומרים אסורים וכמובן הרבה מאוד ריבים עם צהובונים בריטים שמיררו את חייו. אין ספק שמדובר לא רק באדם שזכה למספר להיטים לא מבוטל, אלא גם באיש שידע הרבה מאוד משברים והצלחות בחייו, מה שהופך אותו לשונה ומעניין.


בנוסף, בסדרה "רובי וויליאמס סדרה תיעודית" יש הרבה קטעים בלעדיים מאחורי הקלעים, שיחות עם אנשים מרכזיים בחייו וכמובן מוזיקה.


הסדרה מהווה מבט מעמיק וחודר אל חייו של אישיות מפורסמת, שעוקבת אחרי רגעים אישיים מאוד מחייו. החל מפציעות הברך בגיל מבוגר, שימוש בסמים ומוזיקה טובה.



Comentarios


bottom of page