ביקורת סדרה: וירג'ין ריבר, עונה 3, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: וירג'ין ריבר, עונה 3, 2021


הסדרה "וירג'ין ריבר" חזרה אלינו בעונה שלישית מעולה. לאחר שנותרנו במתח בעונה השנייה שהסתיימה עם פציעתו הקשה של ג'ק (מרטין הנדרסון) ומציאתו על ידי מל שוכב על רצפת המטבח מדמם והשאלה הרצינית הייתה: "מי ירה בג'ק?"


הסדרה עוסקת במל (אלכסנדרה ברקנרידג'), אחות מיילדת וכללית, שעברה טראומה לאחר שבעלה מארק (דניאל גיליס) נהרג בתאונת דרכים והיא מאבדת בלידה שקטה את בתה. היא מחליטה לנסוע רחוק ולמקום שקט ורומנטי, שיאפשר לה להירפא ולשכוח. היא מגיעה לוירג'ין ריבר, ולאחר קשיים היא עובדת אצל דוק, שבהתחלה לא מקבל אותה עד שמתרגל, לאשתו הופ המקסימה ולג'ק, שהופך להיות אהובה. היא נשארת במקום ומתרגלת לאנשים והם מתרגלים אליה. לא הכול מתנהל במקום על מי מנוחות ויש הרבה התפתחויות והרפתקאות.


בתחילת העונה השלישית אנו רואים את ג'ק הפצוע בבית החולים כאשר זיכרונו מהאירוע נמחק לחלוטין. הוא מבריא וממשיך את הקשר והזוגיות עם מל מונרו (אלכסנדרה ברקנברידג').


יש בעונה הרבה התפתחויות מעניינות, שחקניות חדשות וסיום שמשאיר אותנו סקרנים אפילו יותר מהעונות הקודמות.


ג'ק האוהב את מל ממשיך את היחסים החמים איתה. אך, בקן החמים הזה יש בעיות. שרמיין (לורין המרסלי), שנושאת ברחמה תאומים של ג'ק, מכירה בן זוג חדש, טוד (פטר סבונגווי), עשיר, אך מבקש לנהוג כרצונו, שהוא להרחיק את התאומים והמשפחה מג'ק ולייצר משפחה משלהם ללא אביהם הביולוגי של הילדים. ג'ק לוקח עורכת דין להילחם למענו.


מל מבקשת ללדת ילד משלה כפיצוי לתינוקת שאבדה לה בעבר. ג'ק איננו מוכן להתחייב, ביחוד בשל המעמסה עליו גם הכספית של התשלום לעורכת הדין וגם הנפשית - המאבק להחזרת החזקה על ילדיו לעצמו. הם רבים ונפרדים. מל נוסעת ללוס אנג'לס לאחותה ג'ואי (ג'ני קופר) שעומדת להתגרש על מנת לעודד אותה. הן משוחחות ומל מספרת לה שהיא וג'ק נפרדו והיא משתוקקת לילד. ג'ואי ממליצה לה לפנות לרופא שטיפל בה ובמארק בעלה הקודם בעבר ואשר אצלו נותרו עוד 2 עוברים מופרים. היא אכן פונה אליו ומטופלת, ובבדיקה היא מקבלת תשובה חיובית על הריון.


בחזרה ג'ק, שהתחרט על הפרידה, מחכה לה ליד ביתה והם מתפייסים. היא עייפה ונחה, ומתנהגת לא כרגיל ובסופו של דבר מספרת לו על הריונה ועל כך שאיננה יודעת בדיוק מי האב - מארק המנוח או ג'ק.


דוק (טים מתייסון) והופ (אנט אוטול) מנהלים כרגע קשר מרחוק, שכן היא נמצאת אצל דודתה המבוגרת ועוזרת לה. דוק מספר לה על מחלתו, מתחיל לקבל טיפול, שנראה שעוזר.


בינתיים חברתה הטובה ביותר של הופ, לילי (לינדה בויד) מאובחנת כחולה סופנית בסרטן הלבלב דרגה 4 ומחליטה לא לטפל בעצמה כדי לא ליפול למעמסה על אף אחד. היא מספרת למל ומבקשת שתהיה אפוטרופסית על קלואי ביתה התינוקת. בסופו של דבר היא מספרת לכול חברותיה והן מבטיחות לשמור על הילדים כשהיא לא תהיה. בביקור של דוק אצלה בבית היא הולכת לנוח וביתה טארה (סטייסי פרבר) מוצאת אותה מתה.


דוק לא סיפר להופ על מחלתה של לילי וכשמתה במפתיע הוא מודיע לה על הלוויה. הופ לוקחת מטוס ורכב שכור, ובדרך חזרה היא נקלעת לתאונת דרכים קשה ונפגעת בראשה. דוק יושב ליד מיטתה כול הזמן. בסוף העונה מופיע בחור למלון במקום ושואל היכן דוק ומזדהה כנכדו...


ג'ון מידלטון, או פריצ'ר (קולין לורנס), יד ימינו של ג'ק, שעוזר לפייג' עם בנה כריסטופר (צ'ייס פטריו), דואג מאוד לילד בשיתוף קוני (ניקולה קבנדיש). אך, בסוף העונה חברתה של פייג' מפתה אותו בתירוץ של פגישה עם פייג', מסממת אותו ומשאירה אותו במעבה היער...


ריקי (גרייסון מקסוול גורנסי) ממשיך ברומן עם ליזי (שרה דגדייל). אך, כאשר חברה הקודם חוזר והרומן ביניהם קצת מקרטע, הוא מחליט להגשים חלום ישן שלו - להתגייס לצבא לחיל הים ולבסוף גם מתקבל.


ברי (ציבי אלן), אחותו של ג'ק מגיעה לעיירה. היא הייתה עורכת דין מצליחה שעברה טראומה, וכאן מכירה את דן בריידי (בנג'מין הולינגסוורת') והם מתאהבים. בריידי מספר לה על עברו הבעייתי ועל כך שהשתנה. הוא נראה במטבחו של ג'ק לפני שנורה ומאחר שג'ק לא זוכר משהו נוסף, ההנחה היא שבריידי ירה. הוא כול הזמן טוען שאומנם היה במקום אך לא ירה. בסוף העונה המשטרה מגיעה לעשות אצלו חיפוש, ובאותו הזמן גם ברי נמצאת, ובמכוניתו מתגלה האקדח בו ג'ק נורה. הוא כול הזמן ממשיך לטעון שלא הוא ירה. העונה הרביעית כבר מתוכננת והיא אמורה להיות מעניינת מאוד, כי הפרק השלישי משאיר אותנו עם הרבה שאלות ותהיות: מי ירה בג'ק? של מי הילד ברחמה של מל, האם של ג'ק או של בעלה הקודם מארק? האם ריקי יתגייס לצבא? מה יקרה עם הופ? מיהו הנכד של דוק? מה יהיה גורלם של פריצ'ר, של כריסטופר ושל קוני? האם פייג' תחזור? מה יקרה עם בריידי ועם ברי?



bottom of page