top of page
לוטן דיקר

ביקורת סדרה: המציצנית, נטפליקס, יוצרת: מרצ'לה צ'יטריו, 2023

הסדרה "המציצנית" היא לא הסדרה הכי מבריקה שיצאה לאחרונה, אבל גם לברזיל יש מה להציע.


הסדרה "המציצנית" היא טלנובלה מבדרת, עם הרבה אנשים יפים, עלילה לא ממש מבריקה, הרבה אווירה מחשמלת וריח משכר באוויר. העלילה היא מאוד שנות האלפיים, ומספרת על האקרית בשם מירנדה (דבורה נאסצ'ימנטו), שנראית כמו מי שיצאה מקטלוג אופנה, מסתכלת על שכנתה קליאו (עמנואל אראוג'ו), שהיא עובדת מין, ממש מציצה לדירה שלה.


יש בזה משהו ממש קריפי, מעין ווירדו נכלולי בגוף של דוגמנית לטינית לוהטת. זה מעין תחביב, שהופך להיות מאוד מסוכן, כאשר קליאו, שהיא לא פחות מנערת ליווי העובדת ליד. היא מסובכת עם העולם התחתון, מה שהופך לפרשת רצח. ההיגיון אומר לא להתערב ולהיכנס אל תוך העניינים הפליליים, אבל ההאקרית לא חושבת באופן רציונאלי.


קשה לומר שמדובר בסרט "המציצנית" על עלילה מבריקה, אבל יש בה הרבה דברים אחרים, שאפשר ליהנות מהם. חלקם בסצנות ברוטאליות, משחק מגוחך, שהוא פשוט טוב והרבה מאוד אווירה מאוד אינטנסיבית, שהופכת את העסק להרבה יותר מעניין.


אם אין לכם ממש ציפיות גבוהות, או רצון לשקוע באיזושהי סדרת מופת, ייתכן ויש בסרט "המציצנית" שידוך מנצח. זאת מעין צלילה לסלונם הפרטי של אנשים, שלא הייתם רוצים להתארח אצלם.


נטפליקס לא ידועה רק בסדרות המופת המתוחכמות שלה, אלא גם בהרבה מאוד תכנים זולים, אבל כאלה שיכולים לעשות את העבודה. אז את ערוצי הכבלים הנידחים, נטפליקס מצליחה להחליף בצורה מעוררת כבוד, ציפיות נמוכות והסרט "המציצנית" יכול להעביר לכם מספר שעות בסוף שבוע בכיף.



ראה גם:

Comments


bottom of page