ביקורת סרט: אישה להשכיר, במאי: כריס ד'אמאטו, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: אישה להשכיר, במאי: כריס ד'אמאטו, 2022

הסרט "אישה להשכיר" הוא סרט קומי על נושא די נדוש, גבר רווק נצחי, ששואף להישאר כזה, עד שמשהו קורה והיוצרות מתהפכות.


הסרט "אישה להשכיר" הוא סרט שמגיע אלינו מברזיל ודובר פורטוגזית עם כיתוביות בעברית. הוא מספר על לואיז (קאיו קסטרו) שהוא בחור מובטל בן 30, שאפילו לא מחפש עבודה, שחי עם אימו העשירה קרלוטה (פטריסיה טרוואסוס), שלה יש עוד 3 בנות, אחיותיו הנשואות. היא מאוד מפנקת אותו וכאשר לא חסר לו דבר, אין לו מוטיבציה להתבגר ולצאת מהבית.


קרלוטה מאוד רוצה שלואיז יתברגן, יסתדר ויצא מהבית ויתחתן כבר. לואיז, לעומת זאת, החליט שהוא מביא מערכת של כללים לבחורות עמן יצא, אשר ירחיקו אותו מהן בבוא היום ומהמחויבות. היו לו 3 כללים הכי חשובים, והוא היה ישר עם הבנות ואמר להן עם תחילת הקשר שלהם.


הכללים שלו היו: לא לשקר לעולם ותמיד לומר את האמת, הוא מודיע להן שהוא מגביל את הפגישות איתן למשך 3 חודשים בלבד, שכן אחרי זה עלולים להתאהב ואולי להתחתן ומזה הוא מבקש להימנע. הכלל השלישי היה שלא לבלות איתן את כל הלילה.


אימו של לואיז, קרלוטה, לא מרגישה בטוב והולכת לרופא. ההבחנה היא שמצבה סופני, וכנראה תמות תוך שישה חודשים. לאור המצב העגום, קרלוטה משוחחת עם לואיז ואומרת שעליו להתחתן תוך כדי התקופה הזאת. אם לא - היא תנשל אותו מהירושה הגדולה שלה.


בלית ברירה לואיז שוכר את לינה (תאטי לופס), שחקנית שמוכנה להתחזות על מנת לקבל שכר, כי מצבה הכספי לא טוב. לינה מתחזה לארוסתו של לואיז וקרלוטה מאוד מאושרת ואף נותנת להם את אחד מבתי המשפחה להתגורר בו.


אחיותיו מקנאות בו ואחת מהן, מריה אינז (מריאנה קסבייר), אף עוקבת אחריו כי היא חושדת שהעסקה לא כשרה. כאשר הם נפגשים עם בני המשפחה הם משחקים אותה כמאוהבים, אבל מחוץ לבית הם עושים מה שרוצים.


לינה מוצאת ללואיז עבודה כשף באירועים שהיא מארגנת ומסתבר שהוא גם טוב בזה. בינתיים לואיז יוצא עם סולן גלוריה (פוליאנה אליקסו), והם יוצאים ביחד לטיול טבע, כאשר לינה מצטרפת במטרה לצלם תמונות של אהובים ולשלוח לאימו כדי שלא תחשוד.


סולן גלוריה תופסת אותם בצילומיהם ובורחת עם הרכב ומשאירה אותם במקום וכמובן עוזבת את לואיז. גם לינה מחליטה לעזוב אותו לאחר שקרלוטה מודה שהיא שילמה לה על מנת שתצא איתו. אבל, כמו בקומדיות טובות הכול מסתדר בסופו של דבר. גם לואיז וגם לינה חשים שהתאהבו, וכשלינה רוצה לברוח לחו"ל יש פקק תנועה גדול מאוד. לואיז בא אחריה ולבסוף מוצא אותה והם מתוודים על אהבתם ובסופו של דבר נישאים.


קומדיה חמודה וקלילה, השחקנים טובים. לשיפור מצב הרוח.



ראה גם:



bottom of page