תערוכת המשך : צילומי אבות ובנים - אבות ובנים- פרק ב'
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

תערוכת המשך : צילומי אבות ובנים - אבות ובנים- פרק ב'

ברוח החגים המשפחתיים המתקרבים

אבות ובנים- פרק ב'

תערוכת המשך : צילומי אבות ובנים שצולמו באופן פרטי ויוצגו במרחב הציבורי בחולון

בהשראת תערוכת "אבות בנים" שנפתחה בחולון בחודש שעבר :

תאריכים:15.8.21- 2.10.21

בכיכר וייצמן בחולון

מאז הועלתה, בחודש שעבר, בגן המוזיאון בחולון תערוכת הצילומים "אבות ובנים" של הצלם איתן ברנט והאוצר רפי וזאנה- פקדו אותה רבים והתגובות החמות הניבו את היוזמה לבקש מהמבקרים בתערוכה ומהמעוניינים לשלוח תמונה עם בניהם לצורך תערוכת המשך .

רבים נענו לקריאה שנעשתה באמצעות הרשתות החברתיות והתוצאה : תערוכת "אבות ובנים"- פרק ב' שתוצג ברוח החגים המשפחתיים הקרבים בתאריכים 15.8.21- .10. במרחב תערוכות החוצות בכיכר ויצמן בחולון.

בתערוכת האם "אבות ובנים" ביקשו איתן ברנט ורפי וזאנה לגעת במלה אבא -הטעונה כל כך מבחינה ויזואלית, מנטלית ורוחנית. כל אחד מהם הגיע למקום זה מתוך הקשר שלו עם אביו וההקשרים המשפחתיים האישיים שלהם. השניים לא צפו את התגובות הרגשיות החזקות שבאו מצד המבקרים בתערוכה שכולם מצאו בה חיבור אישי ובעיקר כמובן, אבות לבנים .

לדברי רפי וזאנה האוצר הראשי של העונה הישראלית לעיצוב, חולון : " טיבעי בעיני היה לפתוח את הנושא שקרוב לליבם של רבים – לתערוכת המשך שבה גם הקהל יוכל להביא לידי ביטוי את הרגש והחוויה האישית שלו בדרך בה הוא רואה ומרגיש את הנושא של להיות אבא או להיות בן וכמובן להיות שניהם ביחד. זו הסיבה שבחרנו להציג את התערוכה החדשה במרחב הציבורי השייך לכולם: זו תערוכה של כולם שמדברת עם כולם".

מוזמנים לבקר בתערוכה "אבות ובנים" – פרק ב' בכיכר וייצמן בחולון. הכניסה חופשית.


קרדיט:

התמונה השמאלית: אבנר סגל והבן ניר, צילום: אלבום משפחתי

התמונה האמצעית: ניר וחי לבוב והבן יהונתן, צילום: אלבום משפחתי

התמונה הימנית: חגי אלי והבנים ארז ואיתן, צילום: אלבום משפחתי



bottom of page