שחקן מהעבר: היילי מילס לרגל הגיעה לגיל 75 - 10 עובדות
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

שחקן מהעבר: היילי מילס לרגל הגיעה לגיל 75 - 10 עובדות

השחקנית היילי קתרין רוז ויויאן מילס הגיעה לגיל המפואר - 75 שנים. קצת קשה להפנים, משום שבעיקר שיחקה בילדותה ובנעוריה, אז התפרסמה מאוד וזכתה בפרסים יוקרתיים.


נביא 10 עובדות על חייה, סרטיה והישגיה:


1: היילי מילס נולדה בלונדון ב-18 באפריל 1946.


2: משפחתה הייתה מפורסמת עם המון כישרונות בולטים. אביה היה השחקן המפורסם סר ג'ון מילס, אימה - השחקנית מרי היילי מילס, אחותה אף היא שחקנית מוכרת - ג'ולייט מילס.


3: סרטה הראשון היה "עד ראייה" כילדה בת 13 והיא כל כך הרשימה בו, שזכתה בפרס באפטה. שנה מאוחר יותר, ב-1960 שיחקה בסרט המפורסם "פוליאנה" וזכתה בפרס האוסקר לצעירים ומאוחר יותר בגלובוס הזהב.


4: בסרטי וולט דיסני לקחו אותה תחת חסותם והיא הופיעה בסרטיהם. המפורסם מביניהם היה "אבא מתארס" בו שיחקה בתפקיד כפול של תאומות בשם סוזן ושרון, שנפגשו במחנה קיץ אליו נשלחו בידי הוריהן הגרושים, והן תכננו כיצד להשיבם האחד לשנייה.


5: היילי מילס הייתה נשואה 3 פעמים: בפעם הראשונה לבמאי רוי בולטינג, שהיה מבוגר ממנה ב-33 שנים. הם נישאו בשנת 1971 והתגרשו בשנת 1977. בפעם השנייה היה זה השחקן הבריטי - לי לוסון, ממנו נפרדה בשנת 1984. השלישי , איתו היא חיה עד היום הוא פידרוס באמג'י.


6: למילס יש 2 בנים - הראשון מרוי בולטינג, ונקרא קריספיאן, שהפך לזמר וגיטריסט. השני מלי לוסון - נקרא ג'ייסון.


7: היילי מילס הפכה לצמחונית וטבעונית. הייתה גם פעילה בתנועה של הרי קרישנה ואפילו הייתה שותפה לספר מתכונים צמחוני של התנועה.


8: בשנת 2008 חלתה בסרטן השד, אך לאחר טיפולים רפואיים ואלטרנטיביים נרפאה.


9: שיחקה בסרטים עם אביה - השחקן המפורסם סיר ג'ון מילס וגם עם אחותה ג'ולייט.


10: מילס עדיין משחקת מדי פעם. הופיעה בשנת 2018 באוף ברודווי.



אנו מאחלים לה אריכות ימים והמשך משחק נהדר בסרטים.






160 צפיות0 תגובות
bottom of page