ריטריט שבועות בורטיגו - "תודעה בתנועה"
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ריטריט שבועות בורטיגו - "תודעה בתנועה"

שלושה ימים של השראה - סדנאות ומפגשים בנושא גוף, נפש והתפתחות אישית

27-25 במאי 2023

ב"ורטיגו כפר האמנות האקולוגי " בקיבוץ נתיב הל"ה


כפר האמנות האקולוגי "ורטיגו" המהווה מוקד לפעילות יצירתית ורוחנית יחגוג את ההתחדשות האביבית של חג השבועות ויזמין את הקהל לסדנת "תודעה בתנועה", שתתקיים בחג השבועות ובמסגרתה יוזמן הקהל להתחדש דרך התבוננות בגוף ובנפש עם שפע פעילויות הסובבות סביב החיבור ביניהם והתפתחות אישית.

תודעה בתנועה היא דרך חיים המקנה למשתתפים פרספקטיבה רחבה על המציאות שיכלול הגוף והנוכחות שלנו בתוכו, יכולת הקשבה לאחרים, גילוי חוזקות פנימיות ,ופיתוח חזון אישי.

על רקע הנופים הקסומים של עמק האלה בכפר המשתתפים יקבלו כלים שימושיים לתנועה מיטיבה ביום יום, ויכירו ביכולתם להשפיע על מציאות חייהם דרך סדנאות תנועה, שירה, מוזיקה, כתיבה יוצרת, מדיטציה דמיון מודרך, יוגה, וטאי צ'י בנוסף לאוכל כפרי והפתעות נוספות.

את שלושת ימי הסדנה ינחו: מרב גולדנברג, מלווה תהליכי התפתחות בשילוב כלים ממרכז לוהאריה, מטפלת הוליסטית, מנחת קבוצות, מלווה רוחנית.

נעה ורטהיים , מייסדת, כוריאוגרפית ומנהלת אמנותית של להקת המחול ‘ורטיגו’ שפיתחה שפת גוף ייחודית העוסקת בגבולותיו ומגבלותיו של הגוף כמנוע לביטוי וליצירה.

טלי ורטהיים, מנחת תהליכי ריפוי בעזרת מודעות ומפגש גוף ומגע בין אנשים. רקדנית, יוצרת ומנהלת שותפה של ורטיגו כח האיזון.

רנה ורטהיים-קורן, שותפה יוצרת, מורה, רקדנית בלהקת המחול ורטיגו ומפתחת שיטת ״עימי״- מחקר גוף נפש תנועתי המתבונן על הגוף כמפה של הנפש, משחרר תבניות ומוביל אפשרויות חדשות.

מעיין ליניק, זמרת נשמה מולטי אינסטרומנטליסטית ויוצרת מוסיקה למחול. נמרוד קורן, מורה לטאי צ'י אור אילן, מלמד ומנחה תהליכי חדשנות וחשיבה יצירתית בארץ ובעולם, מורה ליוגה. יואב אילן, מוזיקאי מלחין בליווי האחים כהנים והילי וורטמן מנחה לחשיבה וכתיבה הכרתית.


הסדנה מיועדת לגילאי 18 ומעלה . בכדי לשמור על קבוצה אינטימית מספר המקומות מוגבל.

ההרשמה תיסגר ב 22.5.2023

לפרטים נוספים והרשמה – כאן

קרדיט:

ריטריט שבועות בורטיגו, צילום: אלעד דבי


bottom of page