מהם פארקי השעשועים המרתקים ביותר באירופה? - דיסנילנד פאריז, פארק אירופה - היער השחור
top of page
  • לוטן דיקר

מהם פארקי השעשועים המרתקים ביותר באירופה? - דיסנילנד פאריז, פארק אירופה - היער השחור

אירופה היא מקום מרתק לבקר בו. הרבה ארצות, אטרקציות שונות, מראות ונופים מרהיבים, תרבות מפותחת, רכבות נוחות ומהירות ועוד. כאשר נוסעים במסגרת משפחתית לפעמים לוקחים גם את הילדים וכדי לשעשע אותם קיימים באירופה הרבה פארקי שעשועים.


אנו נציין שני פארקים מעניינים ומרתקים, ששווה לבקר בהם וליהנות ביחד עם הילדים.


צרפת - פריז - דיסנילנד פריז - דיסנילנד קיימים בהמון ארצות בעולם וידועים באיכותם ובאטרקציות המלהיבות שקיימות בהם. לכן הוא אחד מהפארקים הפופולאריים ביותר. יש בו רכבות מוכרות, כמו זאת עם המנגינה "זה עולם קטן מאוד", שהמנגינה ממשיכה להזדמזם באוזנינו גם זמן רב אחרי שיצאנו מהמתקן. עוד אטרקציות ידועות הן: דמבו הפיל המעופף, פיטר פן ואחרים.


אפשר לבלות בדיסנילנד פריז אפילו יותר מיום אחד. במקום יש הרבה מסעדות, לא זול במיוחד, אבל אין ספק שלא תישארו רעבים. יש שם אפשרויות לקניות של הרבה ממוצרי דיסני והמון הופעות, מה שהופך את המקום לאטרקטיבי ומעניין.


דיסנילנד פריז ממוקם במארן לה ואל ויש אפשרויות הגעה שונות למקום: ברכב (לסמן היכן החנינו את רכבינו כדי לדעת כיצד לחזור), בתחבורה ציבורית, רכבות.


גרמניה - רוסט - פארק אירופה - פארק אירופה נמצא בשולי היער השחור בגרמניה. אפשר להגיע אליו לא רק מגרמניה, אלא גם משוויץ ומצרפת.


פארק אירופה מאוד גדול ומאופיין בהרבה איזורים, שכל אחד מהם מהווה מדינה באירופה ומה המאפיינים שלה. כך נבקר באי היווני רודוס, באיזור האיטלקי של לומברדיה ובאירלנד ועוד.


במקום רכבות הרים ענקיות, מהירות וגבוהות. יש הרבה מופעים והופעות, שכדאי לברר עליהם, גם כי הם מדהימים וגם אפשר לנוח שם בין האטרקציות וליהנות ממופע מושקע ומדהים. במקום מאכלים שונים בהתאם למקומות ולאיזורים וגם אם תרצו לקנות דברים מעניינים ומיוחדים.


הפארק פתוח כמעט בכל השנה, חוץ מחג המולד (24 - 25 בדצמבר) ומה-9 לינואר עד לפתיחת העונה בסוף מרץ.

בקיץ שעות הפתיחה ארוכות יותר ובחורף השעות מתקצרות וכדאי לבדוק מהן שעות הפתיחה כשתגיעו למקום. כדאי לבדוק גם את המחירים, שכן בחורף הם מעט זולים מהקיץ. ילדים בגיל פחות מ-4 נכנסים בחינם. כרטיסים ליומיים זולים יותר וכדאי לברר לגבי האופציה הזאת.


שני הפארקים מהווים ביקור חובה לילדים וגם המבוגרים מאוד יהנו. שניהם מאוד מומלצים.



ראה גם:

28 צפיות0 תגובות
bottom of page