לראשונה - סינמטק תל-אביב בתוכנית מנטורינג שנתית עם הבמאי והתסריטאי - ניר ברגמן
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

לראשונה - סינמטק תל-אביב בתוכנית מנטורינג שנתית עם הבמאי והתסריטאי - ניר ברגמן

כחלק מאירועי שנת ה-50 להיווסדו של סינמטק תל-אביב והאירועים הייחודיים שנערכים בו, תיפתח בסינמטק תל-אביב תוכנית מנטורינג שנתית חדשה שמתווספת לפעילויות שונות אחרות שהסינמטק מקיים למען התעשיה המקומית.


היוצר או היוצרת שייבחרו, יזכו לשישה מפגשים אישיים עם היוצר, הבמאי והתסריטאי ניר ברגמן, אשר ילווה את הזוכה בתהליך האמנותי על היצירה שהוגשה לתחרות.

זוהי הזדמנות חד פעמית לעבוד עם אחד מגדולי היוצרים המקומיים, שאחראי ליצירות מופת כמו "כנפיים שבורות", "בטיפול", "הדקדוק הפנימי", "הנה אנחנו" והסדרה החדשה "שישה אפסים" בכאן11.

ניר ברגמן: "אני שמח וגאה לקחת חלק בתוכנית המנטורינג של סינמטק תל אביב כחלק מחגיגות ה-50 להקמתו. אני סקרן לקרוא, לחנוך, ללמד וללמוד מדור הקולנועניות והקולנוענים החדש."

הסינמטק קורא לבוגרי ובוגרות בתי הספר לקולנוע בארץ להגיש את מועמדותם להשתתפות בתכנית מנטורינג, בהתבסס על תסריט או פיילוט טלוויזיוני שנמצא בשלבי פיתוח סופיים וזקוק לעריכה והכוונה מקצועית.

החונכות בתוכנית המנטורינג תתקיים בספרייה לקולנוע בסינמטק, כאשר זו תעודד שימוש בחומרים הקיימים בה (תסריטים, עותקי הסרטים, חומר מחקרי, ספרות רקע ובסיס, חומרי ארכיון ועוד). המנטור ידריך את הזוכה בתהליך הכתיבה, ייעוץ ופיתוח יצירתי ופרקטי.

המטרה היא העמדת יצירה שהשתבחה בזכות הליווי האמנותי של המנטור ושתעמוד ברף הגשה לקרנות הפיתוח / למפיקים.

  • תאריך אחרון להגשה: 31.8.23


לתנאי ההשתתפות ופרטים נוספים – כאן


קרדיט:

התמונה העליונה: ניר ברגמן, צילם: אשי מילוא

התמונה התחתונה: ניר ברגמן, צילם: יואב הירש


6 צפיות0 תגובות
bottom of page