בסוכות הזה: כל המשפחה אושפיזין ב "אנו"- מוזיאון העם היהודי
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

בסוכות הזה: כל המשפחה אושפיזין ב "אנו"- מוזיאון העם היהודי

אנו - מוזיאון העם היהודי- המוזיאון היהודי הגדול בעולם והיחיד שמספר את סיפורו של העם היהודי בצורה מרגשת וקלילה – מציע לכם לכבוד חג הסוכות את "משפחאנו" - פעילות משפחתית מהנה ומגבשת לכל המשפחה (החל מגיל 5).


ב"משפחאנו" יצאו המשפחות לשיטוט עצמאי ברחבי המוזיאון כשהם מצוידים בערכת הפעלה הכוללת חוברת משימות, מדבקות, מפות וצמיד מיוחד. הם יחקרו את מושג המשפחה הכללי, יגלו משפחות יהודיות בעולם ומנהגיהם, מאכלי עדות מנהגים ומסורת, יבחרו את המנה המשפחתית האהובה עליהם, יענו על חידון מוסיקלי של שירי ילדים ישראליים, ירכיבו את הפאזל המשפחתי הייחודי שלהם ועוד.


הערכה כוללת מתנה שימושית וחדשנית - "צמיד איתך"- צמיד חכם עם טכנולוגיית RFID, באמצעותה יוכלו לסרוק למייל האישי שלהם 80 מוצגים אינטראקטיביים בתלת ממד ואת החוויות הדיגיטליות כמזכרת מהבילוי במוזיאון.


בנוסף יוכלו הילדים הבוגרים של המשפחה (גילאי 8 ומעלה) לבלות בסיור קולי במוזיאון בהנחייתו של אמן הפודקסט הנודע- יובל מלחי ובגלריית "גיבורים" - שם ילמדו בדרך חדשנית ואינטראקטיבית על כל היהודים ששינו את פני ההיסטוריה: יטיילו בתוך במוחו הגאוני של אלברט אינשטיין, ישחו כמו האלוף האולימפי מארק ספיץ, יהיו סוכנים חשאיים כמו אלי כהן, יעצבו אופנה כמו דונה קארן ועוד ועוד.(**מותנה בהרשמה מראש באתר).


אנו - מוזיאון העם היהודי, שנפתח לאחר 10 שנות תכנון ובנייה בהשקעה של 100 מיליון דולר בתל אביב, נחשב לאחד המוזיאונים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית ומשתרע על 7000 מ"ר של שטח תצוגה הכוללים למעלה מ- 500 מוצגים ופריטים נדירים, 40 סרטים בהפקה מקורית ו-21 סרטים אינטראקטיבים מהנים לכל המשפחה ולילדים בפרט. ביקור במוזיאון הוא חוויה מוזיאלית ברמה בינלאומית לכל המשפחה.


אנו – מוזיאון העם היהודי, קמפוס אוניברסיטת תל אביב- כרטיס כניסה למוזיאון כולל בילוי בכל הגלריות, ערכת "משפחאנו" בתוספת 15 ש"ח

למידע על שעות פתיחה ורכישת כרטיסים www.anumuseum.org.il


קרדיט:

מתוך: אנו - מוזיאון העם היהודי, צילמה: רוני כנעני


6 צפיות0 תגובות
bottom of page