ביקורת סרט: שומר הראש והנסיכה, בימוי: דיוויד וויבר, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: שומר הראש והנסיכה, בימוי: דיוויד וויבר, 2022

הסרט "שומר הראש והנסיכה" הוא סרט קליל של הולמארק. ישנו מקום דמיוני בשם בונדברי, בו שולטת מלכה בשם אווה בל (שרה ג'יין רדמונד). היא אלמנה ומבקשת להתפטר מתפקידה. יש לה בת בשם אמיליה (פיליפה נורתווסט), שאמורה להחליפה בתפקיד.


אמיליה היא נערה קצת מרדנית למרות תפקידה הרם. היא מבקשת למצוא מישהו שתאהב ולא מי שיסדרו לה בממלכה. יש אמן צעיר שמצייר אותה משיקגו בשם ווס ריברטון (אנדרה אנתוני). הציור נמשך בערך חודש, ובזמן הזה הם משוחחים ואמיליה חשה שהיא נמשכת אליו. לאחר תום העבודה המוצלחת, אמיליה מתכננת לנסוע לשיקגו, לפגוש שוב את ווס ולראות אם תחושותיה נכונות.


האם, אווה, מאוד מגוננת על בתה ולכן אמיליה צריכה לחשוב על רעיון על מנת שלא תחשוד בכוונותיה הנסתרות. היא טוענת כי לדודה אנדראס (וינסנט גייל), שהוא גם הנציג של בונדברי בארצות הברית והוא יושב בבוורלי הילס, יש יומולדת והיא מבקשת לבקר אותו. האם מקבלת את הרעיון, וכך אווה, אמיליה, העוזרת שלה קמיל (חמיסה ווילשייר) נוסעים ביחד ללוס אנג'לס. בדרך אווה לוקחת מאמיליה ומקמיל את הדרכונים, מה שמקשה על הרעיון של אמיליה.


הרעיון של אמיליה היה להגיע לווס בשיקגו. היא רוצה להתחמק מכולם, כולל שומר הראש גריידי (ברנד דוהרטי), שהופקד מצד דודה לשמור עליה. גריידי עושה את מלאכתו בנאמנות ועוקב אחרי אמיליה וקשה לה להתחמק ממנו. אך, אנדראס מראה רוח הרפתקנית ומאפשר לגריידי ולאמיליה לנסוע עם רכבו וכרטיס האשראי שלו בדרך הארוכה לכיוון שיקגו.


שומר הראש והנסיכה יוצאים לדרכם, מה שמוביל למסע קיומי עבור אמיליה ולהיכרות עמוקה בין שניהם. הם עוברים הרבה הרפתקאות, בין היתר ישנים באוהלים, מגיעים לעיירות קטנות שחוגגות אירועים מקומיים. אמיליה אפילו נותנת שמלה שלה לנערה מהפסטיבל המקומי אותה הכירה בדוכן בו עבדה. הם ישנים במקומות שונים ונתקלים בעיקר באנשים טובים ונחמדים.


אמיליה חשה שהיא הולכת בדרכי אביה, שלפני שהיה מלך ביקר בארצות הברית וביקר בכל המדינות. זאת הייתה הכנה בשבילה למלוכה, שכן היא התערבבה בין האנשים והכירה אותם. היא מכירה יותר את גריידי ורואה את כישרונו בנהיגה, בהקשבה, באירגון דברים שרצתה. הם אפילו מבקרים בחווה של הורי גריידי לבקשתה של אמיליה ושם מכירה את הוריו המקסימים וגריידי משלים עם אביו.


כפי שאנו יודעים בדרמה רומנטית טובה, ווס מתברר כאדם אגוצנטרי, שחושב רק על עצמו. הוא שונה לחלוטין מהאדם שאמיליה חשבה כששהה בברנדבורי. מצד שני היא חשה שנקשרה לגריידי. הם נפרדים בשיקגו, אך לאחר ההתפכחות של אמיליה וגם של אימה אווה, שהבינה כי הייתה יותר מדי אובססיבית לביתה, הכול מסתדר. אמיליה נפגשת עם גריידי בבית הוריו ואווה מוכנה לקבל אותו כחתנה.


סרט קליל וחמוד עם טיול שלנו באמצעות אמיליה וגריידי בחלק מארצות הברית. נופים מקסימים ושחקנים טובים ויפים.










245 צפיות0 תגובות
bottom of page