ביקורת סרט: קו הגיר, במאי: איגנציו טאטאי, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: קו הגיר, במאי: איגנציו טאטאי, 2022

מדהים לגלות, שתוך מספר שנים לא רבות, מרבית התכנים המובילים של נטפליקס הם סדרות וסרטים זרים, אשר מופקים בספרד ובגרמניה. יש גם כמובן מצרפת ומדינות אחרות, כמו דרום קוריאה, אבל המגמה ברורה, ארצות הברית היא לא ספקית התוכן המרכזית או הבלעדית.


רמות ההפקה והכתיבה הם בהחלט ברמה הוליוודית, עם כל מיני הדגשים של התרבות המקומית, והצופים בעיקר יוצאים מורווחים.


הסרט הספרדי "קו הגיר" הוא סרט שיכול היה לצאת תחת כל מפיק אמריקאי ועוסק בבני זוג, פאולה (אלנה אנאיה) וסימון (פבלו מולינרו), שמכניסים לחייהם ילדה במצוקה, קלרה (אווה טניאר), שתוביל את האישה לגילויים מפתיעים, שהיא לא ידעה והכירה אודות משפחתה.


מבלי להסגיר פרטים רבים מעלילת המתח והאימה בסרט "קו הגיר" , אפשר לומר שהיא מלאה בתפניות חדות, אלימות ברוטאלית מקפיאה וסאונד מצוין. למרות שהעלילה לא ייחודית ולא מחדשת, היא בהחלט מהווה הפקה איכותית, שתגרום לדם שלכם לקפוא, ביחד עם מספר טוויסטים איכותיים שבהחלט יפתיעו את הצופים.


מעניין לראות את התקדמות של הקולנוע האירופאי, שכבר מצליח להוציא הפקות הוליוודיות, שלא נופלות מהמקבילות שלהם, משום בחינה. אם "קו הגיר" הייתה מדברת באנגלית, בהחלט לא היינו מופתעים.


גם ז'אנר האימה בהחלט התפתח, הסרט "קו הגיר" מלא טווסטים עם הרבה מאוד דם וקרביים ובלי רגעים מתים שהורסים לנו את האווירה ושורפים לנו את הזמן לחינם. המשחק בהחלט משובח,


אין ספק שהסרט "קו הגיר" שווה צפייה, יחסית לחומרים אחרים שיוצאים במקביל. בהחלט הברקה של נטפליקס.





ראה גם:

bottom of page