ביקורת סרט: עושר של אהבה, במאים: ברונו גארוטי, סילביו גונזלבס, 2020
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: עושר של אהבה, במאים: ברונו גארוטי, סילביו גונזלבס, 2020

הסרט "עושר של אהבה" הוא סרט ברזילאי קטן וחמוד, על משפחה עשירה מאוד, שמתגוררת ליד ריו בבית מפואר. הם עוסקים בגידולי עגבניות וכול המוצרים שמייצרים מהם.


במקום מתגורר תאודורו (ארני מוראס) ובנו המפונק טטו (דנילו מסקיטה), שיש לו מכול טוב, כולל כסף בשפע והמון בנות, שגם ישנות אצלו ולא תמיד בבוקר הוא זוכר מי הן.


ביום הולדתו של טטו אביו תכנון לו מתנה והוא דווקא חשב על מתנה אחרת. הוא רצה מכונית פתוחה ומפוארת, אך אביו פתיע אותו ואמר כי הוא יוריש לו את אימפריית העגבניות שלו. הוא קצת מתאכזב, אבל מסכים וביום ההולדת מסתבר שקיבל גם את המכונית המיוחלת. הכול, בתנאי שיעמוד ברשות עצמו, לא יקבל תמיכה מהמשפחה ויוכיח את עצמו.


טטו מסכים ומתכונן לשינוי. לסיכום פרק החיים הזה הוא מתכנן מסיבה גדולה ובה כמובן יהיו עגבניות שולטות על כול סוגיהם, טריות, מאפים, קטשופ ועוד.


במסיבה המפוארת טטו מחליט שיהיה ריקוד מיוחד עם המון עגבניות והוא מפזר אותן באולם. מספר בנות מגיעות למקום, שהן סטודנטיות לרפואה. תוך כדי הריקוד אחת בשם פאולה (ג'ובנה לנצ'לוטי), מחליקה ונופלת ישר לידי טטו. הם לא יודעים, אבל חייהם אמורים להיות קשורים מעתה ואילך.


פאולה מצאה חן בעיניו של טטו, אך הוא מחליט לבחון שהיא איננה נמשכת לעושרו הרב. הוא מחליט להתחלף עם חברו הטוב איגור (ג'פאר במבירה), שאימו מנקה אצל טטו בבית, שהוא יהיה איגור והאחרון יתחלף איתו ויהיה טטו.


הכול מסתבך בגלל אי ההבנות הללו. יועצת משאבי האנוש בחברה אלנה (פרננדה פאס למה) מתחילה עם טטו המזויף. סגנית המנהלת מוניק (ללה) מפוטרת על ידי אביו של טטו כדי לסלול דרך לטטו. בינתיים היא עוזרת לו להתנהל בעולם אותו לא הכיר בעבר והוא אף מתגורר בביתה, ביחד עם אחותה החולה ואחיינה התינוק. כשאחותה חשה לא בטוב הוא קורא לפאולה והיא מזהה שזאת נפילת סוכר ועוזרת לה.


הרומן בין טטו שנקרא איגור ופאולה יודע עליות ומורדות. במפגש ליד הים מגיעה במקרה בחורה שהכירה בעבר את טטו והיא מתקנת את פאולה ומודיעה לה מיהו. פאולה מספרת לו וגם כאשר בבית החולים בו סיימה את לימודיה מציעים לה התמחות, היא מסרבת ומבקשת לנסוע לאמזונס על מנת לטפל בילידים.


טטו מתאושש מהפרידה מפאולה. מאחר ואיגור ומוניק רבים על המכונית שלו, ששווה המון כסף, הוא פותר את הבעייה בכך, שימכור את המכונית ובכסף יקים חברה חדשה משלו ובדמיונו יוכלו לגדל שיחי עגבניות בכול מקום, בבתים, במרפסות, בגינות ועוד. הוא וחבריו איגור ומוניק יהיו מנהלי החברה.








45 צפיות0 תגובות
bottom of page