ביקורת סרט: סיפור סינדרלה: משאלת חג המולד, במאי: מישל ג'ונסון, 2019
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סרט: סיפור סינדרלה: משאלת חג המולד, במאי: מישל ג'ונסון, 2019

הסרט "סיפור סינדרלה: משאלת חג המולד" הינו אחד מסדרת סיפורי סינדרלה. זאת קומדיה לכול המשפחה, מהצעירים ועד למבוגרים. עוד סרט לחג המולד הממשמש ובא.


קתרין (קאט) דקר (לורה מראנו) היא נערה מתבגרת, זמרת, כותבת שירים ומלחינה. אימה נפטרה כשהייתה ילדה, ואביה נישא לדרידה (יוהנה ניומארץ'). לאחר פטירת אביה, ג'ייסון, היא נשארת בביתה עם אימה החורגת דרידה, אישה רעה, גסת רוח ושתלטנית, ועם אחיותיה החורגות, רעות כמו אימן, ג'וי (ליליאן דוקט ראש) וגרייס (שנל פלוסו). הן הופכות אותה למשרתת שלהן, מתאכזרות אליה, מחטטות בחדרה ולא משאירות לה פרטיות ואף לועגות לה. הן השתלטו על הירושה שלה, ודורשות שתשלם להן אחוזים מעבודתה. חלומה של קאט הוא לחסוך מספיק כסף כדי לצאת מהבית הנורא הזה.


אביה של קייט משאיר לה כדור משלג עם חלק מיוחד בתוכו. היא משחקת בו בכול ערב. עד שאימה ואחיותיה נכנסות לחדרה ומגלות אותו, ולמרות בקשותיה הרבות, אינן מגלות לה היכן הוא נמצא.


יום אחד, בדרכה לעבודתה, היא פוגשת את אחיותיה לאחר קניותיהן, הן מעמיסות עליה את כול הדברים והיא נופלת. הן צוחקות ואפילו מצלמות אותה בצורה הזאת ומעלות לאינסטגרם. מי שבא לעזרתה הוא דומיניק ניק ווינטרגרדן (גרג סולקין), בנו של האיש העשיר ביותר בעיירה. דרכם מצטלבת גם בהמשך.


דידרה, למרות שעשירה בזכות קאט, רוצה להיות יותר עשירה ומחפשת דרכים לעשות זאת. טרנס (ברקלי הופ)

ווינטרגרדן המיליונר, עושה מסיבה לחג המולד ומאחר שג'ייסון המנוח, אביה של קאט, היה חברו הטוב ביותר, הוא מחליט להזמין את אשתו - דידרה, ואת בתו קאט. הוא שולח שליח לביתם, דידרה מקבלת את ההזמנה ומצליחה להוציא עוד אחת - לה ולבנותיה, ללא קאט. הן מתכננות ללכת לנשף.


בינתיים, קאט, שעובדת כשדונית וזמרת בסנטה לנד, שזה גן שעשועים ששייך לטרנס, מכירה סנטה חדש שמגיע למקום. הם מתיידדים ויום אחד, כשמחליטים להיחשף האחד לשנייה, הסנטה החדש מוריד את התחפושת ומתגלה כניק ווינטרגרדן. קאט לא מורידה את התחפושת כשדונית. ניק נותן לה ולחברתה הטובה איסלה (איזבלה גומז), מעצבת תלבושות, הזמנות לנשף חג המולד. קאט שומרת את הזמנתה וכשהיא ואיסלה עוברות ליד חנות מפוארת, היא רואה שמלה ירוקה ויפהפייה וחושקת בה, למרות שיודעת שלא יכולה להרשות לעצמה לרכוש אותה. איסלה עושה הפתעה לקאט, כאשר תופרת לה שמלה זהה. קאט מאושרת ומגיעה לביתה ומחביאה את השמלה מתחת למלונה של הכלב, שם היא חושבת שאחיותיה לא יחפשו, כי הן לא סובלות את הכלב.


האחיות, שחיטטו שוב בחדרה, מצאו את השמלה ואת ההזמנה לנשף. את השמלה לובשת ג'וי ולוקחת את הזהות של קאט ואת ההזמנה דידרה שורפת. לפני המסיבה הן מנסות להשאיר את קאט בבית, אך היא רואה בתיק של ג'וי את כדור השלג, ובמאבק ביניהן הוא נשבר. הן משאירות את המצב כמות שהוא ויוצאות, כאשר בדרך מפילות במקרה את ההזמנה למסיבה שקאט קיבלה למעשה. הכלב מוצא עבור קאט את ההזמנה וקאט מוצאת בין שברי כדור השלג חלק מצמיד ושמה אותו עליה.


היא מחליטה שבכול זאת תלך למסיבת חג המולד, וחברתה איסלה מכניסה אותה, מחופשת לשדונית והיא משתלבת בצוות הבידור. כשיוצאת לרקוד רואים אותה ניק, שהתפלא שלא הגיעה, וגם דידרה. כאשר קאט רקדה, היא הפילה את הרקדנית שהייתה אמורה לרקוד את מלכת השלג ומטילים עליה לבצע את התפקיד. כאשר התלוננה שאין לה מה ללבוש, איסלה מפתיעה אותה ומספרת שתפרה לה שמלה יפהפייה, לאחר שקאט סיפרה לה על ההתנהגות המכוערת של משפחתה ושג'וי גנבה ממנה את השמלה הירוקה.


היא מתלבשת בשמלה הלבנה והמדהימה ובעידודו של ניק עולה לבמה, נותנת הופעה בלתי נשכחת ושרה שיר מקורי שהיא חיברה. הקהל מתמוגג, ניק מזמין אותה לרקוד ומכיר אותה לאביו טרנס. האב רואה את הצמיד המיוחד, ומיד מבין מיהי קאט ומי היה אביה. הוא מספר לה שהוא וג'ייסון היו החברים הטובים ביותר והוא הבטיח לאביה שידאג לה ולכול מחסורה. דידרה מודיעה שגמרו את כול כספי הירושה של קאט וטרנס מודיע שלקח אותה תחת חסותו. הוא ייתן לה דירה משלה והיא תוכל לעבוד אצלו. הוא מבקש שיוציאו את דידרה והבנות בבושת פנים.


הריקוד של קאט וניק היה שמח ואוהב.


סרט חביב ומהנה, עם הרקע של סיפור סינדרלה ברקע. נחמד לבלות ערב עם חיוכים ולהינות מהפי אנד.






bottom of page