top of page
  • יונה

ביקורת סרט: משאלת חג המולד, במאי: ברדלי וולש, 2022

הסרט "משאלת חג המולד" הוא עוד אחד ממבול סרטי חג המולד שקרב ובא. סרט חביב עם שחקנים טובים. נחמד לצפות ביום חורף קריר.


ג'ני קולינס (ג'יל וגנר) היא אשת שיווק מצליחה מאוד, שגרה במנהטן וכעת משווקת משקאות אנרגיה בנושא דינוזאורים. חייה מסודרים ויש לה חבר שאפתן מאוד שעובד בנושא כספים בשם צ'ארלס (מורגן דיוויד ג'ונס).


חייהם מתנהלים על מי מנוחות והם אף מצפים לחופשה נעימה. אך, כאשר עורך הדין סידני (ניל וויטני), שייצג את סבא רבא שלה רנדל שנפטר מתקשר, היא מתבקשת לנסוע למקום בשל וודלנד בצפון המדינה, מקום בו בילתה בילדותה, כדי להסדיר את ענייני הירושה.


להפתעתה הגדולה ג'ני מגלה כי בצוואתו רנדל הוריש לה את החווה עם כל מה שבתוכה, כולל עובד חווה נאה בשם דילן (קמרון מתיסון), שעזר לו בתחזוקת החווה. אך, הוא לא הסתפק בכך, ומשאלתו האחרונה הייתה שג'ני תערוך את שוק חג המולד אותו תמיד ערך לכול אנשי העיירה. השוק בן שלושה ימים והארגון מאוד מסובך, שכן הוא עמוס בספקים מקומיים, קרנבל ופינת ליטוף של המון חיות חווה. כמובן שדילן עוזר לה באירגון ובניהול ושוק חג המולד הופך להצלחה מסחררת.


בינתיים ג'ני שוב נפגשת עם אחותו של דילן, ניקול (דיאנה ג'ארוויס), שכעת היא סגנית שריף במקום ואת בתה המקסימה גרייסי (טאייה מסייר). הן הופכות שוב לחברות טובות ואף נפגשות לקפה ביחד, מה שמזמן לא עשו. גם הן עוזרות לג'ני ודילן בהכנות ליריד ואופות עוגיות מיוחדות לחג המולד.


ג'ני מאוד מרוצה מהפעילות במקום ומאושרת וישנה מעולה בלילה, מה שלא קרה לה במנהטן. צ'ארלס מגיע לבקר אותה ומביא עימו חוזה למכירת החווה במכיר מאוד גבוה ועליה רק לחתום עליו. בהתחלה היא מהססת, אך בסופו של דבר חותמת על זה ומעבירה לסידני, ערך הדין כדי שיטפל בעניינים.


ג'ני חוזרת למנהטן לחייה הקודמים, אך לא חשה בנוח. גם צ'ארלס כבר פחות מוצא חן בעיניה, שכן הוא לא נותן לה את כל תשומת ליבו. בינתיים דילן פוגש את סידני ומבקש ממנו לחכות עם הטיפול במכירת החווה. ג'ני מחליטה לפתוח מתנה שדילן נתן לה ומוצאת בתוכה עוגיות של חג המולד שאפו ביחד, דבש שזוג הכין במקום, מכתבים מרגשים והיא מושפעת מכך ומחליטה לא למכור את החווה ולחזור אליה ולבנות את חייה במקום.


היא לוקחת את המכונית ונוסעת במהירות בחזרה ובדרך עוצרת אותה ניקול, אך מפנה לה את הדרך כדי שתגיע בזמן לסיום היריד. היא אכן מצליחה בכך ומדברת על הבמה ומבטיחה לאנשי המקום יריד נוסף בשנה הבאה. דילן מופתע, אך היא מביאה לו מתנה ומבקשת שיפתח אותה. היא מביאה לו דבקון והם מתנשקים איתו. היא אומרת שחשבה ויש לה תוכניות לפתוח במקום עסק שגם יעזור למקומיים ומציעה לדילן גם את אהבתה וגם שיעבוד בחווה וינהל אותה והוא כמובן מסכים.


סרט חג מולד חמוד ושוב על נערה מהעיר שעוברת להתגורר בכפר, מה שגורם לה אושר ושמחה ותחושת השלמה עצמית, כאילו נועדה לכך.





31 צפיות0 תגובות
bottom of page