ביקורת סרט: מלב הים, במאי: דיוויד וויבר, 2019
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: מלב הים, במאי: דיוויד וויבר, 2019

הסרט "מלב הים" הוא קומדיה מסגנון הרומן הרומנטי. כבר היו סרטים בהם צפינו, שבמרכזם בקבוק שנזרק לים ונמצא ולאחר מכם התפתח רומן בין הצדדים.

בסרט שלפנינו בחורה בת 36, אבי לורנס (בתני ג'וי לנץ), שלא מצאה אהבה ומתגוררת בקרבת דודתה האהובה פרנסס (פרנסס פלנגן) בבוסטון. אבי מכורה לעבודתה, ובשיט אליו יצאה עם דודתה היא מקבלת ממנה עצה לרשום על נייר את רגשותיה ותחושותיה במכתב אנונימי, אך עם כתובת מייל שאפשר לפנות אליה. היא סוגרת את המכתב ושמה בבקבוק סגור וחתום וזורקת לים.

עוברים 3 חודשים והבקבוק מגיע לחוף במיין, שם הוא מתגלה על ידי ניק אברסון (אנדרו וו. ווקר), שהוא במקרה גם בנו של הבוס של אבי, שיצא לטיול ארוך ובמקרה הגיע למיין. ניק מרים טלפון לאביו, שמבקש שיחזור הבייתה על מנת לעזור לו בעבודתו. ניק מסכים וגם מחליט לכתוב מייל לנערה המסתורית שכתבה את המכתב.

מבלי שהאחד יד על זהותה של השניה, ניק ואבי מתחילים להתכתב ומתיידדים תוך כדי התכתבות. הם מקבלים פרויקטים משותפים ולא מסתדרים טוב, בעיקר משום שניק לא ממש קורא בעיון ומקדיש מחשבה לחומרים שאבי העבירה אליו והיא מתנהגת בשתלטנות. לכול אחד מהם הייתה שיטת עבודה אחרת לחלוטין.

אחרי שניסו להשיג חברה שאבי מאוד רצתה והם לא הצליחו להגיע לשוחח עם הבעלים, ניק מעלה רעיון נועז לאחר שחוקר עליה. הוא גילה שבעלי החברה - ג'ורג' ווילמור (אבריק גולדינג) חובב דיג, הוא נוסע עם אבי, מגלים היכן הוא דג וכך הוא מכיר אותם ומזמין לארוחת ערב. בשיחה שמתפתחת הוא לא מסכים למכור, כי חברתם הפכה לתאגיד גדול. אך, כאשר ניק הבטיח לו שהוא בעצמו ידאג למקום, הוא מתרצה.

בינתיים ניק מגלה בטעות שאבי היא העומדת מאחורי ההתכתבות שלהם, הוא מחליט לגלות לה. הוא הופתע מתגובתה הזועמת ומהתרחקותה. אך, בנישואי אחותו, הוא פנה לאבי וגילה לה על אהבתו והיא מתרצה.

סרט מאוד רומנטי עם סוף טוב, כמצופה. משחק טוב, נופים מדהימים. נחמד לראות את הסרט ולהמשיך לחייך ולהאמין שהאהבה מנצחת....




16 צפיות0 תגובות
bottom of page