ביקורת סרט: יחידת המתאבדים 2, במאי: ג'יימס גאן, 2021
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: יחידת המתאבדים 2, במאי: ג'יימס גאן, 2021

הסרט המקורי היה די מבאס, הוא לא הצחיק, היה מותח או הציג גלריה של דמויות מאוד מרשימות. כבר חשבנו שהפרנצ'ייז יורד לטמיון אבל טעינו, כי ג'יימס גאן הגיע. גאן הסתכסך עם מארוול אחרי שיצר עבורה להיט בדמות "שומרי הגלקסיה", אז המתחרים לקחו אותו.

העלילה פשוטה להחריד: חבורת נבלים מוכרים ולא נחמדים במיוחד, נשלחים למשימת התאבדות בדרום אמריקה בתמורת להפחתה במאסרם. במדינה יש דיקטטור, ששם את ידו על נשק שיכול להרוס את העולם. גאן עושה שלושה דברים טוב יותר מהסרט הקודם, הוא ברוטאלי הרבה יותר, מצחיק והדמויות מקבלות הרבה יותר נפח ואישיות.

יש הרבה מאוד דם, חלקי גופות, ראשים חתוכים, וכריש רעב, שאוכל בני אדם. ממש לא מומלץ לילדים, גם אם חושבים שהקומיקס והסרט מגניבים. הסרט עצום ומכיל כמות עצומה של דמויות, רובן מצחיקות אז המגוון הגדול מידי נסלח. אידריס אלבה הוא בלאדספורט, חובב נשקים, אוהב את משפחתו, אבל ללא ערכים. מי שגונב את ההצגה הוא כריש מגודל, חובב אכילה, אבל בלי יותר מדי שכל, שמדובב על ידי סילבסטר סטאלון. יש גם את שון גאן, שמגלם סמור אנושי וקריפי, שחובב בשר של בני אדם.

כל החבורה מספקת אין סוף רגעים מבדרים, מוזרים ששווים את הצפייה. הסרט מציג אקשן די משוחרר, קצב טוב ללא הטפה או מוסריות יתר. מהצד השני אין ממש רעים ששווים אזכור, ייתכן כי נבל על, שהיה עומד מנגד עם אישיות, היה משדרג את הסרט והופך אותו לטוב יותר.

סרט ההמשך לוקח את כל מה שהיה רע בסרט הקדום ונותן לו בוסט. מדובר על יצירה כיפית, בוגרת, שלא מפחדת להרוג את הגיבורים וכל מי שנמצא על המסך. בנוסף יש הומור שבאמת מצליח לגרור חיוכים, ובסך הכל תוצאה כיפית ומהנה.



4 צפיות0 תגובות
bottom of page