ביקורת סרט: חסר גבולות עם כריס המסוורת, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: חסר גבולות עם כריס המסוורת, 2022

כריס המסוורת הוא אחד מהשחקנים היפים והעסוקים בהוליווד. האוסטרלי בן ה-39, המוכר בתפקידו במארוול ו"הנוקמים" חושף את הפחד הכי גדול שלו והוא להזדקן ולאבד את המראה המצודד והכושר המדהים.


למרות שהוא לא כל כך זקן, המסוורת מנסה את כל שיטות האנטי אייג'ינג הידועות לנו במטרה להישאר צעיר יפה וחזק. הוא לא עושה מסע מדעי, אלא דווקא שיטות אלטרנטיביות, כמו צום, הקפאת הגוף, יוגה ועוד כל מיני עצות ספורטיביות שמומחים נותנים לו.


אין כאן ממש שיטות אפקטיביות לצופים, או משהו שיפיל אתכם מהרגליים. אלא בעיקר כל מיני צילומים יפים ולראות את הבחור הנאה מפחד שהוא יאבד את מראהו המצודד. הוא מגיש את התוכנית בצורה מבדרת וקלילה, מה שמוסיף הרבה חן לפחד הקמאי שלנו מזקנה הרבה חן.


המסקנה מהסרט "חסר גבולות" היא, שהזמן לבסוף מנצח וללא פיתוחים מדעיים שיגיעו בעתיד, לקפוץ לתוך אדם קפוא זה לא ממש מה שיציל לנו את עור הפנים.


לסרט "חסר גבולות" יש בעיקר ערך בידורי והרפתקני, מעין מדריך למה שכרגע ניתן לעשות מבלי ללכת לשולחן הניתוחים. מי שמחפש פתרונות ממשיים, יוכל לקרוא מאמרים מדעיים על פיתוחים שעוד יבואו בעתיד או ללכת לרופא הקרוב לביתו. כל האחרים יכלים להשתעשע ביחד עם המסוורת, שמנסה דיאטת ברוקולי כדי לשמור על שרירי החזה גם בגיל 60.



ראה גם:

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page