ביקורת סרט: ועכשיו כולם ביחד, במאי - ברט האלי, 2020
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: ועכשיו כולם ביחד, במאי - ברט האלי, 2020

הסרט "ועכשיו כולם ביחד" מביא את סיפורה של נערה בשם אמבר אפלטון (אוולי-אי קרוואיו), שניחנה בשמחת חיים וברצון אדיר של נתינה לזולת. היא עובדת בבית קפה ומתנדבת בבית אבות, עם בני נער מיוחדים, אנשים מבוגרים בבית אבות ועוד.


אמבר ניחנה בכישרון מוסיקלי מופלא וכול הזמן שרה ואופטימית ומשרה אווירה טובה. אך, היא מסתירה סוד על עונייה המרוד. היא מתגוררת עם אימה באוטובוס, עד שזה מתגלה והיא נשארת ברחוב, וכשנרדמת על ספסל גונבים את תיקה.


אמבר לא מוכנה לקבל עזרה מאף אחד. אימה בקי (ג'סטינה מאצ'אדו) מנסה בכול כוחה להחזיק את שתיהן, אך המצב קשה במיוחד. בקי מחליטה לחזור לבן זוגה הקודם, האלכוהוליסט הכרוני, המתעלל למרות שסבלה מנו מאוד בעבר, וכשהצליחה להיגמל בעצמה מהאלכוהוליזם, הוא החזיר אותה לסורה.


אמבר מבשת לצאת לתחרות שירה בקולג' יוקרתי עליו תמיד חלמה. היא משלמת על האודישן מחסכונותיה, אך הדברים מסתבכים. אימה והחבר השיכור שלה נקלעים לתאונת דרכים קטלנית ושניהם נהרגים. אמבר הופכת לעצורה, מופנמת, אך יש לה חברים טובים שיעזרו לה.


טיי (ראנזי פאליס) הוא חברה הטוב ודואג לה מאוד. הוא לוקח אותה לבית הנופש של משפחתו להירגע. מאוחר יותר, שמסבר שהכלב האהוב שלה חלה וזקוק לניתוח, הוא מארגן ערב כישרונות צעירים ובו מתרימים להצלתו. בנוסף, דונה (ג'ודי רייס), אימו של ריקי (אנתוני ג'ייקס ג'וניר), נער מיוחד, לו אמבר דואגת, נותנת לה מיטה בביתה והופכת לחברתה הטובה ואמבר אף מתייעצת איתה.


גם קבוצת הנערים והנערות המיוחדת עמם אמבר עובדת התארגנה להופיע במופע לגיוס הכספים, כמו קבוצת המבוגרים שם לימדה מוסיקה. יש לציין במיוחד את ג'ון (קרול בארנט) הדיירת המבוגרת מבית האבות, שנראית תמיד כועסת ונרגנת, אך מחבבת את אמבר מאוד. היא התקלחה אצלה, אמבר תמיד כיבדה אותה בסופגניות מבית הקפה בו עבדה. במופע לגיוס הכספים לכלב היא תרמה לאמבר 200,000 דולר, באמתלה שאין לה למי להוריש את הכסף והיא חשה כאילו אמבר היא נכדתה.


גם מר פרנקס (פרד ארמיסן) משוחח איתה ומעודד כאשר היא מדוכאת, ומנהל בית הקפה מתחשב בה ואף נותן לה לקחת עוגות וסופגניות.


בסופו של דבר טוב ליבה, שמחת החיים שלה וסביבתה התומכת והעוזרת עוזרים לה בהמשך חייה. הסרט מסתיים בהגעתה לאודישן ובתחילת השינוי בחייה.


סרט מקסים ואופטימי, למרות כמה רגעים לא פשוטים. משחק טוב של המשתתפים בסרט.




314 צפיות0 תגובות
bottom of page