ביקורת סרט: התאמה מושלמת, בימוי: סיובאן דווין, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: התאמה מושלמת, בימוי: סיובאן דווין, 2021


הסרט "התאמה מושלמת" מתאר את חייה של ג'וליה פאלמר (טיילור קול) שעובדת במשרד שידוכים יוקרתי שמתאים בין אנשים בשיטות מדעיות שונות. היא בעצמה נשארת רווקה, כשמאמינה כי בצורה כזאת תוכל לקדם את הצלחתה במקום העבודה.


יום אחד היא פוגשת את דניאל (ריאן פייבי), גבר נאה אך הוא מאמין שכדאי לו להיות רווק מאושר ומדבר על כך, שלהישאר רווק הוא מפתח להצלחה בחיים ובקריירה.


ג'וליה משכנעת את דניאל להירשם לשירות השידוכים שלהם. הם חולקים כימיה נהדרת ביניהם מהרגע שנפגשו. היא מוצאת כלבה חמודה בעסק של דניאל לאימוץ כלבים, ובסופו של דבר אכן מאמצת אותה. היא משדכת מספר נשים לדניאל, אך מרגישה שהיא מקנאה. למעשה, דניאל לא היה מעוניין להצטרף לשירות השדכנות של ג'וליה, אבל נכנע רק בשל התעניינותו בג'וליה.


הסרט "התאמה מושלמת" הוא סרט צפוי למדי. כבר בהתחלה אנחנו מרגישים מה יקרה בהמשך. ג'וליה שונה מדניאל בכך, שהיא מוקפת במשפחה אוהבת, בחברים תומכים ואיכפתיים ומקום עבודה שהיא מאוד אוהבת.


הפגישה על דניאל החתיך, האינטליגנטי והמקסים מערער את תפיסתה על הרווקות, אך בשל מסירותה לעבודה היא מנסה לשדך לו מישהי, כי אם תצליח בכך, יהיה למשרד פרסום גדול מאוד ובחינם.


אך, כמו ברומן הרומנטי, במסיבה הגדולה של חג האהבה, שאמור להיות האירוע הגדול של השנה, ג'וליה ודניאל שוב נפגשים והכימיה ביניהם וההתאמה המושלמת של 100%, עושים את פעולתם הברוכה והם נותנים ליצריהם דרור ומתחילים במערכת יחסים שמשנה להם את התחושה של הרווקות.


סרט חביב ואופטימי, נעים ומתאים ליום האהבה.








bottom of page