ביקורת סרט: הפתעה על ארבע, במאי: אנדרו סימק, 2019
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: הפתעה על ארבע, במאי: אנדרו סימק, 2019

הסרט "הפתעה על ארבע" הוא סרט חמוד מאוד על חג המולד והמתנות שמביאים, להם הילדים מצפים זמן רב.


לקראת חג המולד, לורן (קלי קרוגר), אם חד הורית, שאיבדה את בעלה לפני מספר שנים ומאז לא אוהבת את החג, מחליטה לקחת את בנה ג'ייקוב (דיוויד פייר) לבקר את הוריה בבית ילדותה. לורן מאוד מסורה לעבודתה וממש וורקוהוליקית.


כאשר היא מגיעה למקום, היא מגלה שהוריה נסעו לחג למקם אחר והבית כולו בשבילה ובשביל בנה. אין בו קישוטים לחג המולד. הם פוגשים את השכן הנאה בן (קווין מק'גארי) וגם הוא אב חד הורי לבת חמודה, צ'רלי (אריאלה קנון). לורן רק רוצה לעבוד, אבל לאט לאט בן מלמד אותה את הקסם בחג המולד. הוא עוזר לה לקשט את הבית ולורן ןג'ייקוב מתיידדים.


בן קונה לבתו מתנה מיוחדת לחג המולד, משהו שהיא מאוד רצתה - גור קורגי חמוד ומבקש מלורן שתחביא אותו אצלה עד לחג המולד. היא עושה זאת בעזרתה של אחותה השוטרת ליזי (אליס קרוקר). אליס גם לוקחת את הילדים לבית מחסה לכלבים, שם הם מטפלים בהם ויוצאים איתם לטייל.


אך, ברגע שנראה שהכול מסתדר, וההבטחה שלה לבנה שתלך איתו להדלקת האורות של עץ חג המולד, היא נקראת לעבודה בדחיפות. בשל מסירותה למקום ולמרות ההבטחה, היא נוסעת ומבטיחה שתחזור בזמן. בעבודה היא פוגשת עוד חברה, שמאוד חשוב לה להצליח ולכן לא איכפת לה להפסיד את חג המולד, ורק לקבל קידום.


לורן מתעשתת ומחליטה לחזור וכשמגיעה, כמובן שכול החגיגה נגמרת, אך בן מסדר לה הדלקת אורות פרטית רק לה ולו ולילדיהם. הא מגיעה למסקנה שהמשפחה יותר חשובה מכל דבר ושבן מוצא חן בעיניה והם מתנשקים ליד העץ בעוד ילדיהם משחקים עם גור הקורגי ושמחים.


זהו עוד אחד מסרטי חג המולד שמציפים אותנו. כמובן שהכלב גונב את ההצגה והוא חמוד מאוד. אם רוצים להתנתק וקצת ליהנות, זה הסרט בשבילכם.





103 צפיות0 תגובות
bottom of page