ביקורת סרט: העיר האבודה, בימוי: ארון ואדם ני, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סרט: העיר האבודה, בימוי: ארון ואדם ני, 2022

בסרט הקומדיה "העיר האבודה", העלילה לא מבריקה במיוחד. אבל לפעמים יש סרטים כיפיים, שלא דורשים הרבה חשיבה ומצליחים להקליל ולשפר את מצב הרוח.


הסרט "העיר האבודה" מתאר את לורטה (סנדרה בולוק), שהיא סופרת של ספרי מתח וקצת ארוטיקה, רבי מכר שזוכים לתפוצה עולמית. גבר לא חכם במיוחד, אלן (צ'נינג טייטום) מחליט לחטוף אותה, כי הוא חושב שאוצר עליו היא כותבת באחד מהספרים, הוא אמיתי.


הסרט "העיר האבודה" מאוד דומה לסרטים של שנות השמונים, סטייל שוורצנגר עם בחורה, ששניהם שונאים האחד את השניה, אבל בסופו של דבר מתאהבים. זה בסגנון הסרטים הקלישאתיים, אבל כאלה שעושים ממש טוב את העבודה. יש בסרט הרבה בדיחות שמודעות לעצמן, מתח מיני ואלימות קצת יותר ברוטאלית ממה שהיה בעבר.


מה שמפתיע, שהסרט "העיר האבודה" הוא ממש מצחיק. יש בו סצנות משעשעות, שיגרמו לכם לצחוק בקול רם. צ'נינג טייטום מצליח להיות פרצוף יפה וגם שחקן קומי לא רע בכלל. העובדה שהצמד מגושם ולא ממש גיבורי אקשן, מוסיף לחן ולכיף של הצופה.


סנדרה בולוק מגלמת אישה משכילה ולא ממש נחמדה וטייטום הוא אידיוט חביב, שמתגלה בשיאו כאשר המצב מסתבך. הכימיה ביניהם ממש מנצחת ועוזרת לנו ליהנות מיצירה, שהיא יותר מסרט אקשן סתמי. יש גם הופעת אורח של של דניאל רדקליף, הלא הוא הארי פוטר, עם תפקיד קיצוני וממש מהנה כאביגייל פיירפקס.

בקיצור, צפו בסרט "העיר האבודה", תיהנו מהמסע, שכן זהו סרט מהנה, שלא דורש הרבה מאמץ.




ראה גם:

הסדרה 1883

bottom of page