ביקורת סרט: אכסניה במתנה, במאי: פטר סוליבן, 2018
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סרט: אכסניה במתנה, במאי: פטר סוליבן, 2018

הסרט "אכסניה במתנה" הוא עוד סרט במסגרת סרטי חג המולד המתקרב.


ג'ין טיילור (טיה מאורי) מתגוררת בסן פרנסיסקו, עובדת בחברת פרסום גדולה ועומדת לקבל קידום בעבודה למנהלת אמנותית. היא מקבלת טלפון מעורך דין, אך לא ממהרת לענות לו. מסתבר שהוא התקשר בנושא ירושה של דודתה, שנפטרה לפני ארבעה חודשים וכעת הגיע זמן חלוקת חפציה לפי צוואתה. כאשר מתקשרת, מסתבר להפתעתה כי דודתה הורישה לה אכסניה באלסקה בעיירה קטנה.


ג'ין מחליטה לנסוע לראות את האכסניה ובתוכניתה היה מיד למכור אותה. כאשר מגיעה למקום מחכה לה עורך הדין, בריאן אנדרסון (רוב מייס), בחור נאה, שלוקח אותה למקום ועוזר לה להשתלב.


אנשי העיירה מאוד חביבים ומסבירי פנים. היא מתקבלת בשמחה, בחיוכים ומהר מאוד חשה בנוח ומשתלבת ביניהם. חג המולד מתקרב והם חוגגים במשך שבוע ימים, והיא עוזרת להם במכירת עוגיות זנגוויל. ג'ין מסדרת את האכסניה בצורה יפיפייה לחג כאשר נודע לה על ביקור תושבי המקום בבתים.


בפתח האכסניה מופיע זוג מבוגר, שמבקש חדר לאירוח. הם מספרים לג'ין שכבר הרבה שנים הם מגיעים לעיירה בשבוע של חג המולד, ולא ידעו שדודתה המקסימה נפטרה. ג'ין מסדרת להם חדר והם נשארים.


היא מאוד נהנית משהותה במקום ומהידידות המתפתחת עם בריאן, והוא אף לוקח אותה לראות את תופעת הזוהר הצפוני המיוחדת במינה.


חברת מלונות מבקשת לקנות ממנה את האכסניה והיא שוקלת את זה. בינתיים התקשרו מחברת הפרסום שם עבדה להודיע לה שקיבלה את המשרה המיוחלת. ג'ין מודיעה לבריאן שהיא חוזרת לסן פרנסיסקו והוא לוקח אותה לשדה התעופה.


בסן פרנסיסקו היא מתקבלת בשמחה בחברת הפרסום, וגם נציג מחברת המלונות מבקש לפגוש אותה בקשר לקניית האכסניה. כאשר נודע לה שהם מבקשים להפוך אותה למלון פאר, היא נרתעת.


בינתיים בריאן שהתאהב בג'ין מחליט לנסוע לסן פרנסיסקו, וג'ין המאוהבת מבינה שמקומה איתו וחוזרת לאלסקה, שם מוצאת את הוריה שהגיעו לבקר.


סרט קטן וחמוד, עם חוש הומור, משחק טוב. נחמד להעביר איתו ערב ופשוט ליהנות.


שחקנים:


ג'ין טיילר - טיה מאורי הרדיקט- נולדה ב-6 ביולי 1978, שיחקה בסדרה טיה ותמרה, המשחק ועוד.


בריאן אנדרסון - רוב מייס - נולד ב-17 בנובמבר 1984, שיחק בסרטים הבית על הגבעה, עדן, 90210 ועוד.


מולי אנדרסון - ארין גריי - נולדה ב-7 בינואר 1950, שיחקה במלחמת הכוכבים, משמר המפרץ ועוד.




30 צפיות0 תגובות
bottom of page