ביקורת סרט: אהבה על הגל, בימוי: לי פרידלנדר, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: אהבה על הגל, בימוי: לי פרידלנדר, 2022

הסרט של הולמארק "אהבה על הגל" מתארת את חייה של אמה (לייסי שאברט), שפית מקצועית מאטלנטה. היא עובדת במסעדה יוקרתית שמנהל אותה גארט (דארן דרנבורו). אמה מאוד מוצלחת כשפית ותוצריה טובים מאוד. היא גם חברתו של גארט, אך היא שמה לב כי הוא מתהדר במנות במסעדתו, גם אם היא הכינה אותן, ואומר שהן שלו.


יום אחד מגיע מבקר מסעדות ידוע לבקר את המסעדה. אמה מכינה את האוכל והוא מאוד מתלהב. אך, אפילו כאשר אמה הגיעה לשולחן, הוא לא מציג אותה בפניו ומקבל את המחמאות שהגיעו לה כאילו הוא אחראי להכנת המנות.


הדבר מאוד מכעיס את אמה והיא מחליטה להתפטר ולנסוע לדודתה ג'ון (טרייסי יממוטו) בהוואי. הבית של הדודה מדהים וגם הדודה, שמעודדת אותה ומראה לה את אהבתה. אמה מאוד זקוקה לכך לאחר האכזבות הקודמות. מתברר כי הדודה היא אחות אימה של אמה, שנפטרה לאחר התקף לב.


הוואי יפהפיה וגם האנשים שם מאוד נחמדים. אמה מחליטה לקחת שיעורי גלישת גלים, בהם הוואי ידועה. היא ניגשת לחנות במקום ומכירה את בן (אקטור ריברה), שהיה גולש מוכר וידוע, אך בשל טרגדיה אישית הוא עוזב את הגלישה. אשתו האהובה נפטרה וזה הוריד לו את הרצון ליהנות מהחיים. רק התערבות עם דודו, פרנקי (עומאר בוסטמנטה) ומקריות גרמה לו להסכים להדריך את אמה בגלישת גלים.


בינתיים מתברר כי יש תחרות בישול כפרנקי משתתף בה. הקולגה שלו שברה יד ולכן לא יכלה להשתתף והוא לוקח את אמה במקומה. התחרות קשה וכוללת מספר שלבים. בין השופטים מגיע גם גארט, שבהתחלה גורם לאמה להתרגש ולפספס מספר דברים בבישול. אחר כך היא מתאוששת ובסופו של דבר הם מנצחים, מקבלים 50,000 דולאר כפרס וגם הצעת עבודה מוצלחת


גארט, שיש לו עדיין רגשות כלפי אמה, מציע לה לנהל אחת מהמסעדות החדשות שמקים, אך לאחר מחשבה היא מסרבת. הקשר בינה לבין בן מתהדק והם מתאהבים. בן מדריך אותה בגלישת גלים, ולאחר מספר בעיות וכישלונות, היא מצליחה לרכב על הגל.


כמובן שבסופו של דבר הכול מסתדר. אמה מקבלת ניהול מסעדה משלה וממשיכה בקשר עם בן. מבקר המסעדות מבקר גם המסעדתה ומתלהב מהמנות שהכינה וגם ממנה. הוא אומר, שכבר כאשר ביקר במסעדתו של גארט, הוא הבין כי אמה הכינה את האוכל. כעת הוא כותב עליה מאמר גדול בעיתון מקצועי, מה שיביא לה פרסום.


סרט חמוד מאוד, משחק טוב של השחקנים. נופים מדהימים של הוואי וצילומי אוכל מרהיבים.





62 צפיות0 תגובות
bottom of page