ביקורת סרט: אהבה ללא היסוס, בימוי: קלייר נידרפרום, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: אהבה ללא היסוס, בימוי: קלייר נידרפרום, 2021

עודכן: 19 בנוב׳ 2023

הסרט "אהבה ללא היסוס", או כמו השם באנגלית "Taking the Reins" - לקחת את המושכות, מספר סיפור על סמנתה (ניקי דלואץ') עיתונאית מוצלחת, שרוצה לכתוב כתבה שתהיה כתבת שער מוצלחת. למרות כישרונה היא איננה מצליחה להגיע לכך.


יום אחד היא מחליטה לחזור לביתה כאשר נודע לה כי תתקיים תחרות סוסים ואביה פרסטון (קורבין ברנסן) ירכב על הסוס שהיה חביב עליה. בעבר סם הייתה אלופה בקפיצות עם סוסים, אך הפסיקה לעשות זאת לאחר גירושיה. סם מגיעה למקום ומתקבלת באהבה רבה על ידי הוריה ואחותה. כאשר אביה ניגש להתאמן על הסוס, היא נגשת איתו ולהפתעתה רואה כי כמאמן נבחר הגורש שלה לוק טרוורס (סקוט פורטר). אביה מתעקש עליו כי הוא נחשב לטוב ביותר.


האב רוכב על הסוס ונופל ושובר את ידו. כעת הוא לא יכול להתחרות, אך מתעקש ומנסה שוב לעלות על הסוס. סם רואה שאין לה ברירה ומחליטה להחליף אותו. היא כבר לא מיומנת ולכן לוקחת את לוק כמאמן שלה למרות המשקעים ביניהם. לוק מסכים בתנאי שהיא תסכים לכול הוראותיו.


במשך האימונים הם נזכרים בקטעים שהיו ביניהם בזמן שהיו נשואים ולאט לאט מתחילים שוב להימשך האחד לשנייה. כעת יש להם הזדמנות שנייה להתקרב ולחדש את מערכת היחסים ביניהם. לאורך הסרט חשים כי סם ולוק עדיין אוהבים, וכאשר סם שואלת את לוק בצורה ישירה אם הוא אוהב אותה, הוא מודה בכך והם מתנשקים.


התחרות של הסוסים מתקיימת והיא לא קלה, אך כמובן שסם מנצחת וזוכה במקום הראשון ובאליפות האזורית. הבוסית שלה מופיעה לפני המרוץ כדי לעודד את סם. היא גם כותבת מאמר על האירוע, כאשר גם דמותה מופיעה במאמר, שמתפרסם כמאמר ראשי עם תמונה מקדימה על העיתון.


סרט חמוד ואופטימי על הזדמנות שנייה ועל האהבה שמנצחת הכול, אפילו אחרי שנים רבות.












31 צפיות0 תגובות
bottom of page