ביקורת סרט: אהבה במזל תאומים, בימוי: ג'ונתן רייט, 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: אהבה במזל תאומים, בימוי: ג'ונתן רייט, 2021

סרט נוסף מסרטי הולמארק לקראת חג המולד המתקרב. ג'רמי ג'ורדן משחק את התאומים ג'וש וג'ורדן, שניהם מבשלים, ג'ורדן הוא שף מוכר מניו יורק, נשוי לגבר בשם הנרי (קאלום בלו) והשני, ג'רמי, הוא טבח מעיירה קטנה באלסקה.


שניהם נפגשים בתחרות "שף עולה" במלטה. אבל, אז מתחילה קומדיה של טעויות. ג'ורדן נפצע ונתפס לו הגב והוא איננו יכול להשתתף בתחרות. ג'רמי מתנדב למלא את מקומו ולהזדהות כג'ורדן, אך לקחת איתו כסו שף את הנרי, שמכיר את בישוליו של אחיו.


מאחר שזאת קומדיה, יש מספר אי הבנות, מישהו שמזהה אותם, אבל במזל שהוא לא משתתף בתחרות ויש לו מסעדה קרובה שאותה סגר, והוא מרשה להם להתאמן אצלו על המנות. אי הבנה מצחיקה היא הקשר עם מג ווסקוט (ג'סיקה לוונדס) וג'וש. מג מנהלת את האירוע ומבקשת להפוך למנהלת אירועים מצליחה. היא יוצרת קשר עם ג'וש ושניהם נמשכים מאוד האחד לשנייה, אך נזהרים. מג חושבת שג'וש הוא ג'וליאן הנשוי לגבר, וג'וש שומר מרחק כמה שיכול כדי לא להכשיל את מזימתם.


כמובן שיש גם קנאה של קולגות, כמו השף אטיין (אדוארד דה גטאנו), שבהזדמנות אחת הפסיק את החשמל לעמדה של ג'וש והנרי ומי שעזרה להם במצרכים חלופיים הייתה מג. הוא עוקב אחריו ומגלה את התאומים משוחחים ביניהם. כמובן שהוא מדווח עליהם. שוב, מג מתקנת את המצב ומגלה כי ג'וש חתם בטעות בשמו על החוזה ולכן יכול להמשיך בתחרות. הוא לוקח את אחיו ג'וליאן כסו שף ובעבודה משותפת הם מנצחים בתחרות, מקבלים סכום כסף גדול, משקמים את המסעדה שלהם. תמונת הסיום המרגשת היא, כאשר מג מגיעה למסעדה המחודשת והיא וג'וש מתנשקים.


סרט קליל וחמוד, מתאים לניקוי ראש ולמנוחה מצרות היומיום.






10 צפיות0 תגובות
bottom of page