ביקורת סדרה: שככה יהיה לי טוד, יוצר: סקוט פרנדרגסט, 2022
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: שככה יהיה לי טוד, יוצר: סקוט פרנדרגסט, 2022

עודכן: 29 בדצמ׳ 2022

הסדרה המשפטית המקסימה "שככה יהיה לי טוד" כרגע כוללת רק 9 פרקים, בתקווה שתמשיך. היא סדרת דרמה קומית קלילה, על משפטנית מצליחה בשם מרגרט (מרסייה גיי הארדן), בעלת משרד עורכי דין והיא קפדנית מאוד, כריזמטית, מעט שתלטנית ומאמינה בשמירה קפדנית על החוק.


למרגרט יש שלושה ילדים בוגרים מבעלה הראשון שהלך לעולמו: אליסון (מדלין וייז), רופאה בחדר מיון, נשואה ועוזרת לאימה כאשר מגיעים אליה מקרים של אנשים שעברו דרך חדר המיון שלה. השני הוא לורנס (מתיו ווילקאס), שעובד עוזר של המושלת ומבקש להגיע למשרת המושל. הוא כמעט לא מגיע לבית אימו וזה מאוד מעציב אותה. הוא נשוי לצ'אט (תומאס קארדו), ויש להם ילדה בת שלוש בשם קלם (ארטמיס ליטסיאדיס). השלישי הוא טוד (סקיילר אוסטין), צעיר הילדים, שנחשב לכבשה השחורה במשפחה. טוד עבד כחוקר פרטי, אך למרות היותו מוכשר ובעל קסם אישי, הוא לא בדיוק שמר על החוק ועל הכללים המקובלים, ולכן רשיונו נשלל.


הסדרה למעשה מתמקדת במרגרט ובטוד. באחת החקירות של מרגרט, טוד חוקר בעצמו ומגיע לתוצאות טובות, מה שמרשים את אימו והיא מחליטה להכניס אותו כחוקר במשרד עורכי הדין שלה. הוא מתחיל לעבוד ומקבל בתור משרד חדר אכסון, ויושב על שרפרף על גלגלים, שמשמש כסולם. הוא עובד בצמוד ללייל (טריסטן ג'יי ווינגר), אדם מסודר, נקי ומתוקתק, מעולה במחשבים. בהתחלה יש ביניהם חיכוכים, אך לאחר עבודתם המשותפת, הם מתיידדים. לאחר שטוד הגיש ערעור וביקש לקבל את רשיונו בחזרה, הוא צריך לעשות עבודות שירות, אותן הוא עושה במשרד של אימו והיא חותמת לו על כך.


מי שעוד עוזרת להם היא סוזן (אינגה שלינגמן), שהייתה חברתו לשעבר של טוד. כעת היא מאורסת למישהו אחר. היא עורכת דין במשרד של מרגרט ועובדת גם עם טוד.


כל פרק עומד בפני עצמו מבחינת החקירה. השילוב של מרגרט הקפדנית וטוד שמעגל פינות, יוצר מצבים קומיים. הוא לומד ממנה קצת אחריות וסדר, והיא לומדת ממנו כיצד להיות יותר קלילה.


המקרים שמועלים מעניינים, נראים בהתחלה כבלתי פתירים, אך ביחד הם עולים על נקודות שאחרים לא ראו אותן. כך הם מנצחים ומשכנעים בכל המשפטים.


סדרה חמודה ביותר, שחקנים נהדרים והפרקים מאוד מעניינים. עדיין לא ברור אם יהיה המשך לסדרה, אך אנחנו מאוד מצפים לכך.



ראה גם:

הסרט הדוכס


bottom of page