ביקורת סדרה: ראיון עם ערפד, בימוי: אלן טיילור, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: ראיון עם ערפד, בימוי: אלן טיילור, 2022

אחרי שנים רבות של המתנה, הרומן הנצחי של אן רייס חוזר הפעם למסך הקטן. הוא משחזר את ימיהם הגדולים של אנשי הניבים, שהיו פעם הדבר הכי סקסי על המסך. כבר עשרים שנה שאנחנו לא רואים את מוצצי הדם על המסך והציבור התחיל להתגעגע לדרקולה ולחבריו האפלים. אז הם חוזרים והפעם בגדול. .


ב-1994 יצא הסרט עם טום קרוז ובראד פיט שחרכו את המסך, מאז רייס הספיקה למכור יותר מ-100 מיליון עותקים ועשרות ספרים, שנקנו כולם, מה שמבטיח עולם של מהלכי הלילה.


העלילה של "ראיון עם ערפד" עוקבת אחרי חניכתו של ערפד מהדרום, לואי פוינט דו לאק (ג'ייקוב אנדרסון), שנותן ראיון לעיתונאי סקרן, דניאל מולוי (אריק בוגוסיאן), ששומע בשקיקה על חייו הארוכים.


מעבר לשיעור על היסטוריה אמריקאית ויחסי הכוחות שהיו בדרום ארצות הברית, יש צילום מדהים ושחזור של תחילת המאה ה-20 בניו אורלינס. גם הדמויות מתוחכמות ומלאות רבדים, מה שמבטיח הנאה גם אינטלקטואלית ומתוחכמת.


הסדרה "ראיון עם ערפד" מביאה גם מיניות מתפרצת על כל סוגיה. מי שאוהב סרטים עם פעילות אינטנסיבית על המסך ימצא את מבוקשו.


בינתיים המבקרים נשפכים על הסדרה"ראיון עם ערפד" ונראה שנוצרה ידידות מופלאה. בייחוד השילוב בין אלימות, ברוטאליות, תחכום וצילום ויזואלי ברמה הגבוהה ביותר. למרות שהסדרה "ראיון עם ערפד" לא משודרת בישראל, הצלחתה הגדולה בסופו של דבר תביא אותה גם ליושבי ארץ הקודש, שיוכלו לחזות בערפדים קמים לתחייה.


מאז שבראם סטוקר יצר את מיתוס הערפדים, הם עברו גלגולים רבים ותמיד מוצאים את דרכם אל המסך שלנו. נראה שגם הפעם אנחנו נחזה בעלייתם המחודשת, בפורמט מודרני ועלילה שמתרחשת בעבר, שילוב מוצלח שיביא בשורות רבות ופריקוולים לרוב.



ראה גם:


bottom of page