ביקורת סדרה: מלחמת סיר בסיר: משפחות מבשלות, עונה 2, 2017 - 2018
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: מלחמת סיר בסיר: משפחות מבשלות, עונה 2, 2017 - 2018

העונה הראשונה של הסדרה האנגלית "מלחמת סיר בסיר: משפחות מבשלות", על תחרות בין משפחות, ביחד וגם לחוד, על מי שתבשל בצורה הטובה ביותר ותזכה במקום הראשון, כל כך הצליחה, שזכתה לעונה שנייה.


בסה"כ יש בסדרה "מלחמת סיר בסיר: משפחות מבשלות" שמונה מקצים, שלושה חצאי גמר וגמר אחד. הכל מתחיל בארבע משפחות, שעליהן מסכום של 10 ליש"ט, צריכות לבחור חומרים לפי מחירים הרשומים על המצרכים תוך 3 דקות, ולבשל לפי הוראות השופטים את המאכלים הכי מוצלחים בנושא הנבחר. ארבע המשפחות בהתחלה ישתתפו ב-2 תוכניות, כאשר כל תכנית מחולקת ל-2 חצאים. החצי השני צריך להכיל חומרים שהשופטים אומרים, כמו: סלק ושיבולת שועל ולהיות יצירתיים בתחום. בתכנית הראשונה יוצאת משפחה אחת ובתכנית השנייה - יוצאת עוד משפחה. נותרות 2 משפחות שמחכות עד ששוב הכל יחזור עם 4 משפחות אחרות ואז הן עומדות מול 2 המשפחות שנותרו מהתכנית אחריהן.


בסופו של דבר התחרות נמשכת, כאמור, בשמונה חלקים, לאחר מכן חצאי גמר וגמר של המשפחות הבשלניות הטובות ביותר.


תכנית חמודה, שמראה יכולות בישול של המשתתפים, שגם אנחנו יכולים ללמוד מהן. המנצחים על המשפחות הם הבשלנים אנג'ליקה בל וטומי בנקס ולפי קביעתם המשפחות עולות לשלב הבא או יוצאות מהתכנית. אנו רואים את הדיונים שלהם, ויכולים להבין את מסקנותיהם.


בתכנית בודקים את יכולתן של המשפחות להיצמד למתכון שמקבלים וגם את כישרון האילתור שלהן. הן מבשלות מנות מאיזורי הנוחות שלהן, מה שהן מכירות, וגם מנות מחומרים שאינן מכירות ועליהן להתעשת מהר ולהראות את כשרונן לבשל דברים חדשים.


עד עתה יצאו 2 עונות חמודות של הסדרה הזאת. לא ידוע על עונה נוספת. ניתן לראות את התכנית בנטפליקס ומקווים שתיהנו.



ראה גם:

bottom of page