ביקורת סדרה: טוויסטד מטאל, פיקוק, 2023
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: טוויסטד מטאל, פיקוק, 2023

אחרי "המכשף" ועוד כמה משחקי מחשב, שעשו הסבה למסך הגדול, מגיע המוצר הכי הארקדור. מדובר על סדרה של משחקים, שכבר רצים הרבה מאוד זמן ומשלבים בין מכוניות לאקשן סוחף ודי מופרע. למרות זאת ב-2012 היא הסתיימה ועד היום לא חודשה, עד שהגיעו פיקוק.


בסדרה "טוויסטד מטאל" בגדול מדובר על עולם אפוקליפסי , שבו נפלו המחשבים בשל וירוס מסתורי. העולם הפך לכאוטי ובו יש שתי ישויות, האחת מחוץ לערים הגדולות ומכילה קבוצות של רוצחים ופושעים, שנזרקו מהחברה המהוגנת, רוב האוכלוסייה חיה בערים ענקיות וסגורות. אנתוני מאקי מגלם נהג מצטיין, שמשמש בתור שליח בין האוכלוסייה הנורמלית לג'ונגל שנמצא בחוץ.


כוכב נוסף ביצירה הביזארית, הוא סווית' טוף. ליצן ענקי ופסיכוטי, שיש לו תחביב לרצוח בייחוד אנשי חוק. כל הדמויות נמצאות במאבק עם שריף סדיסטי באזור לאס וגאס, מה שמבטיח קומדיה על הילוכים גבוהים עם רגעים ביזאריים משוגעים לחלוטין. זה לא מיועד לכל אחד, צריך לאהוב את ההומור והאלימות הגרוטסקית מאוד.


בסדרה "טוויסטד מטאל" העלילה מבולגנת, אבל לטעמי מי שיבוא יקבל יצירה שקשה למצוא בערוצים המקובלים. קשה לי להמליץ עליה לכולם, גם אנתוני מאקי הוא לא הדמות שהייתי בוחר לסדרה. השאר משחקים טובים ונותנים הרבה פלפל לקרקס בלתי נגמר. טוב לדעת שעדיין מוכנים להשקיע ביצירות שהם פחות מיינסטרימיות.



bottom of page