ביקורת סדרה: The Peripheral,יוצר: סקוט ב. סמית, 2022
top of page
  • לוטן דיקר

ביקורת סדרה: The Peripheral,יוצר: סקוט ב. סמית, 2022

עודכן: 29 באוק׳ 2022

אמזון פריים היא אחת מתופעות הסטרימינג המרתקות כרגע. אחרי התחלה די צולעת, היא מתחילה להשקיע בהפקות יקרות ומובילות. הם לקחו כמה מהמפיקים והבמאים המובילים בז'אנר המדע הבדיוני, ביחד עם הסופר האדיר ויליאם גיבסון ויצרו משהו שיש לו פוטנציאל להיות אדיר.


העלילה בסדרה " The Peripheral" דורשת הרבה ריכוז, אנחנו מדברים על אלו שיצרו את "ווסטוורלד", אז צריך לשמור על השם של המותג. גם כאן יש רעיונות טכנולוגיים חדשניים, העוסקים בקשר בין העבר והעתיד באמצעות טכנולוגיה חדשה ועולמות חלופיים, נושא שנמצא במרכז החדשות בימינו אמור להתפתח בקרוב.


יש כאן גיבורה צעירה, פלין פישר (קלואי גרייס מורטז), שמנסה להילחם על עתיד האנושות באמצעות חוויה ריאליסטית ומשני תודעה שונים, שהיו אמורים להיות מעין משחק גיימינג מתקדם.


העלילה עצמה של "The Peripheral" לוקחת אותנו אל לונדון שבעתיד והווה הקרוב בשנת 2032. בין שני התאריכים ישנו סכסוך מתמשך, שהסיבות אליו מתגלות לנו במהלך הפרקים הראשונים. יש בסדרה חזון מרהיב ומאוד ריאליסטי לגבי העתיד, תפאורה מצוינת והרבה מאוד ריאליזם די מגניב ומושקע.


הסדרה " The Peripheral" היא סדרה לא פשוטה, שמי שיתנתק ממנה יאבד את עצמו ולא יבין מה הולך. היא דורשת המון השקעה, אבל מצוינת ומעניינת, מסובכת, אבל מאוד מתגמלת.


הסדרה " The Peripheral" היא אחת ההפקות הטובות של המדע הבדיוני לאחרונה, שמחזירה אותו למעמדו הישן לפני "משחקי הכס" ושאר סדרות הפנטזיה.


למדע הבדיוני יש עוד הרבה מה להגיד על תסריטים הרלוונטיים לעולמנו והטכנולוגיה המתפתחת בו.


ראה גם:

הסרט חולית

bottom of page