ביקורת סדרה: FBI אינטרנשיונל, יוצרי התוכנית: דיק וולף, דרק האס, 2021 -2023
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: FBI אינטרנשיונל, יוצרי התוכנית: דיק וולף, דרק האס, 2021 -2023

הסדרה "FBI אינטרנשיונל" היא סדרת בת של הסדרה "FBI" ושחקנים מהסדרה המקורית אף משתתפים בסדרה החדשה בתפקידי אורח. זאת סדרה מרתקת כמו שאר הסדרות של דיק וולף האגדי. היא כוללת סוכנים מיומנים בשלל כישורים יוצאי דופן, שנקראים לפעולה במידה ונפגעים אמריקאים ברחבי העולם. זאת יחידה מוטסת, שבסיסה בבודפשט שבהונגריה והם מאתרים ומנטרלים איומים נגד אינטרסים אמריקאים. הסדרה הצליחה מאוד וחודשה לשתי עונות נוספות. העונה השנייה כבר משודרת והשלישית עולה בקרוב לאקרנים.


מנהל ומנהיג הקבוצה הוא סקוט פורסטר (לוק קליינטק), סוכן FBI מיומן מאוד, עם אינטואיציות חזקות מאוד.

סגניתו ואף זוגתו בתקופה מסוימת היא ג'יימי קלט (היידה ריד). כאשר הא עסוק בדברים אחרים - היא מנהלת במקומו את העניינים.


סוכן נוסף, שמיומן מאוד בענייני מחשבים וחשבונאות הוא אנדרה ריינס (קרטר רדווד) והוא יודע למצוא דברים שהוחבאו בנבכי המחשב ולפתור תעלומות מסובכות.


עוד סוכנת היא קמרון וו (וינסה וידוטו) היא בוגרת ווסט פוינט והתמחתה בתחומים מיוחדים, כמו הפעלה של מכונת אמת. היא הייתה סוכנת שטח בסיאטל ומשם עברה אליהם. בהתחלה הקבוצה עבדה בשיתוף פעולה עם קתרין ייגר (כריסטיאן פול), סוכנת יורופול וותיקה מגרמניה והיא עזרה לצוות להסתדר בארצות השונות עם קשריה הרבים הפוליטיים והידע שלה בשפות. היא מופיעה בכול העונה הראשונה, וכאשר מקבלת קידום, מחליפה אותה מייגן "סמיטי" גארטסון (אווה ג'יין וויליס), ידידה וותיקה של סקוט.


לקבוצה יש גם כלב שחור וגדול, שנאוצר ענק, שעוזר להם כאשר יש צורך. הוא עבר כישורים ואימונים ויודע להיענות לפקודות הצוות, בעיקר של סקוט.


הצוות, כאמור, מקבל פניות בנושא אמריקאים שהסתבכו בעיקר באירופה, אך גם במקומות אחרים, כמו במרוקו. הם משתדלים לעבוד לפי חוקי וכללי הארצות אליהם הגיעו ועוזרים להם מקומיים בעיקר מהמשטרה או הצבא =. העוזרת מיורופול מזכירה להם לא לעשות שום דבר שייראה כהתערבות בעניינים מקומיים. המשימות שלהם מגוונות, החל מפונדקאית רומניה שהרתה לזוג אמריקאים וכאשר מגיע זמן הלידה היא נעלמת. כשמגיעה רואים כי היא כבר ילדה. לטענתה התינוקת מתה בלידה. חקירה שלהם מגלה כי זוג אחר, עשיר יותר, היה מוכן לשלם סכומים גבוהים ולקח את הילדה. הם מגלים אותם ומחזירים אותה להוריה הביולוגיים. הם מתעסקים גם באח ואחות שהוריהם נרצחו וכעת האח מבקש לנקום באחראים לכך. יש חקירה מאומצת עד שהאמת מתגלה. גם מקרה של חטיפת ילדים טופל על ידם עד שתפסו את החוטף והבנות הוחזרו למשפחתן.


הנושאים רבים ומגוונים ומאוד מרתקים. רוב הפרקים מתחילים בבעייה כלשהי, לפעמים אפילו רצח, ובסוף הפרק הכול נפתר. יש מספר פרקים שיש המשכיות בהם, כמו המקרה של אימו של סקוט שיצרה איתו קשר לאחר שנעלמה מחייו בעבר. בזכות החקירה שהיא ביקשה לפתוח, מתגלים דברים שלא נסגרו בעבר וכעת נפתרו סופית.


הסדרה מרתקת ומותחת לפי המסורת של דיק וולף. צריך לראות כדי ליהנות ולפעמים גם להצטמרר מהמתח, אך הכול נפתר בסופו של דבר.








פוסטים אחרונים

הצג הכול

הסדרה הארטלנד מתחדשת לעונה 14

בסדרה האהובה "הארטלנד" יצאו עד היום 13 עונות מרתקות ומעניינות. הסדרה מספרת על משפחת פלמינג שמתגוררת בקנדה בחבל האדסון ויש לה חוות סוסים,...

bottom of page