ביקורת סדרה: FBI : המבוקשים ביותר, עונה 3, יוצר: רנה בלצ'ר, 2020 - 2021
top of page
  • יונה

ביקורת סדרה: FBI : המבוקשים ביותר, עונה 3, יוצר: רנה בלצ'ר, 2020 - 2021

הסדרה "FBI : המבוקשים ביותר" היא סדרת בת של הסדרה הותיקה FBI. סדרה מרתקת מאוד, שמתמקדת ביצירת פרופילים של הפושעים הקשים והמבוקשים ביותר. הסדרה כוללת עד היום 3 עונות ויתכן שעוד יתווספו בהמשך.

היחידה קטנה מאוד, אך מובחרת. בראשה עומד הסוכן המיוחד ג'ס לקרואה (ג'וליאן מקמהון), פרופיילר מומחה ומנוסה מאוד. הוא שרת בעבר ב-FBI וקודם להיות מפקד היחידה.

משתתפת פעילה היא בתו - נטליה (טלי) לקרואה (יה יה גוסלין), נערה קצת מרדנית בגיל ההתבגרות. בדרך כלל היא מופיעה בתחילת או בסוף פרק. הוא מנסה לתת לה הרבה תשומת לב, אך לא מצליח בכך.

מי שמנסה לעזור לג'ס, בעיקר בעונה השלישית, היא שרה אלן ידידתו (ג'ניפר לנדון), שתומכת בטלי, שמתנגדת לכך למרות מסירותה הרבה ואהבתה של שרה.

סגניתו של ג'ס היא שריל בארנס (רוקסי שטרנברג), נשואה לאישה בהיריון ולהן כבר ילדה אחת. היא אמיצה ונבונה מאוד ומסורה לתפקידה. יש לה ידע ותואר בפסיכולוגיה התנהגותית.

מצטרפת חדשה ופעילה מאוד בעונה השלישית היא כריסטין גיינס המוכשרת (אלכסה דוואלוס). היא גרושה עם שני ילדים וביחסים טובים עם בעלה לשעבר. כישרונית שיודעת לאבחן פושעים.

עד היום יש בסדרה 38 פרקים. רובם כוללים סיפור אחד, שבו הפרק מתחיל ובסופו יש פיענוח. הסדרה מותחת עם רגעי הומור.

חוץ מהפושעים מגלים לנו גם רגעים פרטיים של הסוכנים, בעיותיהם האישיות, חייהם, משפחותיהם, הרקע ממנו הגיעו ועוד.

הקשר בין הסדרה FBI וסדרות הבת שלה מאוד הדוקות. שחקנים רבים מופיעים בהופעות אורח, כמו: איזובל קסטיל (אלנה דה לה גרזה), מגי בל (מיסי פרגרים), עומר אדום זידאן (זיקו זאקי) ועוד.

סדרה מרתקת, חכמה, מותחת עם חוש הומור שמקל על המראות הקשים שלפעמים מתגלים לנו.



bottom of page