top of page
פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

פורים קורע מצחוק בסינמטק תל אביב

מפלצות, מיסטר בין, עונה חדשה לשקשוקה, קומדיות קלאסיות לילדים, סדנאות סטנד אפ, קומדיה, משחק ואילתור לילדים ולהורים, יוגה צחוק,

וגם הפנינג מתמשך ללא תשלום וצחוק ושמחה

עד לא ידע!

סינמטק תל אביב

15-18 במרץ 2022


סינמטק תל אביב חוגג בגדול את פורים ומזמין את הקהל, הורים וילדים להתחפש, לחגוג ולצחוק עד לא ידע -כמיטב המסורת ובמשך 3 ימים (15-18 במרץ 2022 ) באולמות, בלובי וברחבי הסינמטק.

במהלך ימי החג יוקרנו סרטי קומדיה קלאסיים לילדים, יתקיימו סדנאות ברוח פורים ובהן יסודות הקומדיה, כתיבה, אלתור ומשחק, הפנינג ססגוני וצבעוני ללא תשלום בלובי הסינמטק , מופעי סטנד אפ לילדים יוגה צחוק לילדים, פעילות קונטקטקידס לקטנטנים עמדות איפור ועוד ועוד.

ומה בתוכנית?

15.3 יום שלישי

16:00 הפנינג בלובי: עם עמדת מגנטים, עמדת איפור (ללא תשלום).

17:00 מופע סטנד אפ לילדים בלובי החדש (ללא תשלום גילאי 5-8)

16.3 יום רביעי

10:00-13:00- סדנת סטנד אפ לילדים. יחד נלמד איך לספר סיפור בהומור ולהצחיק את הקהל עם הסטנדאפיסט אילן וייס 150 שח

16:00 יוגה צחוק בלובי –סדנת צחוק להורים וילדים בשיטת היוגה צחוק מותאמת במיוחד ליצירת החיבור הנכון בין הורה לילדים דגש על הביחד ומתוך מקום של שעשוע, משחק, יצירתיות, הקשבה, אימפרוביזציה, החלפת תפקידים ועוד. ללא תשלום גילאי 4-8 .

17:00 מיסטר בין – מפגש חוויתי עם אלון גור אריה והקרנה של החופשה של בין - מר בין השתקן – מהדמויות חסרות המזל והשלומיאליות ביותר בעולמנו – מחליט שנמאס לו מלונדון האפרורית והגשומה. הוא אורז את המזוודות ומחליט ליסוע לעיירה הצרפתית קאן – כן, זו מהפסטיבל – כדי לטבול בים. בין מביא אתו בלגן ומהומה שהחוף הצרפתי השקט לא הכיר, ובטעות הופך הן לחוטף והן לבמאי סרט אוונגרד מהולל, המתעד את עלילותיו הביזאריות. האם הוא יזכה בפרס או יאסר על ידי המשטרה הצרפתית?

לפני הסרט יתקיים מפגש חוויתי בהנחיית אלון גור אריה על רואן אטקינסון, עם קטעים מיוחדים של מיסטר בין. (מתאים לגילאי 7+ . מחיר כרטיס: 45 ש"ח).

17.3 יום חמישי

9:00-14:00 – סדנת כתיבת מערכונים בהנחיית אלעזר מאק (רון, שקשוקה) .במהלך הפעילות הילדים ילמדו על כתיבה קומית בסגנונות שונים ויתרגלו את הכתיבה והצילום שלה. הפעילות תעשה בשלושה חלקים: 1.הכרות עם קומדיה 2. כתיבה קומית וצילום 3.הקרנת סרטונים. ( מתאים לגילאי 7-10. מחיר: 150 ₪ למשתתף.)

16:00 – פעילות קונטקטקידס לקטנטנים בלובי החדש –סדנת תנועה משחקית וכיפית המתקיימת בזוגות הורה-ילד/ה .במהלך הסדנא רוקדים מתגלגלים ומטפסים, הילדים משכללים כך את היכולות המוטוריות וההורים מגלים ערוץ תקשורת לא מילולית חדש ומהנה. (ללא תשלום מתאים לגילאי 5-2 ).

17:00 השקה של עונה 2 של שקשוקה – הטלוויזיה החינוכית - סדרת הדרמה שקשוקה חוזרת בעונה חדשה מצחיקה יותר, מסעירה יותר, פרועה יותר, מרגשת יותר. במי אביב מתאהב? מי חכמה יותר ציקי או נוני? למה אבא של אפי מסרב לחגוג מימונה? לאן דותן נעלם באחד באפריל? למי צמח שפם? מי קונה חברים בכסף? יולי, אפי, דותן, דוקי, קשת, מייקי, דור, אופק, אביב, יובל, עומאר וציקי נוני יצאו למסע בעקבות הקוסם מארץ עוץ, יהפכו לגיבורי על, יעברו לגור בקיבוץ וימשיכו לשגע את ההורים והמורים שלהם, ולהפך.. בהשראת ספריה של גליה עוז שקשוקה ואני מייקי . ( מתאים לגילאי 7+ מחיר כרטיס 5 ₪ )

18.3 שישי

9:00 – 12:00 סדנת אימפרוביזציה לגילאי 8-12 - פעילות חווייתית ומגבשת שמשלבת תרגילים מעולם תיאטרון האימפרוביזציה כדי לייצר מפגש מהנה, קליל והומוריסטי בין המשתתפים. צחוק הוא המפתח לכל מפגש מוצלח בין בני אדם ולכן המשחקיות משמשת כבסיס ליצירת סדנה מגבשת ובלתי נשכחת. הסדנה מתאימה לכולם ואינה דורשת ניסיון קודם במשחק או באלתור . ( 150 ₪ למשתתף- 8-12

12:00 הפנינג בלובי עם עמדת מגנטים , עמדת איפור ועוד. ללא תשלום.

12:30 מופע פלייבק - מופע מאולתר המבוסס על סיפורים אמיתיים של הקהל. הפלייבק הוא סוג מקורי של תיאטרון אימפרוביזציה המזמין משתתפים מהקהל ,ילדים והורים לעלות על הבמה ולשתף בחוויה מחייהם. סיפורים מיד יאולתרו על הבמה על ידי צוות השחקנים, המנחה והמוזיקאי באופן מצחיק, מהנה ומרגש. (ללא תשלום גילאי 6-12).

14:00 – הקרנה של מפלצות בע"מ - סאלי ומייק עובדים במפעל לייצור צרחות ילדים, הכוח המניע את עולם המפלצות. המפלצות מאמינות כי הילדים מסוכנים. כשילדה קטנה נודדת לעולמן, הן יוצאות מדעתן. (מחיר כרטיס : 45 ש"ח).


קרדיט:

התמונה מימין: מפלצות בע"מ, באדיבות דיסני

התמונה האמצעית: סדנת אימפרוביזציה, צילום: רמי

התמונה השמאלית: שקשוקה 2, צילום: משה נחומוביץ






Comments


bottom of page