ביקורת סרט: רומן של קיץ, בימוי: דיויד וינינג, 2019
top of page
  • יונה

ביקורת סרט: רומן של קיץ, בימוי: דיויד וינינג, 2019

הסרט "רומן של קיץ" הוא סרט נוסף וחביב על אהבה שמתפתחת במפתיע, כאשר לא מצפים לה. הגיבור כאן הפעם הוא גבר ולא אישה.

ריצ'רד בלמונט (ריאן פיבי) עובד בחברת נדל"ן יוקרתית והוא טס למונטנה על מנת לרכוש חווה שתהפוך לאתר נופש מבוקש. מאחר ובדיקה העלתה שבעלי המקום נמצאים בקשיים כספיים, הם סבורים שהרכישה תהיה קלה ומהירה.

אך, כאשר ריצ'רד טס במטוסו למקום, בדיוק סגרו את שדה התעופה המקומי ולא היה מקום במלון היחיד באיזור. לכן סמנטה, או סאם (ארין קרקו), בעלת המקום, מזמינה אותו לישון אצלם בחדר לאורחים. הוא אוכל איתם ובתמורה עוזר להם בכול מה שצריך, החל מעבודות הבית, כמו: שטיפת כלים ובישול, וכלה בטיפול בחיות, כמו: חליבת פרות, האכלה ועוד.

האירוח נמשך מעל למתוכנן מאחר ששדה התעופה היה סגור. בינתיים החיים השקטים מוצאים חן בעיני ריצ'רד, שקיבל כינוי מסאם, כמו כול התושבים במקום, והוא - ג'יי אר (just Richard). הוא משתלב במשפחה, יוצר קשרים טובים עם הילדה אנני (אווה גרייס קופר), עם סאם הוא רואה גחליליות, טובל בנהר עם המים הקפואים, עושה פיקניק בטבע ורואה את הכוכבים. והעיקר - מעולם לא ישן טוב יותר.

ריצ'רד מגלה שסאם בקשיים כספיים גדולים, אבל לא מוכנה שיעזרו לה וגם לא למכור כדי שלא ישנו את המקום למשהו בו איננה מעוניינת. יש לה רעיונות משלה לפיתוח המקום, אך חסר לה כסף להגשמת חלומה.

יום אחד מגיעים למקום חבריו לעבודה של ריצ'רד ומסתבר ששילמו את המשכנתא והחובות של סאם ובעצם השתלטו על החווה. ריצ'רד מציע לסאם לשלם את החובות, כי תוך 72 שעות אפשר לבטל את ההשתלטות שהחברה עשתה אם משלמים, ולהפוך לשותף לחזונה.

הדבר נעשה וריצ'רד נשאר במקום כבן זוגה של סאם.

סרט מקסים, מבדר, נופים מקסימים ושחקנים טובים. יש לציין בהערה, שמספר שחקנים בסרט שיחקו גם בסידרה "כשהלב קורא" ובהם - סאם (ארין קרקו) ששיחקה שם בתפקיד הראשי כמורה ביישוב וגם אנני (אווה גרייס קופר) ששיחקה את אחת מתלמידות בית הספר.




bottom of page