ביקורת סרט: כריסמס לנד, במאי: סם אירווין, 2015
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

ביקורת סרט: כריסמס לנד, במאי: סם אירווין, 2015

עוד סרט ברוח של חג המולד. הפעם על אישה מצליחנית מניו יורק, ג'ולס קופר (ניקי דלואץ'), שיש לה חבר, עבודה טובה וקידום מובטח, שחייה משתנים בהפתעה.


יום אחד נודע לה במקרה, לאחר שמיטשל (ג'ייסון שיין-סקוט) החבר, פתח מכתב שלה, שירשה הרבה אדמות ובתים בכפר בו גרה סבתה עד למותה. האזור נקרא כריסמס לנד והיא ביקרה בו הרבה בילדותה. ג'ולס עדיין זוכרת את תחושת חג המולד הנפלאה ואת הדלקת האורות המסורתית, בה כול אנשי הכפר השתתפו.


ג'ולס הגיעה למקום במטרה למכור את הירושה ולקנות דירה יקרה בניו יורק. אך, היא נתקלת בתושבי המקום האדיבים והנדיבים, שמוכנים לעזור לה בכול דבר שתצטרך על מנת להחיות את העבר. במיוחד נתקלת בטאקר בארנס (לוק מקפארלן), עורך דין מקסים, שמסתבר שלמד בזמנו עם מיטשל.


ג'ולס עובדת לחידוש המקום ושיפוצו, ובמיוחד בחוות עצי האשוח. יש לה רעיונות שיווקיים טובים, שעוזרים לה וגם לאנשי המקום. היא גם מחדשת ומתקנת את הכרכרה המקומית.


לאט מסתבר שמיטשל שיקר, כאשר עזר לה למצוא קונה שרימה אותה, ולאחר שחתמה על חוזה המכירה מסתבר שהקונה רצה למכור את האדמות למסחר ולנדל"ן ומיטשל ידע זאת מראש. כאשר ג'ולס מגלה את השקר, היא מבקשת להשתחרר מהחוזה. הקונה מבקש סכום כפול ממה ששילם כדי לבטל את חוזה המכירה ואנשי הכפר ומקום עבודתה הקודם עוזרים לה רק כדי שתישאר.


כמובן שבסופו של דבר ג'ולס עוזבת את מיטשל ומחליטה להישאר בכריסמס לנד והיא וטאקר מתחברים ומתחילים לנהל רומן.


סרט קטן, אופטימי, האפי אנד. נחמד להעביר אתו ערב.


bottom of page