top of page
לוטן דיקר

ביקורת סדרה: מופע שנות ה-90, 2024


כבר כ-18 שנה חלפו  מאז מופע שנות ה-70 האהובה, שירדה אי שם בשנת 2006. זו הייתה תוכנית שהצליחה להציג עיבוד קומי מהנה, עם טיימינג כמעט מושלם ואמירה הומוריסטית על יחסי הורים וילדים. במופע החדש יש ערבוב בין השחקנים הוותיקים ואלו החדשים, כולל כמה הופעות אורח. 


גם הצדדים הטכניים נראה שלא השתנו יותר מדי, יש צחוק מוקלט, זוויות הצילום אפילו הסט נראה כמו מאובק מתמיד. גם המעברונים וקטעי המעבר נראים זהים, 20 שנה והזמן עמד מלכת. גם רד וקיטי חוזרים, פצצת נוסטלגיה לפנים. גם אשטון מילר מגיע להופעת אורח, ליאו הסטלן נותן קטע ולכמה רגעים גם אריק ודונה מגיחים להגיד שלום. כולם מנסים להציל את הספינה המקרטעת, להראות פרצופים מוכרים שחוץ מלענות על השאלה איך הם נראים היום, לא תורמים הרבה לאיכות הסדרה. 


ניתן למקם כרונולוגית את הסדרה בקיץ 1995, כאשר ליאה מעדיפה להישאר עם הפורמנים מאשר לבלות עם אבא שלה. גוון השכנה העוקצנית שם וכל החבורה, שנות ה-90 כוללת עשרה פרקים. הם חוזרים למרתף עם הרבה רומנטיקה זולה, בדיחות גוף ובאנגים בלי סוף. למרות שזו סדרה שמתרחשת בשנות ה-90 יש וויב של 2023, מה שאומר שאין הרבה בדיחות גזעניות ולא כולם לבנים.

 

זו פצצת נוסטלגיה שמאוד גאה בשורשים שלה, היא לא מתביישת להזכיר את המקורות שלה. היא פחות מצחיקה מקודמתה והשחקנים לא כריזמטיים ומרשימים כמו אבותיהם הרוחניים, אבל הופעות האורח כן יכולות לעלות לחלוחית בעין.


כרגע היא בינונית לכל היותר, אבל  כזו שיכולה לקבל נפח ולהשתפר. ניתן לומר זאת על סמך הכתיבה, שיש בה רגעים מצחיקים וכיפיים ואם אלו יגדלו, ייתכן ותהיה לנו סדרה טובה.



0 צפיות0 תגובות

コメント


bottom of page