top of page

Search Results

נמצאו 1761 תוצאות עבור ""

פוסטים בבלוג (1756)

  • קינג קונג: מיתוס הקוף הענק וכוחו הקולנועי

    קינג קונג הוא אחד היצורים האיקוניים ביותר בתולדות הקולנוע, והסיפור שלו, שמערב קוף ענק, טבע פראי, ואובססיה אנושית, הפך לאגדה בתרבות הפופולרית מאז שיצא הסרט הראשון בשנת 1933. קונג מגלם בתוכו מספר משמעויות סמליות: הוא מסמל את הפחדים והפנטזיות האנושיות, את המתח בין טבע לתרבות, את ההשפעה ההרסנית של כוח אנושי בלתי מרוסן, ולפעמים, אפילו את תשוקתנו להרס עצמי. התחלת המיתוס: "קינג קונג" (1933) הסרט המקורי "קינג קונג"  משנת 1933 נחשב לפריצת דרך טכנית ותסריטאית. הוא נוצר על ידי הבמאים מריאן ק. קופר וארנסט ב. שודסאק ונחשב לאחת מיצירות המופת של עידן הזהב של הוליווד. העלילה עוקבת אחרי צוות קולנוע שמפליג לאי מסתורי בשם "אי הגולגולת" כדי לצלם סרט, אך מה שהם מוצאים שם הוא מעבר למה שדמיינו – קוף ענק שחי בג'ונגל פראי ומסוכן. הנבל והגיבור באותו הזמן הוא קינג קונג, גורילה עצומה בגודלה שחיה באי מבודד. היא נלכדת ומובאת לניו יורק כ"פלא עולמי", אך משתחררת וזורעת הרס בעיר הגדולה, מטפסת על בניינים ושוברת הכל בדרכה. דמותו של קונג מקבלת ממדים של טראגיות כשהוא מטפס על הבניין האיקוני "אמפייר סטייט בילדינג", ולבסוף נורה למוות על ידי מטוסי קרב. ההצלחה האדירה של הסרט לא נבעה רק מהשימוש בטכנולוגיית סטופ-מושן חדשנית לאותה תקופה, אלא גם מהנושאים שבהם הוא עסק. הסרט העלה שאלות על יחסי האדם עם הטבע: האם בני האדם שולטים בטבע, או שמא הם נתונים לחסדיו? קונג, יצור פראי וטבעי, הופך לקורבן של החמדנות והאובססיה האנושית לשלוט בכוח שלא ניתן לרסן. קינג קונג כטרגדיה מודרנית מה שמבדיל את קינג קונג מהרבה מפלצות אחרות בקולנוע הוא שלעיתים קרובות הוא מצטייר כדמות טרגית. בניגוד למפלצות כמו גודזילה או דרקונים מיתיים, קונג אינו רע במהותו. הוא חי בבידוד על אי שמוגדר כממלכתו, אך האנשים הפולשים לאי הם אלו שמביאים אותו לתוך עולמם, דבר שגורם למותו בסופו של דבר. קונג מראה רגשות, והוא פועל מתוך יצרי הגנה על עצמו ועל הטריטוריה שלו, ואפילו אהבה לדמות הנשית שמצילה אותו לעיתים מאנשים אחרים. הקשר בין קונג לדמות הנשית בסרטים, שמופיעה במגוון גלגולים, מייצג את ההתנגשות בין חייתיות אנושית ותשוקה לבין עולם התרבות האנושית שמנסה לשלוט בהן. לדוגמה, בסרט המקורי משנת 1933, דמותה של אן דארו (בגילומה של פיי ריי) מתוארת כבחורה צעירה וחלשה שנחטפת על ידי קונג, אך גם יוצרת עמו קשר רגשי חזק. קונג רואה בה משהו טהור ותמים, אך גם בלתי ניתן להשגה, והיא הופכת למקור להרס האישי שלו. עיבודים קולנועיים נוספים לאחר הסרט המקורי, היו ניסיונות רבים להחזיר את קינג קונג למסך, כל אחד מהם ניסה לפרש מחדש את הסיפור בדרכים שונות. אחד העיבודים הבולטים היה גרסה משנת 1976 בבימויו של ג'ון גילרמין, שהעביר את קונג לזירה מודרנית יותר ועסק בביקורת כלפי תאגידים, כאשר קונג נלכד ונמכר כחלק מעסקת נפט. הסרט הזה גם הציג את הבניין המפורסם שבו קונג נהרג מחדש – אך הפעם זהו "מגדל התאומים" בניו יורק. גרסת 2005 בבימויו של פיטר ג'קסון, הבמאי הידוע מהטרילוגיה "שר הטבעות", החזירה את קינג קונג לעולם הקולנוע בתצוגה עוצרת נשימה טכנולוגית. הסרט השתמש באפקטים דיגיטליים מתקדמים והפך את קונג לדמות מלאת חיים ורגשות בצורה מרשימה במיוחד. הסרט שומר על נאמנות רבה למקור, אך מדגיש עוד יותר את הטרגדיה שבסיפורו של קונג ואת הקשר הרגשי העמוק בינו לבין אן דארו (בגילומה של נעמי ווטס). קינג קונג מול גודזילה: קרב הענקים ב-2021, קונג חזר למסך הגדול כחלק מעולם המפלצות המשותף של אולפני וורנר, בסרט "גודזילה נגד קונג" . הסרט הזה מפגיש בין שתי מפלצות אייקוניות בתרבות הקולנוע – קינג קונג וגודזילה – לקרב ענקים אפי. קונג מוצג כיצור חזק וחכם, אך גם פגיע במובנים מסוימים, במיוחד כאשר הוא נאלץ להתמודד מול כוחו העצום של גודזילה, מפלצת שהיא כמעט בלתי ניתנת לעצירה. הסרט אינו עוסק רק בקרב פיזי בין שתי המפלצות, אלא גם בוחן את תפקידן בסביבה המודרנית ובשאלה האם מפלצות כמו קונג וגודזילה הן חלק מהפתרון לשמירת האיזון בין הטבע לאנושות או שהן מהוות איום על קיומה. הדמות של קונג מוצגת כאן יותר כגיבור מאשר כמפלצת, והוא אף מקבל תפקיד מוביל בהגנה על כדור הארץ מפני איומים גדולים יותר. המשמעות התרבותית של קינג קונג קינג קונג אינו רק יצור ענק ומפחיד; הוא סמל לפחדים ולשאיפות האנושיות. במידה מסוימת, קונג מייצג את הפחד מהטבע הבלתי נשלט, כמו גם את הפחד מהתפרקות החברה האנושית תחת כוחות חזקים יותר. הוא גם מייצג את השאלה האתית לגבי ניצול העולם הטבעי, כאשר בני האדם מנצלים את הטבע לצרכיהם בלי להתחשב במחיר. בנוסף, קונג מתפקד כדמות שמייצגת את ההתנגשות בין ציביליזציה לטבע, בין שליטה לכאוס, ובין הרגשות האנושיים לבין התשוקה הפרועה והחייתית. למרות היותו יצור פראי, קונג מעורר אמפתיה אצל הצופים, ונראה שהוא דמות שלא נועדה לעולם האנושי, אך גם לא לגמרי יכולה להשתייך לעולם החיות.

  • גני החיות הטובים בעולם

    גני חיות ברחבי העולם לא רק מציעים למבקרים הצצה לעולם המרתק של חיות הבר, אלא גם מספקים חוויות חינוכיות מרתקות ועוסקים בשימור מינים. ישנם גני חיות בולטים שמצליחים להציע חוויות ייחודיות ומרתקות, ועם זאת גם מובילים בתחומי השימור והמחקר. להלן ארבעה מגני החיות האטרקטיביים ביותר בעולם: 1. גן החיות סינגפור (Singapore Zoo)  – סינגפור גן החיות של סינגפור נחשב לאחד מגני החיות הטובים ביותר בעולם בזכות העיצוב הייחודי שלו, המשלב את הסביבה הטבעית של החיות עם תשתיות פתוחות. במקום להסתמך על כלובים מסורתיים, גן החיות תוכנן בצורה שמאפשרת לחיות להסתובב בחופשיות באזורים שמדמים את הסביבה הטבעית שלהן, עם תעלות מים ושבילים טבעיים המפרידים בין המבקרים לבין החיות. הגן מתמחה בהצגת מינים אקזוטיים מיערות הגשם של דרום מזרח אסיה, עם מופעים מיוחדים כמו ארוחת בוקר עם אורנגוטנים, המאפשרים למבקרים חוויות קרובות ובלתי נשכחות עם בעלי החיים. בנוסף, גן החיות משתתף בתוכניות שימור ורבייה בינלאומיות של מינים בסכנת הכחדה. 2. גן החיות סן דייגו (San Diego Zoo)  – קליפורניה, ארה"ב גן החיות בסן דייגו הוא אחד מגני החיות המפורסמים ביותר בעולם, ונחשב למוסד מוביל בתחום השימור והמחקר. הגן ממוקם בלב פארק בלבואה בסן דייגו ומשתרע על פני כ-40 דונם, עם יותר מ-650 מינים של בעלי חיים מרחבי העולם. הוא מציע חוויית ביקור מגוונת הכוללת אקווריומים, תצוגות יערות גשם, סוואנות אפריקאיות, ועוד. הייחוד של גן החיות בסן דייגו הוא בתצוגות המרהיבות שלו ובעבודה המדעית הענפה המבוצעת בו. גן החיות עוסק בשימור מינים בסכנת הכחדה ופועל במסגרת המכון לשימור מחקרי הזואולוגיה. בנוסף, גן החיות הוא חלוץ בתחום השימוש בטכנולוגיות חדשות לתיעוד מחקרי על חיות הבר. 3. גן החיות ברלין (Berlin Zoological Garden)  – גרמניה גן החיות של ברלין, שהוקם בשנת 1844, הוא גן החיות הוותיק ביותר בגרמניה ואחד המגוונים ביותר בעולם מבחינת מספר המינים שהוא מציג. זהו ביתם של למעלה מ-20,000 בעלי חיים מכ-1,300 מינים, כולל טורפים מרשימים כמו פילים, טיגריסים, דובי קוטב, ופנדות ענק. גן החיות ממוקם במרכז ברלין ומשלב מסורת עשירה עם גישה מודרנית לשימור ולחינוך. החוויה החינוכית שמציע גן החיות מדגישה את החשיבות של שמירת המגוון הביולוגי, ובנוסף הוא משתתף בפרויקטים לשיקום אוכלוסיות של מינים בסכנת הכחדה. אחת האטרקציות המרכזיות היא הפנדות, שחיות כאן בתנאים אופטימליים במסגרת שיתוף פעולה עם סין. 4. גן החיות לונדון (ZSL London Zoo)  – אנגליה גן החיות של לונדון, שנפתח בשנת 1828, הוא אחד מגני החיות הוותיקים והחשובים ביותר בעולם. הוא ממוקם בריג'נטס פארק ומנוהל על ידי אגודת הזואולוגיה של לונדון (Zoological Society of London). גן החיות מהווה אטרקציה מרכזית לתיירים ומקומיים כאחד ומציע מגוון רחב של תצוגות ייחודיות. גן החיות בלונדון מתמחה בחינוך ובמחקר ומציע תערוכות מרהיבות של חיות, כמו בית הזוחלים הידוע, אקווריומים מרהיבים, ותצוגות פתוחות של טורפים. בנוסף, גן החיות עוסק בשימור מינים נדירים ובפעילות מחקרית נרחבת, עם דגש על שימור מינים כמו חיות יערות הגשם ויונקים ימיים.

  • ארבעת הסרטים הטובים ביותר של פיקסאר: סיפורים חכמים ומלאי רגש

    מאז הקמתה, פיקסאר שינתה את עולם הקולנוע עם סרטי אנימציה ששילבו טכנולוגיה פורצת דרך עם סיפורים עמוקים ומלאי רגש. החברה הצליחה ליצור סרטים שאינם רק מלהיבים ויזואלית, אלא גם מחוברים לשאלות קיומיות, מערכות יחסים מורכבות, והחוויות הרגשיות של דמויות אנושיות – גם כאשר הן צעצועים, חיות או רובוטים. בפסקאות הבאות נסקור ארבעה מהסרטים הבולטים ביותר של פיקסאר, כל אחד מהם סיפור ייחודי שהפך לאבן דרך בתולדות הקולנוע. 1. צעצוע של סיפור (Toy Story, 1995) הסרט שהתחיל את הכל, "צעצוע של סיפור"  היה הסרט הראשון באורך מלא שנוצר כולו באנימציה ממוחשבת, והוא לא רק שהגדיר מחדש את הדרך שבה אנו צורכים אנימציה, אלא גם את הדרך שבה אנו מספרים סיפורים בעידן הדיגיטלי. הסרט מגולל את סיפורם של צעצועים שחיים בחשאי כאשר הילדים אינם בסביבה, ועוקב בעיקר אחרי וודי, בובת קאובוי נאמנה, ובאז שנות-אור, בובת חלל מתקדמת שמתחילה בתור יריבו. מעבר לחידוש הטכנולוגי, מה שמרגש ב"צעצוע של סיפור" הוא העומק הרגשי שלו. זהו סרט על קנאה, חברות, והפחד להידחות, נושאים שמלווים את הסרט לכל אורכו ומעניקים לו כוח רגשי שהופך אותו להרבה יותר מסרט ילדים רגיל. ההצלחה של הסרט הולידה מספר סרטי המשך, אך הראשון נותר סימן דרך בקולנוע העולמי. 2. למעלה (Up, 2009) אם אי פעם היה סרט אנימציה שהצליח לגרום לקהל לבכות תוך דקות ספורות, זהו "למעלה" . הסרט נפתח ברצף מרגש במיוחד, בו אנו רואים את חייו המשותפים של קרל פרדריקסן, זקן עקשן, עם אשתו האהובה אלי – רגעים של שמחה, תקווה וצער שמעבירים את מהות החיים בקצרה ובצורה מרגשת. לאחר מותה של אלי, קרל מחליט לקשור אלפי בלונים לביתו ולעוף אל חלום הילדות של השניים: לחקור את דרום אמריקה. הסרט עוסק בנושאים כמו אובדן, זקנה, והחיפוש אחר משמעות מחודשת לחיים. אך יחד עם זאת, "למעלה" מצליח לשמור על קלילות ואופטימיות עם דמויות חביבות כמו הילד ראסל וכלב מדבר בשם דאג. החיבור בין העומק הרגשי לקומדיה הקלילה הוא שמבדיל את פיקסאר ומעניק לסרט עוצמה ייחודית. 3. הקול בראש (Inside Out, 2015) "הקול בראש"  הוא אחד הסרטים המתוחכמים ביותר של פיקסאר, ובאופן מפתיע, עוסק בנפש האדם ובתהליכי רגשות. הסרט מתרחש בתוך מוחה של ריילי, ילדה צעירה שנאלצת להתמודד עם המעבר לעיר חדשה, ועוקב אחר הרגשות שלה – שמחה, עצב, כעס, פחד וגועל – שמנהלים את חייה ממטה הפיקוד שבמוחה. הסרט מצליח להמחיש כיצד רגשות אינם רק תגובות רפלקסיביות, אלא חלק מרכזי מהזהות והזיכרונות שלנו. השילוב של רגשות מנוגדים כמו שמחה ועצב, וההבנה כיצד הם יכולים לעבוד יחד כדי ליצור חוויות עשירות יותר, מעניק ל"הקול בראש" עומק רגשי וחינוכי נדיר. הסרט הוא לא רק חוויית צפייה מהנה אלא גם שיעור חשוב על בריאות הנפש והחשיבות של קבלת כל הרגשות, גם אלו שפחות נוחים לנו. 4. וול-E (WALL-E, 2008) "וול-E"  הוא דוגמה נהדרת לאופן שבו פיקסאר מצליחה לשלב מסרים חברתיים עמוקים עם סיפור פשוט ומרגש. הסרט מתרחש בעתיד הרחוק, כאשר כדור הארץ נטוש ומלא בזבל, והאנושות עברה לחיות בחלל. וול-E הוא רובוט שעסוק בניקוי כדור הארץ הנטוש, אך הוא גם רומנטיקן בודד שחולם על קשר. חייו משתנים כאשר הוא פוגש את איווי, רובוטית מתקדמת שמגיעה לכדור הארץ בחיפוש אחר סימני חיים. הסרט כמעט ואין בו דיאלוגים במהלך החצי הראשון, ועם זאת מצליח להעביר המון דרך הבעות, תנועות ומוזיקה. מדובר במשל סביבתי על ההשפעות ההרסניות של צריכה מוגזמת ואדישות כלפי כדור הארץ, אך באותו הזמן גם בסיפור אהבה פשוט ומרגש בין שני רובוטים. השילוב הזה של מסרים חברתיים עם עוצמה רגשית הופך את "וול-E" לאחת היצירות המורכבות והיפות ביותר של פיקסאר.

הצג הכל

דפים אחרים (5)

  • תקנון | דיאלוג 50 פלוס

    ייעוד האתר dislog50plus.com האתר www.dialog50plus.com להלן "האתר" , מיועד לגולשים אשר מחפשים מידע אודות תרבות, שורשים, הגיל השלישי, כספים, היסטוריה, עסקים, ומידע נוסף המשיק לתחומי התעניינות לבני 50 פלוס ולאחרים. האתר עשוי להעשיר את הידע של גולשים אשר מתעניינים בנושאים אלו ונושאים נוספים הקשורים לתכניו. כמו כן האתר עשוי להציע מוצרים למכירה לגולשים בו. שימוש באתר כל שימוש באתר ע"י גולשים או מי מטעמם להלן "משתמשים", בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, יהיה כפוף לתנאים המובאים להלן לרבות: שכפול העתקה, הפצה, העברה, מכירה, פרסום, שינוי וכיו"ב. כל הזכויות באתר ובמידע המתפרסם בו שמורות לאתר ובעליו ו/או לצד שלישי ואין לעשות בהם שימוש כלשהו ללא קבלת הסכמה מפורשת מראש ובכתב. יצירות של בעלי זכויות המתפרסמות באתר שייכות לבעליהן וחל איסור חמור לעשות בהן שימוש מסחרי או אחר. השימוש באתר מותנה בהסכמת המשתמש לכל כללי תקנון זה ללא תנאים וסייגים. משתמש שאינו מקבל תנאי מתנאי התקנון אינו רשאי להשתמש באתר. תכנים ותנאי שימוש האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את מבנה האתר, תכניו, צורתו, לעדכן ו/או להוסיף קטגוריות, עיסוקים, תוכן, מוצרים, פרסומים, תקנון, גרפיקה ו/או עיצוב המופיעים בו ולבצע בו כל שינוי בכל פעילות ו/או תוכן המשתמעים ממנו על-פי שיקול דעתו הבלעדי, וללא כל צורך בהודעה מוקדמת למשתמשים. מוסכם בזאת כי לא ייזקף לחובת האתר כל תקלה שמקורה בשינוי מסוג זה, והתרחשותה לא תקים למשתמשים כל עילת תביעה, או דרישה כלשהי כלפי האתר, מנהליו, בעליו או מי מטעמם. למען הסר ספק, מוצהר בזאת כי לצורך תפעול האתר הוא נעזר ועושה שימוש בגורמים שונים אשר מספקים שירותים שונים כמו קווי תקשורת, אחסנה ,אספקה, שליחות, פרסום, שמירת נתונים ו"עוגיות" ,תקינות ושלמות המידע, אחזור, ועוד. המשתמשים באתר מסכימים כי שירותים אלו אינם בשליטת האתר, מנהליו, בעליו או מי מטעמם, ועל כן לא תהיה עילה לטעון כלפי האתר, מנהליו, בעליו או מי מטעמו במקרה של שיבוש כלשהו, אי תקינות, אי זמינות גרימת נזק במישרין או בעקיפין, או בגין כל סיבה אחרת. מידע, פרסומות וכל פרט כלשהו מטעמם של המשתמשים באתר או מטעמו של צד ג' כלשהו אינם באחריות האתר. בעלי המידע אשר מתפרסם ומי שפעל מטעמם להעברת המידע לאתר הם אשר נושאים באחריות הבלעדית לתכנים אלו, צורתם, אמינותם, דיוקם והפצתם, שמירת עותקים מהם, וכל פעילות אחרת הנובעת מפרסומם, לרבות גרימת הטעיה, שיבוש או נזק כלשהו. האתר אינו מתחייב בדרך כלשהי להתאים את השירותים לצרכיו של כל אדם ו/או משתמש. לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה, או דרישה כלפי האתר בגין טיב ומהות המידע, ואיכותו, סגנונו או צורתו, ו/או כלפי השירותים והמוצרים המפורסמים באתר. המשתמש מוותר בזה על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כאמור כנגד האתר ו/או כנגד מי מטעמו. השימוש בכל השירותים, המוצרים והמידע המתפרסמים נעשה באחריות הבלעדית והמלאה של המשתמש. בכל מקרה, האתר לא יהיה אחראי בגין כל נזק שהוא לרבות נזק ישיר ו/או עקיף ו/או מקרי ו/או תוצאתי, הנובע משימוש בשירותים ו/או בכל מידע, תכנים, שירותים או מוצרים המפורסמים באתר. כל מידע או פרסום המועלה על ידי משתמש, ו/או כל פעילות אחרת כלפי האתר ו/או גולשים אחרים ואשר יביא לפגיעה ונזק לאתר, למשתמשים אחרים, לספקים או לכל גורם שלישי באשר הוא, לרבות נזק כספי, אובדן רווחים, אובדן מוניטין וכיוצא באלה, ייזקף לחובתו של המפרסם ו/או המשתמש. משתמשים ומפרסמים מתחייבים בזאת לשפות ולפצות את האתר ו/או משתמש אחר ו/או ספק ו/או צדדים שלישיים בכל הוצאה שתיגרם להם בגין נזקי הפרסום האמור, כולל שכ"ט עורכי דין, אגרות וכלל הוצאות המשפט. במידה ותופסק פעילות האתר ו/או שירותיו השונים, אחדים מהם או כולם יחדיו, מכל סיבה שהיא, בין אם מיוזמת האתר ובין אם לאו, מוצהר ומוסכם בזאת כי האתר לא יהיה אחראי לנזקים ו/או הפסדים ישירים או עקיפים במידה ואלו ייגרמו למשתמשי האתר, ספקיו או כל צד ג'. המשתמשים מבינים ומסכימים בזאת כי אין בקישור לאתרים אחרים או למידע אחר לרבות פרסומי, כדי להצביע על אחריות כלשהי של האתר לתכניו ו/או כוונותיו ו/או פעילותו של האתר המקושר. על המשתמש חלה החובה להעלות תכנים חוקיים בלבד העונים גם לכללי הגינות ואתיקה. חל איסור מוחלט להעלות תכנים שיש בהם כדי לפגוע ברגשות הציבור ואמונותיו, בצנעת הפרט או בכבוד האדם ופרטיותו (יובהר כי במקום שמתייחס התקנון ל- "ציבור" הכוונה גם לפרטים). חל איסור מוחלט להטעות במזיד, להוציא לשון הרע או לפרסם מידע שקרי. חל איסור מוחלט להפיץ קבצי מחשב ו/או וירוסים העלולים לפגוע ו/או להפריע למשתמשי האתר ו/או לרשת האינטרנט ו/או למשתמשים אחרים. חל איסור מוחלט להשתמש במידע שמספק האתר לצורך הפצתו של דואר זבל (spam) או דומיו. חל איסור מוחלט להתחזות לאחר, ו/או לפרסם כל תוכן שעלול להוות באופן ישיר או עקיף עילה לתביעה ו/או עבירה על חוקי ודיני מדינת ישראל או כזה המעודד לביצוע הדברים האמורים. משתמש המבצע פעולה אסורה על פי סעיף סעיף זה, נושא באחריות המלאה והבלעדית לתוצאות פעולתו על כל היקפה והשלכותיה. המשתמשים מבינים ומסכימים כי לצורך תפעול מיטבי של האתר, חידושו עדכונו, פיתוחו ופיקוחו, נדרשים מנהלי האתר או מי שהוסמך על-ידם, לעיין בכל התכנים ופרטי המשתמש כפי שיימסרו על-ידו ולפקח על כל הפעילות המתרחשת באתר באשר היא, הכול בדרך שימצאו לנכון, לרבות "עוגיות" ואמצעים דומים. האתר שומרת לעצמה את הזכות ותהא רשאית למנוע פרסום או להסיר כל תוכן המהווה לפי שיקול דעתה הבלעדי חריגה מתנאי השימוש באתר ו/או מסיבה אחרת שמצאה לנכון, ללא הסברים או הודעה מראש, ואף לנתק ולהסיר שירות ממשתמשים גם אם שולמה תמורה עבורם. במידה ונותרו למשתמש זיכויים כספיים לקבלת יתרת שירותים, יזוכה המשתמש על-ידי האתר בגין תקופת השירות המגיעה לו מיום הניתוק ועד התאריך בו היה אמור להסתיים השירות. למען הסר ספק, פרסם משתמש באתר מידע שהביא לנזק לאתר , למשתמשים אחרים או לצדדים שלישיים, יישא המפרסם ו/או משלחיו ו/או שלוחיו באחריות הבלעדית לנזקי הפרסום והשלכותיו. המשתמשים נותנים הסכמתם בזאת לאתר להעביר אליהם הודעות, מכתבים, וכל חומר אחר הנחוץ לתקשורת בין האתר למשתמשיו. האתר רשאי להעביר את פרטיהם האישיים של המשתמשים לגורם שלישי ולכל גורם אחר על פי סמכות שבדין לצורך גביית כספים אותם הם חייבים ו/או במקרה של הפרת התקנון. מוסכם בזאת כי לבית המשפט בתל-אביב-יפו תהא סמכות שיפוט ייחודית בקשר לתקנון זה ולכל הנובע ממנו והכרוך בו

  • וותיקים | דיאלוג 50 פלוס

    אזרחים וותיקים - נתונים סטטיסטיים כמה "אזרחים וותיקים" יש בישראל ? כ 1,200,000 כמה מהם בני 75 פלוס ? כ 480,000 [כ 41%] כמה מהם בני 85 פלוס ? כ 12% האם האזרחים הוותיקים נשואים ? פחות משני שלישים מהאזרחים הוותיקים נשואים [ כ 61% ] האוכלוסייה הוותיקה מורכבת ברובה מילידי חו"ל ​רק שליש מבניה 65 פלוס נולדו בישראל. כמה מבני 65 פלוס עובדים ? ב 2021 כ 21% השתתפו בכוח העבודה בישראל. [הנתונים ע"פ פרסום הלמ"ס לשנת 2021 ופורסמו לרגל ציון יום האזרח הוותיק 2021 ] כתבות נוספות בנושא "אזרחים ותיקים" כאן קצבאות זקנה לאזרחים ותיקים העולם הדיגיטאלי לאזרח הוותיק אזרחים ותיקים ברדיו "כאן" זכאויות אזרח וותיק ב "אגד" הנפקת תעודת אזרח ותיק זכאות להנחה ברכבת ישראל כרטיס רב קו הנחות אזרח וותיק בתחבורה הציבורית ויזה כאל ישראכרט מקס

  • תרבות | דיאלוג 50 פלוס

    תרבות פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס לפני 13 שעות 2 דקות Two Historical Moments You Won’t Believe Actually Shaped the World פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס לפני 13 שעות 2 דקות שני רגעים בהיסטוריה ששינו את העולם בצורה שלא תאמי פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס לפני 14 שעות 3 דקות The Black Officer of Napoleon: The Remarkable Story of Thomas-Alexandre Duma פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס לפני 14 שעות 2 דקות הקצין השחור של נפוליאון: תומא אלכסנדר דיומא והמסע ההיסטורי יוצא הדופן של פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס לפני 14 שעות 2 דקות Edward Reynolds: The First Broker in London’s Financial Histor פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס לפני 14 שעות 4 דקות הברוקרים הראשנים בהיסטוריה: לידתה של המסחר הפיננסי המודרני

הצג הכל
bottom of page