פסטיבל צלילי ילדות 2022 בתיאטרון חולון
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

פסטיבל צלילי ילדות 2022 בתיאטרון חולון

"היפה והחיה" בעיבוד מרהיב לתיאטרון מחול עם להקת פרסקו, מסע מוסיקלי אל מעמקי המח עם תזמורת הקאמרטה ושחקנים, "דוד בנימין" עם אלון אולארצ'יק וחברים, מחווה לשירים של פסטיבלי הילדים של פעם "הבית של תוף" עם אמנית כלי ההקשה נויה שליין, שירה בציבור לכל המשפחה עם עינת שרוף, הצגה משיריו וסיפוריו של ע. הלל, שעת סיפור מוסיקלית עם דניאל סלומון ודנה עדיני, פטל ואישון הלילה עם תומר שרון (תומש)

סדנאות, הפנינג וחגיגה גדולה ברחבי התיאטרון

11 עד 13 באוקטובר

חוה"מ סוכות בתיאטרון חולון

פסטיבל "צלילי ילדות בתיאטרון חולון", הפך מאז החל דרכו בשנת 2000 לחלק בלתי נפרד מנוף אירועי חול המועד סוכות לילדים וכל המשפחה.

הפסטיבל שמזוהה עם איכות אמנותית גבוהה, נתמך ע"י עיריית חולון ומשרד התרבות והספורט ומתמקד במופעי מוסיקה מחול ותיאטרון לילדים ולמשפחה יתקיים השנה בתאריכים 11 עד 13 באוקטובר בתיאטרון חולון.

את הפסטיבל מפיקה מטעם תיאטרון חולון עינת בסר.

המנהלת האומנותית של הפסטיבל, מאיה בלזיצמן .

תוכנית הפסטיבל בשנה זו מביאה מגוון רחב של אמנות ממוסיקה קלאסית עם תזמורת גדולה לצד שחקנים שמדברים על איך מוסיקה משפיעה על הרגשות והזיכרון שלנו, מופעי מקור שעושים כבוד לאומנים ובהם אלון אולארצ'יק וע. הלל, מחווה לשירים של פסטיבלי הילדים של פעם, הופעות עם מוסיקה וטקסטים חדשים שיושמעו לראשונה בפסטיבל ועד שירה בציבור לכל המשפחה עם שירים מכל התקופות, סדנאות והפנינג גדול ברחבי התיאטרון.

ומה מחכה לילדים ולילדות ולהוריהם בפסטיבל?

היפה והחיה, עיבוד מקורי וססגוני לתיאטרון מחול בשיתוף שחקנים, רקדנים, מוסיקה ווידאו-ארט חדשני. במופע משתתפים השחקנים רועי קקון, יעל דובר ואבירם אביטן ורקדני להקת המחול "פרסקו" הלוקחים את הילדים בעקבות האגדה הקסומה וסיפורה של בל, המלמדת את החיה לפתוח את ליבו ומגלה את הטוב והחמלה שחבויים בו.

מחזה ובימוי: רענן נסים פררה, משה בן שושן, כוריאוגרפיה: יורם כרמי מוסיקה: ליאור רונן. (11.10 אולם 1 | 17:00 | גילאי 5 – 10).

עינת שרוף שרה שיר שמח - עינת והקהל יחזרו אל השירים האהובים מכל הזמנים, אלה שמזכירים את הילדות ואת משחקי הילדים, את החגים, את היוצרים הישראלים האהובים, האלבומים הגדולים ועוד. (11.10 אולם 2 | 17:30 | לכל המשפחה)

הבית של תוף - מופע מקורי שיצרה אמנית כלי ההקשה, נויה שליין ומבוסס על ספר הילדים שכתבה. כלי ההקשה השונים מתעוררים לחיים כדמויות במשפחה וכחפצים בבית. במהלך המופע מנגנת נויה על מגוון רחב של כלים, תוך כדי הקראת הסיפור והקרנת האיורים (11.10 אולם 3 | 17:30 | לכל המשפחה).

בעקבות השיר הנעלם - מסע מוסיקלי אל מעמקי המח עם תזמורת הקאמרטה בניצוחו של אבנר בירון , כתיבה ובימוי יונתן בלומנפלד,בהשתתפות דודו ארז, מירב פלדמן ויובל סגל.

למירב נתקע שיר בראש, וחבריה מנסים לעזור לה ולהוציאו מראשה באמצעות מסע אל תוך מוחה.

המופע בניהולה האמנותי של מאיה בלזיצמן, משלב מערכונים תיאטרליים, ויצירות של מלחינים ומלחינות מהנדל ובאך ועד דייויד בואי ובריטני ספירס, ומזמין את קהל הילדים לחוות דרך חושים, רגשות ואפילו מדע, את אחד מכוחות הקסם הגדולים - מוסיקה. (12.10 אולם 1 | 17:00 | גילאי 4 – 12).

דוד בנימין - משירי אלון אולארצ'יק. מופע מוסיקלי תיאטרלי עם אלון אולארצ'יק וחברים.

המופע שכתבו ומביימים רוני ברודצקי ורובי קסוס בעיבוד והפקה מוסיקלית של טל בלכרוביץ מספר על דוד בנימין שהוא שכן חדש שבא לגור בשכונה ושבדיוק היום יש לו יום הולדת 40...

לזמרים והשחקנים אתי וקנין סובר ורובי קסוס יצטרף כאורח מיוחד אלון אולארצ'יק וכולם יבצעו משיריו האהובים ובהם ילד סנדוויץ', ילדים משוגעים, יו יה, שלום סאלם, בא לשכונה בחור חדש, נתתי לה חיי ועוד. (12.10 אולם 2 | 17:30 | גילאי 5 - 10)

כמה שמיים בשמיים – הצגה משיריו וסיפוריו של ע. הלל שכתבה וערכה בתו טל עומר בבימוי חיים עבוד ובביצוע תיאטרון סקפינו.

שתי שחקניות מספרות, שרות ומציגות מסיפוריו ושיריו הפיוטיים, מלאי תום והומור של המשורר ע. הלל בהצגה תיאטרלית ססגונית, עם מסיכות ובובות, המאפשרת הצצה למפגשיו של ע. הלל הילד עם בעלי החיים וחלומות בהקיץ באמצעות שיריו וסיפוריו. (12.10 אולם 3 | 17:30 | גילאי 5 – 10)

הלילות הקסומים - פסטיבל כמו של פעם - חגיגה מוסיקלית של השירים המוכרים והאהובים מתוך הפסטיבלים של שירי הילדים של פעם, בעיבודים חדשים ומיוחדים למופע זה. בהשתתפות: גיא מזיג, אבי גרייניק, טלי אורן, סיון טלמור, אורית שלום וענב אפרת ובליווי הרכב נגנים משובח בניהולו המוסיקלי של גלעד אפרת, כתיבה ובימוי – יונתן בלומנפלד. בין השירים במופע: 'הסבון בכה מאוד', 'גלי', 'הופה היי', 'תנו לגדול בשקט', 'הלילות הקסומים' ועוד. (13.10 אולם 1 | 17:00 | גילאי 4 - 12)

ילדותי השנייה - שעת סיפור מוסיקלית - דניאל סלומון ודנה עדיני שרים מנגנים ומקריאים את שירי וסיפורי הילדים האהובים עליהם בביצועים חדשים ומיוחדים. במופע תתארח הזמרת והצ'לנית מאיה בלזיצמן. בין שירי המופע: שבת בבוקר, פזמון ליקינטון, בובה זהבה, גוליית ועוד. (13.10 אולם 2 | 17:30 | לכל המשפחה)

עלילות פטל ואישון הלילה - תומר שרון (תומש) הלא הוא פגע רע מ"צוות הצלה" במופע מוסיקלי חדש עם שירים וסיפורים שכתב ובליווי שלושה נגנים. במופע יפגשו הילדים את חיות היער שמנגנות בלהקה, את הננסים שצובעים את העולם, את יונתן שרואה הכל אחרת ואת המספרים והאותיות והסודות והצחוקים! (13.10 אולם 3 | 17:30 | גילאי 5 - 10)

עוד בפסטיבל: סדנאות היצירה של אצבעוני, אחד משלושת עיתוני הילדים הוותיקים בעולם המעודד ילדים לקרוא בעזרת משחקים, חידות ואתגרי חשיבה מלהיבים.

הסדנאות המיועדות לילדים מגיל 7 ומעלה וללא תשלום הן: סדנת קומיקס עם אורי פינק ,יוצר הקומיקס ״זבנג״, וכוכב התכנית ״העיפרון הכי מחודד״ הסדנה "בואו נכתוב סיפור הרפתקאות" סדנה עם רמי שיר, עורך "אצבעוני" והסדנה "בוא נערוך עיתון ילדים" בה יכירו הילדות והילדים את בעלי התפקידים במערכת ויקבלו משימות כתיבה לעיתון.


לפרטים ורכישת כרטיסים: tzlilei-yaldut.co.il

טל' 03-5023001

תיאטרון חולון, שד' קוגל 11 חולון. חניה ללא תשלום לאורחי הפסטיבל WAZE חניון צפרירים.


קרדיט:

התמונה מימין: פסטיבל צלילי ילדות, דוד בנימין, צילום: יוסי צבקר

התמונה האמצעית: פסטיבל צלילי ילדות, צילום: יוסי צבקר

התמונה משמאל: פסטיבל צלילי ילדות, צילום: יוסי צבקר


bottom of page