פסח מהסרטים בסינמטק תל אביב
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

פסח מהסרטים בסינמטק תל אביב

אירועים מיוחדים לכל המשפחה

הקרנת סרטי ילדים חדשים לצד קלאסיקות קולנועיות בלתי נשכחות

הקרנות פעילות בהן מוזמן הקהל להצטרף ולשיר , סדנאות

ובלובי הסינמטק פעילויות יצירה ללא תשלום .


28.3.23 – 13.4.23

סינמטק תל-אביב יקיים במהלך כל חופשת הפסח מגוון אירועים מיוחדים לכל המשפחה. הקרנת סרטי ילדים חדשים שיוצגו בהקרנות יומיות בהם: "סופר מריו", "חברים עד השמיים" ו"מוריס המדהים" לצד קלאסיקות קולנועיות בלתי נשכחות וסרטי ילדים מכל העולם. בנוסף לראשונה יתקיימו הקרנות פעילות בהן מוזמן הקהל להצטרף ולשיר, סדנאות מיוחדות לבניית מינאטורות של אולם קולנוע , צילום סרטי סטופ-מושן, סדנא על עולם הפנטזיה בקולנוע , עולם קסום של פיות מכשפים ודרקונים, יכתבו תסריט, יערכו וישתמשו באפקטים מיוחדים ולבסוף יצפו בתוצרים שלהם על המסך בגדול .


כמו כן , בלובי הסינמטק יתקיימו פעילויות יצירה ללא תשלום !


גילאים:

סרטים 9-2 (בהתאם לסרט הנבחר)

סדנאות – 15-6 (בהתאם לבחירת הסדנא)

סינמטק תל-אביב , רח' הארבעה 5 תל-אביב


התוכנית המלאה החל מ ה 28.3.23


חברים עד השמיים | Even Mice Belong in Heaven

היא עכברה מלאת בטחון שקצת אוהבת להשוויץ; הוא גור שועלים עדין וביישן. באופן טבעי הם יריבים, אבל כאשר מתרחשת תאונה לא צפויה, שניהם מתים ומגיעים יחד לגן העדן של בעלי החיים. שם, בשמיים, היריבות כבר לא נראית חשובה ואת מקומה תופסת התחלה של ידידות אמת.

עשר שנות עבודה הושקעו בסרט הקסום, שנעשה בשיטת אנימציית בובות סטופ-מושן, עם יותר ממאה בובות. ההשקעה בפרטים, התפאורה הצבעונית, ההומור, נוסכים קסם ומתיקות בסיפור. לכך נוסף מסר מחמם לב על תקווה, נדיבות ונאמנות, והתוצאה היא אגדה סוחפת הספוגה במסורת העשירה של האנימציה הצ'כית.

הסרט זכה בפרס סרט האנימציה הטוב בפסטיבל שנגחאי והוקרן בפסטיבלי הקולנוע והאנימציה הגדולים: אנסי, קרלובי וארי ואדינבורו.


מוריס המדהים | The Amazing Maurice

מוריס, אשר אינו מסתדר יותר עם חתולים אחרים מתחבר עם עכברושים ומחפש דרכים להוביל אותם למקום שמתאים להם, ובעיקר לו. לאחר שהבין שכדי להתקדם הוא זקוק לכסף, מאתר מוריס נער ומפיק יחד איתו ועם העכברושים מזימה במהלכה הם מגיעים לעיר חדשה, מחוללים מהומה ומחלקים את הרווחים. אחר מסעות רבים מגיעה החבורה למדינה חדשה ושם מתחילים הדברים להסתבך


החל מה 6.4

האחים סופר מריו: הסרט | The Super Mario Bros. Movie

שיתוף פעולה מטורף ראשון בין אילומניישן, הסטודיו מאחורי סרטי "המיניונים" וחברת משחקי הוידיאו הידועה ביותר נינטנדו: בסרט "האחים סופר מריו" דמותו האהובה של השרבב הכי קופצני בעולם מגיעה הישר למסך הגדול בסרט אנימציה לכל המשפחה שלא נראה כמוהו.


אירועים מיוחדים:


1.4

זוג וזוג והרופאים המעופפים I לגילאי 5-2

צמד סרטים:

זוג (2018)

זוג הוא תלמיד שקדן בבית הספר לדרקונים. יום יום הוא יוצא להתאמן בשאגות, נשיפות-אש ושאר אתגרים דרקוניים על מנת סוף סוף, יום אחד, לזכות בכוכב מוזהב מהמורה שלו.

זוג והרופאים המעופפים (2020)

זוג הדרקון, גאדאבאוט האביר, ופרל הנסיכה עפים ברחבי הממלכה כדי לטפל ולעזור לכל מי שצריך. כשהמלך, דודה של פרל, מגלה על מעשיהם של "הרופאים המעופפים", הוא מחליט לכלוא את פרל בארמון. פרל מנסה לשכנע את דודה שגם נסיכות יכולות להיות רופאות, אך לשוא. האם הדרקון והאביר יצליחו לחלץ את הנסיכה?


2.4

קפטן נובה | לגילאי 9+

השנה היא שנת 2050, וכדור הארץ הפך למקום יבש ושומם. טייסת הקרב נובה נאלצת לחזור בזמן כדי למנוע אסון סביבתי הרסני, אולם תופעה על טבעית ובלתי צפויה הופכת אותה שוב לילדה והיא נאלצת לבצע נחיתת חירום בשנת 2025 כילדה בת שתיים עשרה. נראה שאיש אינו מתייחס אליה ואל המשימה שלה ברצינות, חוץ מנאס, נער שמחליט להתגייס ולעזור לנערה המסתורית ולרובוט המעופף הקטן שלה – תוך כדי התחמקות מידי השירות החשאי. האם נובה ונאס יצליחו להציל את עתיד העולם?


3.4

אמיליה מצילה את העתיד | לגילאי 8+ אמיליה, ילדה רגילה, קיבלה כוחות מיוחדים לאחר שהשרקן שלה נשך לה את האצבע. עכשיו היא יכולה להפוך כהרף עין לגיבורה פרוותית עם כוחות על. אמיליה יוצאת למסע בזמן שייקח אותה אל העתיד ובחזרה כדי להציל את הדבורים ובכך את האנושות כולה. סרט על אומץ, חברות ואכפתיות.


לשבור את הקרח I הקרנת סינג-א-לונג I לגילאי +

בהקרנה הזו לא צריך להיות בשקט ואפילו עדיף לשיר!

אולפני האנימציה של וולט דיסני מציגים את "FROZEN", קומדיית ההרפתקאות. כשנבואה לוכדת ממלכה בחורף נצחי, אנה (קריסטן בל), אופטימית חסרת מורא, מתחברת עם כריסטוף הענק (ג'ונתן גרוף) והעוזר שלו סוון האייל. ביחד הם יוצאים למסע במטרה למצוא את אחותה של אנה אלסה (אידינה מנזל), מלכת השלג ולשים סוף לכישוף הקר שלה. הם פוגשים בדרך טרולים מכושפים, איש שלג מצחיק בשם אולף, עוברים דרך תנאים כמו באוורסט ומוצאים קסם בכל פינה. אנה וכריסטוף נאבקים תוך כדי מרוץ כדי להציל את הממלכה מהרס מוחלט.


4.4

ביגמן | Bigman I9+

חברי הנפש דילן ויוסוף חולמים להפוך לשחקני כדורגל מקצוענים. יום אחד אירוע לא צפוי משנה את חייו של דילן ומאלץ אותו להתמודד עם חייו החדשים, בכיסא גלגלים. למרות המגבלה, הוא לא מוכן לוותר על החלום שלו ונחוש לזכות בתחרות כדורגל יחד עם יוסוף. בעזרתה של מאיה הסקייטרית הוא ילמד לשחק כדורגל בצורה חדשה לחלוטין. ביגמן הוא סרט על חברות אמיתית, נחישות ושאיפה לניצחון.

הסרט זכה בפרסים בפסטיבלי הילדים הנחשבים בעולם: Cinekid, Schlingel, Giffoni


8.4

פיצי פיצי - כובע קסמים | לגילאי 2-5

תרנגולת ותולעת: החברות הכי טובות, תרנגולת ותולעת עומדות בפני שינוי גדול בקשר שלהן, האם החברות שלהם תשרוד אותו?

כובע קסמים: הרפתקאותיהם של ילד וכובע הנייר הקסום שלו.

קומפוסט: איך האוכל שאנחנו זורקים הופך שוב לאדמה? בסרט קצר נגלה את כל התהליך.

קיפודים והעיר הגדולה: שני קיפודים מתעוררים מתרדמת החורף שלהם ומגלים שהיער שחיו בו הפך לעיר. למזלם יש להם תוכנית טובה להתמודד עם המצב.

גשם: שלושה עומדים בגשם, מי מהם יירטב?

החלילן: רועה צאן על קצה הר מוביל את העדר שלו במסע ללא סוף.

פתית שלג: כשילד מאפריקה מקבל מכתב ובו פתית שלג מנייר הוא מסתקרן לגלות איך נראה שלג אמיתי.


9.4

סדנת סטופ מושן – סרט בקופסא

לכיתות ד'-ו'

סדנה יומיות ומיוחדת בה על נלמד עקרונות עיצוב דמויות, עם הנחיה מפורטת של בניית דמות שלב אחר שלב וגם נוסיף לו\לה סאונד מיוחד ונצלם לה סרטון לגמרי בעצמנו. בנוסף ננתח יחד סרטון אנימציה ונבין איך יצרו אותו.

אורך הסדנה כ4 שעות והיא תתקיים מ10:00-14:00


10.4

סדנת מיניאטורות - בניית בית קולנוע I6+

הייתם מאמינים שאפשר להכניס אולם קולנוע ענק לתוך קופסא קטנה? בואו להתנסות בסדנה חווייתית ליצירת מיניאטורות של בית קולנוע אמיתי.

מנחה: תמי רואה, אמנית מיניאטורות.

אורך הסדנה כ75דק'


15.4

צ'ארלי יוצא להרפתקה - מדובב |3-6

צ'ארלי הוא ארנב קטנטן שחי עם משפחתו האוהבת וחיות המחמד שלו. כמו בני חמש רבים, צ'ארלי הולך לגן ומשחק עם חבריו בשכונה. הוא רגיל לקבל את מלוא תשומת הלב מהוריו - אך כל זה משתנה כאשר אחותו הקטנה נולדת, מה שמוביל אותו להרפתקה בלתי צפויה עם חברתו הטובה ביותר מוניקה.

75 דק'


עליסה בארץ הפלאות לגילאי 5+

ארה"ב 1951

בימוי: קלייד ג'רונימו, ווילפרד ג'קסון והמילטון לאסק

דיבוב: אורית ירון, דב רייזר, אוהד שחר, אלי גורנשטיין

העיבוד הנפלא של אולפני וולט דיסני לספרי הילדים של לואיס קרול. אליס, ילדה חולמנית וסקרנית, נדהמת לראות ארנב המציץ כל הזמן בשעונו, ומחליטה לעקוב אחריו. במהלך המרדף היא נופלת אל מחילת ארנבת ומוצאת את עצמה בארץ הפלאות, שם תפגוש חברים שונים ומשונים כמו הכובען המטורף והחתול צ'יישיר, ותנסה להימלט מזעמה של מלכת הלבבות וחיילי הקלפים שלה בדרכה הביתה.

71 דק'


אליס בארץ הפלאות לגילאי 10 +

תאריך הוצאה: 2010

ארץ: ארה"ב

במאי: טים ברטון

שפה: אנגלית

שפת כתוביות: עברית

הבמאי טים ברטון והשחקנים ג’וני דפ והלנה בונהאם קרטר מתאחדים בפעם המי-יודע-כמה, כדי להביא למסך גרסא מעט שונה ל”אליס בארץ הפלאות”. הפעם אליס היא כבר בת 19, עושה דרכה לחתונה עם איש אצולה וויקטוריאני משמים, ומחליטה לברוח היישר לתוך החור שדרכו תגיע בפעם השנייה לארץ הפלאות. מפגש עם היצורים המוכרים, ביניהם דפ בתפקיד הכובען, יוביל לקבלה של משימה רבת חשיבות – מרד נגד מלכת הלבבות האכזרית, זורעת האימה. מיצג גותיקה-קאמפ אופייני לצליליו של הקבוע – דני אלפמן. עם מיה וואסיקובסקה (בטיפול) בתפקיד הראשי, אן האת’וויי (רייצ’ל מתחתנת) וסטיבן פריי בתפקיד החתול מצ’שייר!


קרדיט:

התמונה מימין: מוריס המדהים, הפצה רד קייפ

התמונה האמצעית: מוריס המדהים, הפצה רד קייפ

התמונה משמאל: האחים סופר מריו, יוניברסל, בהפצת טוליפ אנטרטיינמנטס


21 צפיות0 תגובות
bottom of page