פארקי שעשועים באירופה: ספרד - עולם הפורט אוונטורה, הולנד - אפטלינג, איטליה - גארדאלנד
top of page
  • לוטן דיקר

פארקי שעשועים באירופה: ספרד - עולם הפורט אוונטורה, הולנד - אפטלינג, איטליה - גארדאלנד

יש הרבה פארקי שעשועים מקסימים לילדים וגם למבוגרים באירופה. אנו ממליצים על כמה מהפארקים הללו:


ספרד - טרגונה -עולם הפורט אוונטורה - הפארק נמצא לא רחוק מברצלונה. יש בו 6 עולמות מרתקים: מקסיקו, הרפתקאות בים, פולינזיה, סין, המזרח הרחוק, המזרח התיכון. בכל עולם המון אטרקציות וחוויות מרגשות מאוד. בפארק יש כמה רכבות הרים, חלקן ייחודיות ומפחידות, כמו השמבהלה או ה-DRAGON KHAN.


בנוסף אפשר לבלות בפארק יום שלם. יש המון אפשרויות לסעוד בסגנונות שונים, גם חוויות קניות והופעות רבות ושונות בעולמות השונים.


יש במקום מצעד מפואר ומרגש, שלא כדאי להפסיד. המצעד מתאים לכל המשפחה. יש בפארק גם בתי מלון מיוחדים במינם ומחירים סבירים, שכדאי לברר ואפשר להתגורר באחד מהם.


הולנד - קאטסווול - אפטלינג - הפארק עתיק מאוד ובעל מוניטין רב. הוא מתבסס על אגדות לילדים, אך גם המבוגרים מאוד נהנים בפארק הזה. הוא מעוצב להפליא וידוע גם בשל העיצוב המופלא של הגנים בו. הכול נעשה במחשבה של הנאה למבקרים. אפילו הפחים קוראים לך להשליך אליהם את הפסולת, והם אומרים :נייר לכאן. בפארק יש לדוגמא, את הספינה שנקראת "ההולנדי המעופף", או מכרות זהב שאפשר לחפש שהם זהב.


יש בפארק הרבה דמויות מארץ האגדות, כמו כיפה אדומה, ליצנים ועוד. יש מופעים מרהיבים, כמו רכיבה על סוסים, עם רוכבים שבידיהם עורבים. במתקן אחר יש הופעות של טרולים ושדונים בהרפתקה סוערת...


במקום אפשרויות אוכל רבות, כולל מאכלים שאופייניים להולנד. מומלץ לאכול פנקייקים עם נקניק או עם דובדבנים לפי בחירתכם. אם תרצו לקנות - יש שם חנויות מזכרות מקסימות.


גם לגבי אפשרויות לינה - יש הרבה בתי מלון נחמדים ונעימים שיוסיפו לחוויה.


איטליה - קסטלנואובו דל גארדה - גארדלנד - אחד מפארקי השעשועים הגדולים והפופולאריים באירופה. מורכב משני חלקים: גארדלנד - פארק השעשועים וחלקו השני הוא פארק המים. גארדלנד פתוח בדרך כלל מחודש אפריל עד לחודש אוקטובר ולפעמים הוא נפתח גם בחורף, אך צריך לעקוב אחרי הפתיחה.


פארק השעשועים גארדלנד מורכב מאיזורים שונים, כמו: המערב הפרוע, היער הקסום, ממלכת הדרקונים ועוד. יש בו רכבות הרים עצומות ומפחידות, כמו: רכבת הרים הפוכה במהירות גבוהה ורכב. הרים שלוקחת את רוכביה דרך חור שחור ועוד. על מנת להבהיר ולסדר את האיזורים והתאמתם לגילאים השונים, חילקו אותם לצבעים: כחול - מתאים לילדים קטנים, ירוק - לכל השפחה עם דגש על ילדים יותר גדולים וצבע אדום - המתקנים המהירים ביותר, שמתאימים לבני נוער ולמבוגרים.


בגארדלנד יש עוד 2 פארקי מים: גארדלנד אקווריום עם המון חיות ים, הופעות, מנהרה שקופה בה רואים את הדגים השונים וגם הופעות שונות. הפארק השני - חדש יותר, נפתח בשנת 2021 וכולל מתקני מים מהנים ומרגשים.


בגארדלנד מסעדות שונות מארצות שונות וגם דוכני אוכל, כך שאפשר לשבת וגם לקנות אוכל רחוב קל יותר. יש גם שלושה מלונות מיוחדים, אך הם מעט יקרים ובסביבה של אגם גארדה יש מבחר גדול של בתי מלון.



ראה גם:

112 צפיות0 תגובות
bottom of page