פאוניה - פארק טבע ליד מדריד
top of page
  • יונה

פאוניה - פארק טבע ליד מדריד

באיזור של מדריד, בנסיעה לא ארוכה, יש אטרקציה מעניינת מאוד גם לילדים וגם למבוגרים. היא נקראת פאוניה, פארק טבע מקסים וענק, ובו מדמים אזורים שונים בעולם, האקולוגיה, בעלי החיים, האקלים, הם נותנים לנו לחוש כיצד חיים במקומות שונים בעולם בתחושות אמיתיות.


במקום שמו בצורות שונות, בדמוי מכרה, מערה ומבנים שונים לפי הנושאים את המיצגים. כך נפגוש את יערות הגשם, כאשר צועדים במקום עם לחות גבוהה מאוד, יש עצים ומפלים קטנים וחיות מהאיזור, כמו: תוכים צבעוניים ועוד.


מקום נוסף הוא הקוטב הדרומי, שם חיים הפינגווינים. רואים אותם שוחים ועולים על הקרח בצורה הכי טבעית שהם מכירים. בשל מקרופונים שומעים גם את קולותיהם. כשפונים משם - יש חלק שהוא כמו מערת קרח, שם אפשר לחוש את הקור בקוטב ואחר כך הקרת הנס יוצר המון שלוליות.


במקום אחר יש המוני פרפרים שהביאו מרחבי העולם והם עפים בין עצים ופרחים. יש פלקטים גדולים שם צילומי הפרפרים עם שמותיהם ומנין הגיעו. בנוסף, במקום שהוא דמוי מכרה, שם קריר בפנים, יש חיות כמו נחשים, עקרבים ודומיהם.


באיזור של אוסטרליה יש קנגורואים, סוריקטות ועוד חיות אקזוטיות. עשו דימוי של הר געש. בחוץ פוגשים המון חיות שונות וגם ברווזים חופשיים לחלוטין.


במקום איזור ענק ובו דינוזאורים שונים במגוון רחב מאוד. בהתחלה יש דינוזאור מורכב מעצמות ומתחתיו ארגז חול ובו הילדים יכולים לגלות עוד עצמות. אחר כך עוד דינוזאורים רבים בגודל אמיתי.


ובלי הופעות שונות אין מקום ראוי. יש מופעי בידור עם כלבי ים, נחשים ועוד. אז כדאי מאוד להגיע מוקדם על מנת להימנע מתורים ארוכים. אפשר להשכיר עגלות ילדים וכיסאות גלגלים. יש אפשרות להאכיל את החיות, אך האוכל שלהם כרוך בתשלום נוסף.


במקום חנייה מאוד גדולה ונוחה. היא עולה 5.5 יורו וכדאי להסדיר את התשלום עם רכישת הכרטיסים. לפני שמגיעים, בעיקר בתקופות הפחות מתוירות, כמו: החורף הסתיו והאביב, לברר ימי ושעות פתיחה על מנת לא להתאכזב.


צילומים מאיזורים שונים בפארק הטבע פאוניה.


התמונה העליונה מימין: תוכים ביערות הגשם.

התמונה העליונה האמצעית: הפרפרים עם תמונותיהם, שמם והסברים עליהם.

התמונה העליונה משמאל: הכניסה לפאוניה.

התמונה הימנית באמצע: דינוזאור וביצים.

התמונה האמצעית באמצע: פינגווין מסתכל על האנשים.

התמונה האמצעית משמאל : דינוזאור מורכב מעצמות שנמצאו וארגז החול לידו עם עוד עצמות שאותן מגלים הילדים.

התמונה התחתונה מימין: עוד מיערות הגשם באמזונס.

התמונה התחתונה באמצע: דינוזאור ציפור.

התמונה התחתונה משמאל: עוד דינוזאור.


20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page