סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית מציגה: Heartbreaker - תמיר גרינברג
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית מציגה: Heartbreaker - תמיר גרינברג

בקונצרט פתיחת העונה 

תזמורת ירושלים מזרח ומערב

עיבוד מוסיקלי וניצוח: תום כהןרביעי | 7.2.24 | 20:00 | בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') בתל אביב


קונצרט פתיחת העונה של תזמורת ירושלים מזרח ומערב באופרה הישראלית  יארח את תמיר גרינברג. את השם שלו אנחנו מכירים כבר שנים, אבל "כשראינו אותו על הבמה של "הכוכב הבא" הרגשנו שאנחנו חייבים לעשות יחד איתו משהו מיוחד. משהו בנוכחות הכובשת שלו, בקול המופלא שלו ובהגשה הייחודית מצליח לרגש רבבות של לבבות ולסמן מסלול של כוכב מקומי חדש." במפגש הזה בינו לבין תום כהן והתזמורת  הקהל יוכל לחוות צבע חדש ומעט שונה לשירים של תמיר גרינברג ולאלו שהוא בחר בגוונים חדשים ומפתיעים. החיבור המיוחד הזה, יקרה הפעם באנגלית וטס עם מוזיקה מעל לגבולות ומוסכמות, ייקח את הקהל למסע ססגוני ומקפיץ במיוחד מסביב לעולם ובחזרה.

תמיר גרינברג סומן ככוכב כבר מגיל צעיר מאד. כשהיה בן 15 הקים את הלהקה הראשונה שלו והופיע איתה מול קהל של 15 אלף איש. מאז לא הפסיק לכבוש פסגות - הוחתם על ידי Music Matters Jazz, זכה במלגות נחשקות, קטף את המקום הראשון בתכנית "הכוכב הבא" והופיע על הבמות הגדולות והנחשבות בארץ.

תום כהן: "יש מקרים נדירים שבהם מספיקה לי האזנה אחת כדי להינעל על זמר או זמרת ולהתחיל לחלום על יצירה משותפת איתם. במקרה של תמיר יש את כל החבילה - קול בלתי נשכח, הגשה בוגרת וחכמה, מוזיקליות טבעית ונוכחות בימתית שכובשת כבר במבט ראשון. העבודה איתו לקראת סדרת הקונצרטים הוציאה את שנינו מאזורי הנוחות המיידיים שלנו ולקחה אותנו להרפתקה חדשה ומרגשת. יש משהו מאד תיאטרלי וגדול בהגשה של תמיר, וזה מתיישב נהדר עם הצליל של התזמורת והעושר הכלי שהיא מביאה. המפגש בינינו מצליח לקיים את ההבטחה הבסיסית מאד שאיתה יצאתי לדרך עם התזמורת - חיבור של מזרח ומערב, של מסורות עתיקות עם גישה חדשה, של קלאסיקה וחדשנות, ויותר מהכל - של לב עם לב. במיוחד בזמן הקשה הזה, אני מקווה שהמוזיקה תצליח לספק נחמה ולהעניק לכן ולכם הפוגה נדרשת מהמציאות.אני רוצה להקדיש, בשמי ובשם התזמורת כולה, את עשייתנו לחזרת החטופים והעקורים לביתם ומתפלל לימים טובים ויפים עבור יושבי הארץ כולם".



סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית:

Heartbreaker - תמיר גרינברג תזמורת ירושלים מזרח ומערב

תזמורת ירושלים מזרח ומערב מנהל מוסיקלי, מנצח ומעבד: תום כהן

יום ד' 7.2.24 20:00בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') שד' שאול המלך 19 תל אביב מחירי כרטיסים: 120-180 ש"חכרטיסים בקופת האופרה בטל' 03-6927777-


קרדיט:

Tamir_Greenberg, Daniel Kaminskia




bottom of page