מוזיאון לונדון (Museum of London) - מוזיאון היסטורי
top of page
  • יונה

מוזיאון לונדון (Museum of London) - מוזיאון היסטורי

מוזיאון לונדון נמצא ליד קתדרלת סנט פול. הוא מוזיאון היסטורי ומתאר את ההיסטוריה של לונדון בצורה כרונולוגית.


המוזיאון מתאר את לונדון מתחילתה, כעיר קטנה עם מבני עץ עלובים ועד לימינו - כאחת הערים המפורסמות ביותר בעולם. לונדון עברה דרך ארוכה מאוד, המון משברים, מלחמות אזרחים, מגפות, תקופות של רעב, מלחמות ועוד.


המוזיאון מורכב מארבע קומות, כאמור בסדר כרונולוגי. הוא מונגש לחלוטין וגם מוגבלים ובעלי קשיי תנועה ימצאו את עצמם מסתובבים בנוחות במוזיאון. גם ילדים יהנו במוזיאון, שכן יש גם מיצגים אינטראקטיביים, הרבה שחזורים ופריטים היסטוריים מעניינים. המייצגים מלווים בקריינות.


אפשר לחוש במוזיאון את האווירה המיוחדת ששררה בלונדון בתקופות השונות. אפשר למצוא שם סיפורים על ג'ק המרטש, הרומנים של הנרי השמיני ועוד. תצוגות מתחלפות מדי פעם ויש במקום גם בית קפה נחמד.


מקום של כבוד במוזיאון הבריטי תופסים בני המלוכה וסיפורם מתואר באריכות ובדקדקנות. יש במוזיאון מייצגים גם של תקופות מאוחרות, כולל המאה העשרים ועד ימינו.


מקומם של היהודים לא נפקד ממוזיאון לונדון. ניתן לראות את תרומתם החשובה לעיר. חלק מרגש מאוד במוזיאון הוא לונדון בתקופת הנאצים והמתקפה עליה. נוכל לחוש את הגאווה העצומה בצורה בה תושבי לונדון עמדו בתקופה הקשה והמאתגרת הזאת.


ההמלצה היא לבלות במוזיאון בסביבות 3 שעות וניתן לשלב עם עוד אטרקציות הנמצאות בקרבתו.


כתובת המוזיאון: London Wall, EC2Y 5HN, London


שעות הפתיחה: מדי יום בין השעות 10:00 -18:00. סגור בתאריכים 24 עד 26 לדצמבר.



ראה גם:

bottom of page