לוח מופעים תזמורת המהפכה לחודשים פברואר - מרץ 2022
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

לוח מופעים תזמורת המהפכה לחודשים פברואר - מרץ 2022

"התרנגולים – הרמיקס" –

פרשנות חדשנית של תזמורת המהפכה ליצירות האהובות של "התרנגולים" - מסע של מוסיקה, תיאטרון, תנועה וצילומי ארכיון נדירים


"התרנגולים – הרמיקס" הוא מופע שיצרה תזמורת המהפכה בניהולם של רועי אופנהיים וזהר שרון בהשראת הלהקה המיתולוגית המעניק פרשנות מוסיקלית ותנועתית חדשה לקלאסיקה הישראלית של התרנגולים.


בערב משתתפת תזמורת המהפכה עם מקהלת הילדים העפרוני ואנסמבל של שחקנים וזמרים מוכרים ואהובים : בן נפתלי, יפתח מזרחי, מונה מור, נעמה נחום, עדי כהן, רני אלון, תום חודורוב.


כחלק מהמופע מוקרנים קטעי וידאו נדירים, המשתלבים כחלק מקטעי הנגינה החיה של התזמורת ובכך נוצרת חוויה חדשה ועדכנית.


בין הלהיטים האהובים של "התרנגולים" המבוצעים במופע ובפרשנות חדשה: "שיר השכונה", "שיר השוק", "פנס בודד", "הורה אהבה", "ככה סתם", "יוסי ילד שלי מוצלח" ועוד.


מנצח: רועי אופנהיים, מלחין ומעבד: אמיר לקנר, עיצוב וידאו ארט: נמרוד צין, עיצוב תנועה: מוריה זרחיה, עיצוב סאונד: ואל קוטלר, עיצוב תאורה: נדב ברנע, ניהול אמנותי: זהר שרון ורועי אופנהיים, מנכ"ל: עומר לקנר רייכנטל.


בהשתתפות השחקנים (לפי סדר הא"ב): בן נפתלי, יפתח מזרחי, מונה מור, נעמה נחום, עדי כהן, רני אלון, תום חודורוב.

מנצחת מקהלת העפרוני: שלי ברלינסקי, מנהלת המקהלה: מיכל אופק.

וידאו - התיאטרון העממי א. דשא פשנל.


מועדי מופעים

26.2 היכל אמנויות הבמה הרצליה, שעה 18:00 ו - 21:00.

קונצ'רטו לגשש ותזמורת - תזמורת המהפכה במופע המחזיר את שלישיית ״הגשש החיוור״ לבמה באופן שלא נעשה מעולם!

"קונצ'רטו לגשש ותזמורת" - מופע המחזיר אל הבמה, באופן שלא נעשה מעולם, את שלישיית הגשש החיוור ומזקק את הרוח של השלישייה המיתולוגית שהפכה שם נרדף לישראליות.

המופע, אותו יצרו מנהליה האמנותיים של תזמורת המהפכה - רועי אופנהיים וזהר שרון - בשיתוף פעולה עם המלחין, המעבד והמנהל המוזיקלי - אמיר לקנר - הועלה בבכורה במסגרת ״סדרת המהפכה״ באופרה הישראלית. במופע משתתפים גם השחקנים: דביר בנדק ודקלה הדר.

המופע מציע פרשנות ייחודית ונקודת מבט מוזיקלית חדשה על פועלם האמנותי של הגשש החיוור, באמצעות פסיפס של יצירות ועיבודים תזמורתיים מקוריים, השוזרים בתוכם דגימות וידאו וסאונד מתוך מערכונים ושירים של הגשש. המופע חושף את שפתם הייחודית ועושר העשייה שלהם כזמרים, שחקנים ובדרנים.

המערכונים והשירים ״הצ'ופצ'יק של הקומקום״/״הכה את המומחה״, ״דייג אוהב דגים?״, ״המכונית המגוייסת״, ״פסטיבל שירי דיכאון״, ״מים לדויד המלך״, ״למה צחקה מיכל?״, ״שיר הטלפון״, ״אל תלחץ על הבננה״, ״עובדים עלינו״, ״אף אחד לא קם״, והסרטים ״ארבינקא״, ״פורטונה״, ״גבעת חלפון״, ״שלאגר״ - כל אלה מהווים נקודת יציאה לתוך פנטזיות מוזיקליות תזמורתיות פרועות ומשעשעות.

אחד משיאי המופע הוא שלושה פרקי "קונצ'רטו" כשכל פרק מהם מוקדש לאחד מחברי הלהקה - שייקה, פולי וגברי - כסולן "מוזיקלי" בליווי תזמורת. פרקים אלה שמים זרקור על הצבעים הייחודיים, הקול, הבעות הפנים, התנועתיות ומשפטי המפתח הבלתי נשכחים של כל אחד מחברי "הגשש".

את המערכונים המוקרנים מלווה התזמורת בנגינה חיה שהותאמה באופן ייחודי, מקורי ומפתיע, לעתים דרך שינוי בעלילת המערכון המקורית ולעיתים באופן בו התזמורת משתלבת בו.

מנצח: רועי אופנהיים // מלחין ומעבד: אמיר לקנר// עיצוב וידאו ארט: נמרוד צין // עיצוב סאונד: ואל קוטלר // עיצוב תאורה: נדב ברנע // כותב: גור קורן // מנהלים אמנותיים: זהר שרון, רועי אופנהיים ואמיר לקנר // מנכ״ל: עומר לקנר רייכנטל.



מועדי מופעים

7.3 היכל אמנויות הבמה הרצליה, שני מופעים ביום: 18:00 ו – 21:00

12.3 האופרה הישראלית –שעה 21:00 במסגרת סדרת המהפכה באופרה הישראלית.

17.3 היכל ראשון לציון שעה 21:00

19.3 תיאטרון ירושלים שעה 21:00

להזמנת כרטיסים למופעים באופרה הישראלית: 03-692777, www.israel-opera.co.il

להזמנת כרטיסים בהיכל אמנויות הבמה הרצליה 09-9729999 https://www.hoh-herzliya.co.il/

להזמנת כרטיסים למופעים בירושלים: בימות www.bimot.co.il טלפון:*6226


קרדיט:

התמונה העליונה: קונצ'רטו לגשש ותזמורת, צילם: משה ציטיאת

התמונה התחתונה: תזמורת התרנגולים - הרמיקס, צילם: משה ציטיאת


bottom of page