ונום- לקראת עליית הסרט "ונום 2" - סקירה קצרה על האנטי גיבור
top of page
  • לוטן דיקר

ונום- לקראת עליית הסרט "ונום 2" - סקירה קצרה על האנטי גיבור

בשנת 2018 יצא סרט ראשון על ונום, הנבל או האנטי גיבור שמגיע מהחלל. ונום הוא סימביוט, מעין כתם מלא בחומר חוצני, שמשמש כטפיל. ונום צריך גוף כדי להשתלט עליו ולשאוב ממנו את הכוחות שלו. רוב הפונדקאים שלו מתים, אולם מעטים מצליחים לשרוד את המפגש.

ונום החל ב- 1988 כקומיקס, חלק מהעולם של ספיידרמן. הוא השתלט על גופו והעביר אותו לצד האפל, אולם לבסוף ספיידרמן הצליח להתגבר עליו. הוא העניק לפיטר פארקר כוחות עצומים, והפך אותו לאפל ושחור. אולם לסימביוט שלא רצה לעזוב את ספיידרמן, היה חיסרון אחד בולט: הוא לא סבל רעש חזק. לאחר שעזב את פארקר הוא עבר לאדי ברוק, כתב בעיתון ויריב של פיטר פארקר. שנאתו התהומית אליו, הובילה את ונום להיכנס לגופו ולהתאחד איתו.

הסרט מציג עלילה מעט שונה מהמקור. היא מתארת את אדי כעיתונאי חוקר, אולם הוא מקבל את כוחותיו מונום, כתוצאה ממאבק בתאגיד מושחת. ונום מגיע מהחלל החיצון כתוצאה ממחקר בין גלקטי של חברת קרן החיים. העלילה עוקבת אחר מאבק בין מיליונר ומדען שמעוניין לאכלס את כדור הארץ בסימביוטים, לאדי שרוצה לעצור אותו ואפילו מצליח.

ונום הוא חייזר עם כוחות על, יש לו כוחות עצומים למרות שהוא רגיש לרעש ואש. המטרה שלו היא לאכול ולהתרבות והוא חסר מצפון. קשה לראות בו טוב או רע, הוא אופורטוניסט לחלוטין.

בסרט ההמשך נפגוש את קרנג' או קליטוס קסידי. הוא רוצח פסיכופט, שרצח את סבתו בדחיפה מחדר המדרגות ועינה את הכלב של אימו. הוא שרף את בית היתומים והיה שותפו לתא של אדי ברוק. הוא מתערבב עם סימביוט וזוכה לכוחות עצומים ומצליח לברוח מהכלא. את הקורבן הראשון שלו, הוא בחר מתוך ספר טלפונים.

הסרט הראשון היה אלים, אולם נמנע מגילויים של ברוטליות בשל הגבלת הגיל. ונום היה גרסה מאוד מרוככת של המקור, שלא נתן לו את מנת האלימות והטרלול שמופיעה בקומיקס. כעת בסרט ההמשך מופיע אחד מהנבלים הגדולים בתולדות מארוול, גם אחד האלימים שבהם.

יהיה מעניין לעקוב האם הסרט יהיה בוגר יותר ואפל יותר מקודמו, או יישאר נאמן לקו המתון של הסרט הראשון.



11 צפיות0 תגובות
bottom of page