ויאטנם היפה והמיוחדת - הצעת טיול
top of page
  • לוטן דיקר

ויאטנם היפה והמיוחדת - הצעת טיול

עודכן: 27 במאי 2023

ויאטנם נמצאת בדרום מזרח אסיה. היא ארץ של הרבה ניגודים ולכן מאוד מעניינת לביקור. היא מורכבת מערים גדולות, כדוגמת עיר הבירה האנוי, אך יש בה גם מקומות כפריים ואזורים הרריים וגם איים רבים. גם האקלים בויאטנם מגוון, חם בעונה שבין מרץ עד יוני, מחודש יולי עד חודש נובמבר גשום אך לא קר מדי, אך בין החודשים דצמבר עד פברואר קריר אך יבש. בצפון המדינה יש ארבע עונות כמו אצלנו: סתו, חורף, אביב וקיץ. בקיץ חם ובחורף יכול לרדת שלג.


המחירים בויאטנם עדיין סבירים והאוכל בה טעים, בעיקר אוכל הרחוב. יש בה מקומות ששווים לבקר בהם, כמו: האנוי והו צ'י מין סיטי (סייגון), בנוסף לאזורי הכפרים השלווים והירוקים. אטרקציה מעניינת במיוחד היא מפרץ האלונג, בה יש צורות מיוחדות של אבן גיר. גם מערות ה-קו צ'י שוות ביקור.


הערים הפופולאריות בויאטנם הן:


האנוי - עיר הבירה של ויאטנם, עיר גדולה ושוקקת, עם מספר אגמים, טירות מקדשים, מוזיאונים ושדרות ענקיות. יש בה מוזיאון היסטורי, מוזיאון צבאי, מוזיאון אמנות וגם מוזיאון המהפכה והעצמאות.


מפרץ האלונג - נמצא במרחק של כ-160 ק"מ מהאנוי. מורכב מאלפי איים שיוצרים מקום מדהים ביופיו וגם מורכב ממערות מיוחדות במינן.


סאפה - מקום כפרי שנמצא בראש הר והמיוחד בו הם שדות האורז העצומים. למטה יש הרבה כפרים מאוד ידידותיים. הכפריים יודעים אנגלית בשל התיירים הרבים באיזור. הם מוכנים לארח בביתם ואף לבשל ארוחות עבור התיירים והכול במחירים ממש זולים. אך, יש במקום גם הוסטלים ומלונות.














6 צפיות0 תגובות
bottom of page