העדלאידע בחולון - פורים - הקרנבל של המדינה
top of page
  • פורטל תרבות שורשים ועסקים לבני ובנות 50 פלוס

העדלאידע בחולון - פורים - הקרנבל של המדינה

העדלאידע בחולון - הקרנבל של המדינה

עולה על מסלול חדש ומשודרג

אחרי שלוש שנים של הפסקה: מיצגי ענק שנוצרו במיוחד לחגיגה הפורימית הכי גדולה והכי עליזה בארץ - סינדרלה והסוסים המעופפים, מתקני קרקס מרהיבים, מתנפחי ענק עם דמויות אהובות, תהלוכת הדרקון והאבירים, אקרובטים נועזים, תהלוכת תחפושות של אלפי רקדנים ורקדניות, הבית המעופף מהסרט האהוב UP, קינג קונג הענק משקיף על כולם ועוד ועוד

השנה משתתפות גם קבוצות מחו"ל

בתום התהלוכה: מופע של נועה קירל!

פורים, שלישי, 7.3.2023, החל מהשעה 12:00

אחרי שלוש שנים שבהן לא התקיימה העדלאידע של המדינה בחולון בשל מגבלות הקורונה, היא חוזרת בגדול ואף עולה על מסלול חדש ומשודרג!

העדלאידע תתקיים ביום שלישי, 7.3.2023, החל מהשעה 12:00 ותחנוך מסלול חדש שיחל בשד' משה שרת (מול מרכז שטיינברג), ימשיך לאורך רח' אלופי צה"ל ושד' גולדה מאיר ויסתיים מול מוזאון העיצוב ברח' פנחס אילון.

בתום התהלוכה יתקיים מופע של נועה קירל בשד' גולדה מאיר, ברחבה מול המדיטק.

מנהל ומפיק העדלאידע: חיים מסיקה; מנהל ומפיק אומנותי: ערן פישר

ומה צפוי בעדלאידע השנה? קרנבל גדול, צבעוני וחגיגי עם מיצגים מסוג חדש ומפתיע, מתקני קרקס עוצרי נשימה, תפאורות ענק, תחפושות, ריקודים בהשתתפות הקהל, תהלוכה עם אלמנטים קרקסיים, הפתעות מחו"ל ועוד ועוד.

יעלו ויבואו : עגלת הסוס דוהר ועליו רכוב אביר, הבית המעופף מהסרט UP, הכרכרה המעופפת של סינדרלה בגרסה קסומה וחלומית עם סוסים מעופפים, מיצג ענק של נמלת ענק שחורה ונוצצת, "וונדרלנד"-מיצג מרהיב של עולמה של אליסה בארץ הפלאות, פטריית החלומות והכובען- מיצגים קסומים וניידים בהשראת אגדות דיסני , קינג קונג בגובה של 6 מ' ,מיצגי פנטזיה עם דמויות של נמר, קקדו, דג מוייקן, שונית וברווז, מיצג הקרנבל בקרקס עם זרוע גדולה ועליה דמות אקרובטית מבצעת ריחוף בסיבוב, הסולם המסתובב שעליו אקרובטים בפעלולים נועזים, רכבי אלביחיסים צבעוניים שעליהם רקדניות ,קרנבל של הפתעות עם קופסת יומולדת צעצועים, עוגת ענק, קופסת קרקס, חילזון יומולדת, בית משוגע, הטירה הקסומה עם אלמנטים מעולם האגדות כמו בת הים הקטנה, השיער של רפונזל ועוד, תהלוכת דרקון ענק עם אבירים אותנטיים ורובוטים מהלכי קביים מיצג של 4 דינוזאורים מרהיבים בגובה של 3.5 מטר היוצרות גם אינטראקציה עם הקהל.

עשרות להקות ריקודים ואקרובטיקה ומאות רקדנים ומתעמלים מחולון ומרחבי הארץ יצעדו השנה בקרנבל של המדינה בחולון, ביניהם, להקת גלגלי רני, שבה רקדנים נכים על כסאות גלגלים, מתנדבים ממיזם "אומנות הקרנבל", פרויקט מיוחד של המכון הטכנולוגי חולון HIT ועוד.

השנה ישתתפו גם אורחים מחו"ל: מספרד תגיע קבוצת Todozancos במופע שבו חיילי בדיל קופצים לגובה ועושים שמח ברחוב; עוד מספרד תגיע קבוצת ALUCINARTE ANIMACION במופע שבו, דרקונים ענקיים בגובה 3 מטר רוקדים – 3 דרקונים בלבד. בקרנבל; מאיטליה תגיע קבוצת FLAG WAVERS במופע FLAGE WAVERS שבו דגלנים בלבוש ימי הביניים צועדים בקצב התוף ומניפים דגלים בצורה מרהיבה ואחידה.

רגע לפני שהיא יוצאת לייצג אותנו באירוויזיון, תופיע בתום העדלאידע ברחבה מול המדיטק נועה קירל במסיבת ענק.

הקהל מוזמן לבוא, לרקוד ולהשתגע עד לא ידע!


קרדיט:

התמונה הימנית - העדליאדע בחולון, צלם: אלי נאמן

התמונה האמצעית - העדליאדע בחולון, קרדיט: שרון הנשיא

התמונה השמאלית - העדליאדע בחולון, דרקונים מספרד, קרדיט: THE DRAGONS OF BARCELONA



13 צפיות0 תגובות
bottom of page